Shark S650 vizier bevestiging afgebroken

ErwinB

Die hard MF'er
24 mei 2007
448
63
Sint-Oedenrode
Facebook
Instagram
Hallo motorrijders,

Afgelopen week is mijn Shark S650 helm helaas van de stoel afgeschoven en kwam deze op het vizier terecht. Hierdoor zijn aan beide zijden de bevestiging rondjes afgebroken waarmee je het vizier aan de helm vast klikt.

Op internet zie ik viziers voor dit model voor €45,-
De afbeeldingen daarbij zijn enkel de viziers, niet deze klikbevestiging. Krijg je deze daarbij? En weet iemand of je deze bevestigingen los kunt kopen in plaats van een compleet vizier?

Bedankt alvast!
Erwin
full
 
Ohh bedankt!

Ik allemaal Googlen en kwam telkens bij vizieren uit zonder die bevestigingen.
Mijn vizier zelf is gewoon prima dus vond het ook zonde om een compleet nieuw vizier aan te schaffen die veel prijziger zijn dan die losse bevestigingen.

Ik koop veel op eBay maar heb er eerlijk gezegd niet aan gedacht toen ik op zoek ging naar deze dingen.
 
Laatst bewerkt:
Je rijdt gewoon naar Hans van Wijk en aar hebben ze die dingen op voorraad liggen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Sorry voor de late reactie, heb er zelf de afgelopen weken geen tijd meer voor gehad.

Ik had ten tijde van de topic start de officiële Shark website geopend en het contactformulier ingevuld. Ik kreeg als reactie dat ik deze bij de officiële Shark dealers kon kopen en de adviesprijs €10,30 was.

Toen had ik vanaf de Shark website de Nederlandse dealers een mailtje gestuurd en daar mijn vraag gesteld.

Van 2 bedrijven kreeg ik een reactie terug...

1: Die moesten besteld worden in Frankrijk, duurde even maar kon beter ergens kijken waar ze deze op voorraad hadden. Prima!
2: Motomoda in Eindhoven, reageerde dat ze deze voor me zouden bestellen en dat het een week zou duren. Qua kosten zou het euro werk zijn.

Toen kreeg ik het druk en had ik ook geen motor kunnen rijden ivm arm operatie, maar heb afgelopen woensdag een mailtje gestuurd met de vraag of ze deze inmiddels op voorraad hadden.

Direct werden ze naar mij verstuurd via de post en ik zou het bedrag van €7,50 overmaken op hun rekening. Prima, ik had ze vrijdag binnen en sindsdien rijd ik weer met helm + vizier rond!

Ontzettend fijn, gemakkelijk en snel mail contact gehad met Mickey van Motomoda. Ben zeer te spreken.

Bedankt voor het meedenken allemaal! :)

Erwin
 
Ik zal ook eens gaan mailen. Van onze s800 is deze ook zojuist gesneuveld. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan