Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joep
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Joep

    TOPIC VAN HET JAAR 2021 VERKIEZING

    Dames en heren, We hadden op Motor-Forum al de traditie om tegen het einde van het jaar een modje/admin van het jaar verkiezing te houden en ik zie net dat ook voor dit jaar het topic alweer aangemaakt is *O* https://www.motor-forum.nl/threads/modje-admin-van-het-jaar-2021-verkiezing.462929/...
  2. Joep

    Linkpipe geknikt, tips en trucs gevraagd!

    Hoi allen, Ik heb vorige week mijn motor op het circuit van Assen neergelegd en ben nu bezig om hem technisch weer in orde te maken. De linkpipe heeft ook een tik gekregen waardoor het uiteinde van de uitlaat nu te dicht bij het kontje komt, er zit een knik in de linkpipe. Ik zou kunnen...
  3. Joep

    Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

    Welkom in hét Honda Fireblade Topic! Het heeft even geduurd, maar het is nu dan eindelijk echt zo ver: een topic voor alles wat te maken heeft met de Honda fireblade! *O* Het maakt dus niet uit of je een fireblade van 1992 of 2019 of ergens ertussenin hebt, iedereen is hier welkom! FAQ &...
  4. Joep

    Snelgas... maar welke?

    Hoi Allemaal, Ik heb een honda CBR 900RR (sc44, Bouwjaar 2000) en wil deze gaan voorzien van snelgas. Ik ben een beetje aan het rondkijken en heb er 2 gevonden die me wel wat lijken: Active type3 snelgas: Active snelgas type 3 : Raceline Domino XM2: Domino XM2 Snelgas - Universeel - Snelgas...
  5. Joep

    Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

    Hier is deeltje 110! Voor degenen die hier even langskomen: Ik ben (eindelijk!) begonnen met het maken van de nieuwe OP, deze is nu nog niet volledig en zal stukje bij beetje beter worden O-) Topic members (op alfabetische volgorde) Annanas ariebakvis Electrric94 Joep Kasprr...
  6. Joep

    Bugreport: vertaling leden online.

    In de zijbalk kan je zien welke leden er online zijn. als deze lijst vrij groot is staat er onderaan: "... and (aantal) more" In de beta was dat niet te zien natuurlijk, aangezien daar niet zoveel leden tegelijk online waren.
  7. Joep

    Racecracks 27 en/of 28 Augustus 2018

    Wie gaan er allemaal deze dag(en) ? Ik ben zelf aanwezig op 28 augustus op niveau 3(A), ik heb er weer zin in! :Y :]
  8. Joep

    9 Mei MSL Assen

    Na een jaar niet op het circuit gereden te hebben wordt het dit jaar weer tijd om de schade in te halen! :] Voor mij is het deze dag dat ik de eerste keer weer ga rijden op het circuit, zijn er nog meer mensen van hier die die dag ook weer een dagje gaan rijden?
  9. Joep

    Waalbandijk

    Ik wil graag een rondje Waal doen. Ik dan uiteraard over de waalbandijk en ik vroeg me af of er mensen hier ervaring mee hebben, Behalve een gevulde tank, moet ik bijvoorbeeld veel rekening houden met zijwaartse wind? En hoe zit het met de muggenoverlast? Ik las een stukje over iemand die na X...
  10. Joep

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

    *D Welkom alweer in deel 108! *D *O* *O* 900RR-topic 108 *O* *O* Waar het in 1992 allemaal mee begon, de introductie :} Motormeuk - Filmpje: Fireblade introductiefilmpje 1992 Het interview met de vader des FireBlades :} Tadao Baba - Father of the...
  11. Joep

    2x Portofoon + accessoires voor montage in helm

    Bij het opruimen van de zolder kwam ik dit setje portofoons weer tegen. Ik heb het setje ergens in 2009 gekocht maar van montage is het echter nooit gekomen. De portofoons zijn gekocht bij de Lidl en in 1 van de verpakkingen zit ook nog een kassabonnetje, 1 portofoon was 35 euro dus in totaal...
  12. Joep

    18 Juli Assen Trackdays4all

    Maandag is het weer zover, en ga ik weer een paar rondjes trappen op het circuit van Assen :] Wie gaan er die dag ook??
  13. Joep

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

    *D Welkom in deeltje 107! *D *O* *O* 900RR-topic Deeltje 107 *O* *O* Waar het in 1992 allemaal mee begon, de introductie :} Motormeuk - Filmpje: Fireblade introductiefilmpje 1992 Het interview met de vader des FireBlades :} Tadao Baba - Father of the...
  14. Joep

    19 mei 2016 MSL Assen

    Over 2 weekjes ga ik weer proberen om mijn rondetijden wat aan te kunnen scherpen, zijn er nog meer mensen van hier die die dag ook gaan?
  15. Joep

    Bandenwarmers puig

    Wegens aanschaf van een andere set bandenwarmers heb ik deze set over. Ik heb deze set vorig jaar van een vriend overgenomen en heb deze afgelopen seizoen een aantal circuitdagen gebruikt. De bandenwarmers zien er nog netjes uit en functioneren nog prima, wel moet ik er eerlijkheidshalve...
  16. Joep

    Lassen TIG / MIG / Boog / Autogeen (Tips & Truuks) DEEL 2

    Aangezien het vorige topic al even over de houdbaarheidsdatum is ben ik maar even zo vrij geweest om deeltje 2 aan te maken *D Ik ben op het moment druk aan het kijken om een leuk tig lasapparaatje aan te schaffen, ik kan inmiddels goed lassen met een eenvoudig (elektrode) lasapparaat maar...
  17. Joep

    Regels pitbox? (Assen)

    Goedemorgen heren, Gisteren heb ik weer een circuitdagje op Assen gehad en toen ik daar was ving ik eenduscussie op tussen 2 mensen. 1 van deze twee mensen stelde dat omdat hij een pitbox had gehuurd, het stukje paddock wat in het verlengde automatisch daarbij hoorde zodat ze daar de auto...
  18. Joep

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

    *D Welkom in deeltje 106! *D *O* *O* 900RR-topic Deeltje 106 *O* *O* Waar het in 1992 allemaal mee begon, de introductie :} Motormeuk - Filmpje: Fireblade introductiefilmpje 1992 Het interview met de vader des FireBlades :} Tadao Baba - Father of the...
  19. Joep

    MSL Zandvoort 15-08-2015

    Aankomende zaterdag gaan we weer een paar rondjes doen op het circuit van Zandvoort met MSL :] Ik rij in groep 3, wie gaan er nog meer??
  20. Joep

    Voorwielklem & rijgoot voor op trailer

    De voorwielklem is inmiddels verkocht, en heb alleen de rijgoot nog liggen Deze is gemaakt van 2 millimeter dik gegalvaniseerd staal. De goot is 225 cm lang en de breedte in de goot is 20 cm. Foto's van de rijgoot (het is de lange op de foto, de korte is inmiddels al weg)...
  21. Joep

    HOW TO: Slotje aanvragen

    Aangezien het nog steeds regelmatig voorkomt dat er in een topic geroepen wordt dat het topic op slot kan heb ik even een how to gemaakt hoe je zelf een slotje aan kan vragen. In het desbetreffende topic kan je rechts bovenaan de pagina op het gele driehoekje klikken: hierdoor wordt er...
  22. Joep

    trackdays4all 11 juni Assen

    Aankomende donderdag gaan we weer wat rondjes doen op het circuit van Assen, wie gaan er nog meer?? :]
  23. Joep

    Foto's en video's MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

    Zoals de titel al zegt, Plaats hier al je foto's en video's van de MFMM *D Foto's: Yevon [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]...
  24. Joep

    MSL 19 mei Assen

    19 mei ga ik de eerste circuitdag van dit seizoen weer doen, wie zijn er dan ook? Wordt voor mij de eerste keer in groep 3, ik heb er zin in!! *O*
  25. Joep

    Wisselen remblokken bij wisselen wielen?

    Ik rij af en toe met met straatmotor op het circuit (helaas op dit moment geen ruimte in de garage en portomonnee voor een circuitfiets) Omdat ik dit een aantal keer per jaar doe heb ik voor mijn motor een extra set wielen (incl. schijven) waar ik voor op het circuit wat prettigere banden op...
Terug
Bovenaan Onderaan