Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mirakel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mirakel

    Alpinestars motorjeans zwart maat 38

    Alpinestars motorjeans, maat 38. Mooie kevlar broek met harde kniebeschermers. Nieuwprijs rond de 130 euro. Vraagprijs 75 euro. Weinig gebruikt.
  2. Mirakel

    Afsluitbare tas om motorpak bij motor te laten onderweg

    Ik heb een Suzuki GSX-650F. Als ik rij, wil ik veilig rijden, dus volledig in (leren) pak. Voor mijn werk (ZZP-er) moet ik regelmatig in diverse steden rondwandelen. Ik zou graag op de motor die kant op gaan, maar ik ga niet in vol ornaat (meestal met zon) in zo'n stad rondlopen. Mijn motor...
  3. Mirakel

    Yamaha 'R' overall blauw maat 54/44

    Aangeboden: blauwe Yamaha 'R' overall. Op zich nog best een aardig pak, maar wel een paar kleine puntjes . De ritsen van de benen zijn kapot en moeten vervangen worden. De binnenvoering moet even door een handige moeder gefatsoeneerd worden en in de loop der tijd is het lipje van de rits aan de...
  4. Mirakel

    Mag je hier wel of niet parkeren?

    Zie onderstaande foto's. Kenners zullen al snel door hebben dat dit het einde van de Zeeweg bij Castricum is. Parkeren schijnt hier niet te mogen, er zijn MF-ers die een bekeuring hebben gehad. Ik kan echter niet beredeneren waarom je hier niet zou mogen parkeren. Foto 1 zie je ongeveer als...
  5. Mirakel

    Accu leeg na enkele weken

    Ik heb een Suzuki GSX650F. Vorig jaar tijdens de winterstalling heb ik de accu niet op de lader gezet. Stom, want die was overleden daarna. Wel meteen een goede lader gekocht (nieuwste Optimate, versie 4 of zo). Bij de dealer is er een nieuwe accu in gezet. Mijn huidige accu is dus hooguit een...
  6. Mirakel

    Twee lakstiften, welke eerst en verdere tips

    Ik wil een dezer dagen een plekje op mijn tank bijwerken (steenslag). Ik heb daarvoor de benodigde lakstiften, maar ik heb er nog nooit mee gewerkt. Het is een heel klein puntje, maar natuurlijk niet slim om niks aan te doen (motor staat de hele zomer buiten). Ik heb een Suzuki GSX650F en...
  7. Mirakel

    Winterjack Kawasaki maat S

    Mooie Kawasaki jas met uitneembare fleece binnenvoering. Niet voor op de motor (zit geen protectie in) maar wel voor de motorliefhebber / Kawasaki-fan. Maat S (kleine volwassene). Tegen aannemelijk bod
  8. Mirakel

    Iemand ervaring Alpinestars Winter Tech Performance Pants

    Nu de temperatuur een beetje zakt is het toch wel fijn om lekker warm op de motor te zitten. Ik gebruik nu thermisch ondergoed (Craft) en dat werkt best prettig. Nu zag ik op de site van Alpinestars hun eigen versie hiervan. Alleen de broek kost echter al $100. Als je dat vergelijkt met een...
  9. Mirakel

    Helm zonder kinband, klapt dicht aan onderkant

    Ik heb ooit eens een helm gezien die geen kinband had als sluiting, maar waarbij er aan de onderkant twee openklappende delen waren. Aan de onderkant zit dus een gat ongeveer ter grootte / dikte van je nek, en de onderkant kan open klappen (één deel naar voren en éeen deel naar achteren)...
  10. Mirakel

    Wat doet een dealer met vervangen onderdelen na schade?

    Weet iemand hoe dit in z'n werk gaat? Na schade ben je hopelijk goed verzekerd en wordt alles op kosten van de verzekering hersteld. Maar wat gebeurt er met de oude onderdelen? Van wie zijn die? Ik neem aan van de eigenaar van de motor. Je zou zeggen dat een dealer / reperateur dan toch in...
  11. Mirakel

    Blata Motard 125 BXM en Enduro 125 BXE

    Ik zag zojuist dit: Farewell and Thank You Is dat wat? Vind het er wel stoer uitzien. En dat voor nog geen 4000 euro *D Wie heeft er ervaring met supermotard? Rijdt dat lekker (ook voor woon-werk)? Weinig Pk maar heb je dat nodig (gewicht is tenslotte ook laag)? Hoe hard gaat zoiets? Wat...
  12. Mirakel

    Forum voor lessers en beginnende rijders

    Is er wel eens nagedacht over een apart sub-forum voor lessers en beginnende rijders? De lessers hebben nu één topic waar alles voorbij komt (maakt het niet overzichtelijk). En dat terwijl er juist zoveel interessante losse topics te bedenken zijn over alle zaken waar je als lesser mee te maken...
  13. Mirakel

    Wanneer backprotector

    Wanneer gebruiken jullie een rugprotector / backprotector? Zit te overwegen om er één aan te schaffen (wordt aangeraden door de dealer) maar ben zeker niet van plan om het circuit op te gaan en ook de echte race-acties (knee down, wheely, etc.) zijn niet aan mij besteed. Is een...
  14. Mirakel

    Wanneer rugprotector

    Wanneer gebruiken jullie een rugprotector / backprotector? REAGEER SVP IN TOPIC 'WANNEER BACKPROTECTOR?', DIT TOPIC IS PER ONGELUK FOUT AANGEMAAKT!! Wanneer backprotector
  15. Mirakel

    Verkooppraat?

    Vandaag serieus bezig geweest met de koop van m'n motor en alle gewenste kleding/accessoires. Dus langs de motordealer, lijstje gemaakt en maar eens gaan praten om de prijs netjes naar beneden afgerond te krijgen. En dat levert dus een paar vragen op die ik graag aan jullie voorleg. 1. De...
  16. Mirakel

    Na slagen snel je rijbewijs in handen

    Ik weet dat er hier op het forum al vaker over gesproken is, maar zo te zien niet erg recent en er wijzigt nog wel eens wat in ons regel-landje, vandaar... Ik moet op een donderdag aan het einde van de ochtend afrijden. Jullie snappen natuurlijk dat ik dan eigenlijk op vrijdag rond wil rijden...
  17. Mirakel

    Meer bekeuringen ?

    Ik ben nog aan het lessen, dus heb (nog) geen bekeuring voor snelheid op de motor, maar het is de laatste tijd met de auto wel meer raak dan normaal. Hebben jullie dat ook (gehad), dat het rijden op de motor er voor zorgt dat je anders (in ieder geval harder) auto rijdt? Met alle financiële...
  18. Mirakel

    Tips aanschaf getint vizier

    Binnenkort een nieuwe helm kopen en wil naast het standaard geleverde vizier ook een getint vizier aanschaffen. Ten eerste omdat ik dit de helm een stuk mooier vind maken, ten tweede omdat ik niet zo'n zonnebriltype ben en dus eigenlijk een alternatief zoek voor gebruik van een zonnebril op de...
  19. Mirakel

    Suzuki GSX650FA (2009): Wat vind jij de mooiste kleur?

    Wat vind jij de mooiste kleur?
  20. Mirakel

    Hoe ver ga je in beveiliging tegen diefstal?

    Over ongeveer een maand (als alles meezit) hoop ik mijn rijbewijs gehaald te hebben en mijn eerste motor te kunnen aanschaffen. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik direct voor een gloednieuwe motor kan gaan, dus goede diefstalbeveiliging is erg belangrijk voor mij. Begint natuurlijk...
  21. Mirakel

    Overall alleen op supersport?

    Even een paar vraagjes over een (race)overall: is het alleen gebruikelijk die te dragen op een supersport, of is het niet echt vreemd om een overall bijvoorbeeld ook te dragen op een andere motor, laten we zeggen een sportief ogende tourmotor (bijvoorbeeld GSX650F)? Ik lees diverse reacties...
  22. Mirakel

    Nieuwe gebruiker: Mirakel

    Ook ik zal me even netjes voorstellen: Ik ben Stephan, 38 jaar jong en sinds een paar maanden het motorvirus vol te pakken. Ben nu nog druk aan het lessen, maar hoop (als alles mee zit) eind mei mijn rijbewijs te hebben en zelfstandig de weg op te kunnen. De planning is om een Suzuki...
Terug
Bovenaan Onderaan