Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ErwinB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ErwinB

    Shark S650 vizier bevestiging afgebroken

    Hallo motorrijders, Afgelopen week is mijn Shark S650 helm helaas van de stoel afgeschoven en kwam deze op het vizier terecht. Hierdoor zijn aan beide zijden de bevestiging rondjes afgebroken waarmee je het vizier aan de helm vast klikt. Op internet zie ik viziers voor dit model voor...
  2. ErwinB

    Gezocht: Yamaha R6 2001 motorblok

    Hallo allemaal, Helaas is ook 1 van de cilinders van mijn R6 uit 2001 gescheurd :( Bekend probleem bij deze blokken, nogal frustrerend bij net 17.000km op de teller! :( Maar nu ben ik op zoek naar een goed Yamaha R6 motorblok uit 2001 met zo weinig mogelijk kilometers. Wie heeft er...
  3. ErwinB

    Badland ST2 buggy bouw... Suzuki GSX1100G powered

    Hallo allemaal! :) Een paar maanden geleden ben ik begonnen aan het vervullen van mijn jongensdroom.. namelijk het bouwen van een buggy! *O* Hier in Nederland hoor je er bijna niks over maar in Amerika, Canada en Australië is het een ware sport en een grote rage. Het gaat hier om de...
  4. ErwinB

    Yamaha Fazer 600 '99

    Hey, Hierbij wil ik de motor van een vriend van mij te koop zetten, hijzelf is geen MF'er. Wat info: Yamaha Fazer 600, 25kW setje is aanwezig maar hij is zelf op vol vermogen. Ook op het kenteken staat nog 25kW genoteerd. Hij heeft ongeveer 38.000km gelopen. Hij beschikt...
  5. ErwinB

    Veel onderdelen GSX 1100G uit '93

    Hallo! Ik heb nog heel veel onderdelen liggen van een Suzuki GSX 1100G uit '93. Ik heb er vrij weinig aan dus doe ik ze in de verkoop. Alle onderdelen zien er super goed uit, een beetje poetsen wellicht en ze zullen er als nieuw uitzien. Onderdelen die ik heb: Compleet frame met...
  6. ErwinB

    Honda CB500 1997 25kw! - €2200

    Dames en heren.. Ik ben nu net uit mijn 25kw periode en zet daarom hierbij mijn Honda CB500 uit '97 te koop met toch wel pijn in mijn hart ;( Ik wil gewoon een ander, iets sportiever model. Info: De motor is van 11 augustus ’97 en ik ben de 2e eigenaar. Heb hem in juli 2007 gekocht...
  7. ErwinB

    Motor starten zonder contact

    Hallo, Ik heb wellicht een rare vraag :+ Ik koop binnen enkele dagen een 2e hands motorfiets voor een zelfbouw projectje. Maar de motor die het gaat worden heeft een ongeluk gehad en mist de voorkant. Hierbij ook de cockpit met contactsleutel en zo. Toch zou ik hem bij aankoop willen...
  8. ErwinB

    Gezocht: Cardan motorblok met toebehoren!

    Hallo, Voor een zelfbouw buggy ben ik op zoek naar een cardan motorblok. Het liefst 1 op een al bestaande motorfiets zodat ik de dingen als een kabelboom, CDI, tellers, contactslot, accu etc ook heb. De staat mag verre van perfect zijn, zolang het motorblok maar (goed) loopt! Je kan...
  9. ErwinB

    Blokonderdelen Suzuki GSXR 750w '94

    Hallo, Ik heb hier thuis een 750W blok in onderdelen liggen. Het blok is van 1994 maar er is in 1995 een heftruck tegenaan gereden waardoor het bovenste carterdeel beschadigd was. De verzekering wilde dit carterdeel hebben omdat het maar zeer lichte schade had en zeer makkelijk te...
  10. ErwinB

    CB500 25kw ringen zelf monteren? Hoe?!

    Hallo.. Ik heb vorige week zaterdag een kei mooie Honda CB500 uit 1997 aangeschaft bij Groenevelt Motoren in Son. :] Deze motor was nog op vol vermogen en door kosten te besparen op het aanschafbedrag heb ik ervoor gekozen zelf het 25kw rubber te monteren.. Volgens de dealer zou ik dit...
  11. ErwinB

    Is ie wel echt 25kw? Hoe controleer ik dat?

    Hallo! Ik ben nou 6 weken bezig met mijn motor rijbewijs en mag over 2 weken mijn verkeersdeelneming examen doen. Aangezien ik nog maar 19 ben mag ik dadelijk alleen een lichte categorie rijden. Nou ben ik al een tijdje op zoek naar een mooie 2e hands motor, ik heb hier ook al op het forum...
Terug
Bovenaan Onderaan