Meer bekeuringen ?

Mirakel

Die hard MF'er
26 apr 2009
299
0
Naarden
Ik ben nog aan het lessen, dus heb (nog) geen bekeuring voor snelheid op de motor, maar het is de laatste tijd met de auto wel meer raak dan normaal. Hebben jullie dat ook (gehad), dat het rijden op de motor er voor zorgt dat je anders (in ieder geval harder) auto rijdt? Met alle financiële gevolgen van dien... :N
 
Tis maar waar je bent, als ik in Tilburg (kamer) ben, dan is de ene politie auto nog niet uit zicht of je ziet de volgende al. Hier in de Achterhoek (ouders) kan ik overal dubbele toegestane snelheid rijden en je moet heel erg je best doen om politie tegen te komen *O*
 
:N
juist niet, met m'n auto rij ik meestal veel rustiger dan met de motor.
Bijna al m'n bekeuringen zijn ook met de motor |(
 
Zowiezo heb ik het idee dat er in de zomer periode meer gecontroleerd word door de politie. In de hele winter heb ik nooit een controle gehad bij de grens en sinds het weer warmer werd stonden ze er weer. Toeval of kunnen ze niet zo goed tegen de kou ? :P
 
Tis maar waar je bent, als ik in Tilburg (kamer) ben, dan is de ene politie auto nog niet uit zicht of je ziet de volgende al. Hier in de Achterhoek (ouders) kan ik overal dubbele toegestane snelheid rijden en je moet heel erg je best doen om politie tegen te komen *O*

Ik weet dan niet waar jij allemaal in tilburg rijd maar zoveel politie zie ik er nooit rijden
 
Ik weet dan niet waar jij allemaal in tilburg rijd maar zoveel politie zie ik er nooit rijden

West, ten noorden van de westmarkt. Ze rijden zelfs patrouille door de kleine straatjes achter mijn flat. Ik zie ze hier echt veel rijden. 's Nachts terug van het werk ook altijd, van de heuvel tot aan de westmarkt.
 
West, ten noorden van de westmarkt. Ze rijden zelfs patrouille door de kleine straatjes achter mijn flat. Ik zie ze hier echt veel rijden. 's Nachts terug van het werk ook altijd, van de heuvel tot aan de westmarkt.

Dat is dan ook niet de meest crimineelvrije buurt ;)
 
Dat is dan ook niet de meest crimineelvrije buurt ;)

Nee, I know, wordt nog wel eens iemand neer geschoten enzo. Achter mij woont de maffiabaas van het geheel. Allemaal piepkleine rijtjeshuizen. En voor de middelste staat vrijwel altijd een nieuwe Jaguar S-type.

Achja, er gebeurd daar tenminste af en toe iets :9
 
Achter mij woont de maffiabaas van het geheel. Allemaal piepkleine rijtjeshuizen. En voor de middelste staat vrijwel altijd een nieuwe Jaguar S-type.

Achja, er gebeurd daar tenminste af en toe iets :9

Oh oke de credit crisis is dus ook bij de maffia aangekomen
Een S-type :r :r
 
veel meer controle lijkt het wel, ook al een paar x gezien: (in wassenaar) spot-teams;
2 blauwe smurfen o/d fiets (zeer!) onopvallend langs de weg/op de stoep en langs alle aansluitende wegen auto- of motorpliesie om de krenten uit de pap te vissen..
ook veel van die gecombineerde douane/belasting/pliesie veegactie's, de laatste tijd.

Ik heb wel dat als ik van de motor afstap, het blikje in, dat ik me erg moet beheersen omdat het allemaal niet opschiet. Pas na enige tijd zet de berusting in
 
moet er ook nog es bijkomen
tsja, fijn is anders. ik kwam ze hier laatst tegen (nabij alkmaar) bij een grote controle. toen waren ze ook geluid van een paar mederijders aan het controleren.

zag ze vanmorgen ook weer staan. werd wel aangehouden maar ze konden niet goed m'n toerental meten en reed met m'n gekeurde demper rond, dus ze hadden niets om op te schrijven.

ook bij de mf-boetepot stonden 2 posts voor bekeuringen voor geluid
 
Door het motorrijden rijd ik in de auto heel rustig, rijd niet of nauwelijks te hard.
 
:^ op de motor wil ik nog wel eens te hard gaan. Heb overigens nog nooit een print gehad O-)
 
Als je er dan toch een krijgt kan je er altijd nog proberen onderuit te komen :

Klikkerdeklik

Sorry dat ik zo'n oud filmpje post, maar ik blijf hem zo verschrikkelijk geniaal vinden _O-

edit, mocht je geen tijd hebben voor het hele filmpje, 5.00 is het kijken waard :9
 
Laatst bewerkt:
Hier in west zeeuws vlaanderen zijn ze op tuinkruiden rokers aan het jagen.De regelmatige snelheidsovertreder hebben ze er als bijvang bij.
En persoonlijk vind ik dat ik rustig rij.
8-)
 
Ik ben nog aan het lessen, dus heb (nog) geen bekeuring voor snelheid op de motor, maar het is de laatste tijd met de auto wel meer raak dan normaal. Hebben jullie dat ook (gehad), dat het rijden op de motor er voor zorgt dat je anders (in ieder geval harder) auto rijdt? Met alle financiële gevolgen van dien... :N

Als ik veel en hard met de motor heb gereden, rijd ik met de auto de dagen erna ook een stuk 'harder' dan normaal. Echter niet zo extreem als met de motor, maar wel te hard -> terwijl ik dat normaal niet deed.
 
Ik rij soms hard, maar alleen als het kan. Het is niet dat ik er voor kies om even hard te gaan rijden. Maar als het overzichtelijk is, je de weg er kent, mag zowel met de auto als motor het gas erop. Zolang er geen flitspalen in de buurt zijn (of kans op), agenten of gevaarlijke situates rij ik meer op gevoel dan op de kilometer teller. Rijdt het fijnst en het veiligst (vind ik zelf) 8-)
 
Ik rij soms hard, maar alleen als het kan. Het is niet dat ik er voor kies om even hard te gaan rijden. Maar als het overzichtelijk is, je de weg er kent, mag zowel met de auto als motor het gas erop. Zolang er geen flitspalen in de buurt zijn (of kans op), agenten of gevaarlijke situates rij ik meer op gevoel dan op de kilometer teller. Rijdt het fijnst en het veiligst (vind ik zelf) 8-)

Mee eens, maar alleen met de motor. M'n ouders auto gaat niet zo snel :P
 
Op de motor zit ik ontspannender als ik 150+ op snelweg rijd dan in de auto. En dat op een naked ;)
 
Mijn instructeur heeft me vandaag gewaarschuwd: ik kan veel post uit Leeuwarden verwachten als ik deze snelheden straks op mijn eigen motor ook volhoud }) haha!
 
Mijn instructeur heeft me vandaag gewaarschuwd: ik kan veel post uit Leeuwarden verwachten als ik deze snelheden straks op mijn eigen motor ook volhoud }) haha!

Overigens heb ik met de auto nog nooit een boete wegens snelheidsovertredingen gehad, maar dat komt vooral omdat ik meestal dezelfde route rijd, en dus weet waar de flitspalen staan. O-)
 
Tis maar waar je bent, als ik in Tilburg (kamer) ben, dan is de ene politie auto nog niet uit zicht of je ziet de volgende al. Hier in de Achterhoek (ouders) kan ik overal dubbele toegestane snelheid rijden en je moet heel erg je best doen om politie tegen te komen *O*

[off topic] Studeer je in Tilburg? Wat studeer je? Ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden afgestudeerd aan de UvT (Economie) [/off topic]
 
Terug
Bovenaan Onderaan