Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Champshof
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Champshof

    Circuitdag MSL 15 sept Assen groep 2

    Bij deze te koop mijn circuitdag bij Motorsport Lifestyle Datum: Donderdag 15 september Niveau:Groep 2 Vraagprijs: 189 Euro
  2. Champshof

    Stuurgewicht CBR600RR draait mee met binnenwerk handvat

    Omdat mijn gashendel wat stroef ging, ben ik deze gaan losdraaien. Echter loop ik er tegen aan dat het bij het losdraaien van het stuurgewichtje, het binnenwerk waar de inbusbout in zit meedraait met de bout. Dit binnenwerk moet toch vast zitten? Hoe krijg ik dit stuurgewichtje los? Bij...
  3. Champshof

    Ervaringen met laptop in bagagerol?

    Ik wil deze zomer nog een weekje met de motor Europa in. Ik heb al een (kleine) tanktas van 10 liter, voornamelijk voor wat kleine dingen die makkelijk zijn om bij de hand te hebben. Ik zoek nog een grote tas voor achterop voor de rest van mijn spullen. Nu zat ik te denken aan een simpele...
  4. Champshof

    Boete in Duitsland, 1 maand niet rijden?

    Tijdje geleden in duitsland door een onopvallende auto van de Polizei aangehouden voor een te hoge sneldheid (142 km/h waar 100km/h is toegestaan). Tsja risico van het vak, mocht even 260 euro pinnen in de Polizei-BMW en de reis ging verder. Nu kreeg ik de boete/kwitantie per post thuis...
  5. Champshof

    hoe torsie as voor motoraanhanger testen?

    Ik heb van een oud aanhangertje een onderstel met torsieas over, hier wil ik een aanhanger waar ik mijn motor op kan zetten van gaan maken. Aangezien de torsieas al aardig oud is en een tijdje buiten heeft gestaan wil ik deze graag testen en eventueel onderhoud plegen. Is er een manier om...
  6. Champshof

    Kawasaki ZZR 600 onderdelen

    Hallo, Aangezien mijn ZZR600 al een tijdje de deur uit is (ik rij nu ZX6R) mogen de laatste spullen die ik ervan heb ook weg. Het gaat om: - middenbok - standaard dogbones - werkplaatshandboek (kopie) Alles samen wordt voor 30 euro naar u verzonden, voor 15 euro mag het opgehaald...
  7. Champshof

    Carbon reparatie set voor carbon demper?

    In mijn carbon demper (Venom) zit een gaatje van 1 bij 1 cm (foutje bij opbokken met paddockstand). Dit gaatje zit aan de binnenkant in het midden van de demper en is dus niet te zien. (tenzij je vanaf de andere kant op de grond liggend door het wiel heen kijkt :P) Nu heb ik zitten kijken...
  8. Champshof

    Kawasaki ZZR600, 36000km, Zwart/Rood €1400,-

    Bij deze bied ik mijn Kawasaki ZZR 600 aan. Ik heb deze gekocht in december 2009 en verkoop deze nu omdat ik wil overstappen naar een ZX6R. Ik heb deze motor gekocht met 28000 km op de teller en heb er inmiddels 8000km bij op gezet. De ZZR had voordat ik hem kocht dus weinig gelopen in al...
  9. Champshof

    Welke wasbak voor werkplaats?

    Ik ben bezig mijn nieuwe werkplaats in te richten en ben daarbij opzoek naar een nieuwe wasbak. In eerste instantie gaat mijn gedachte uit naar een standaard simpele wasbak: >>KLIK<< Maar ik twijfel nog aan deze wasbak vanwege de volgende punten: - eventueel RVS wasbak - geen...
  10. Champshof

    1 bougiekabel kapot, allemaal vervangen of niet?

    Het blok liep wat slecht na het starten, bokte wat bij het wegrijden maar daarna was het over. Had wat dingen gecontroleerd en bij de plantenspuit test vonkt er 1 bougiekabel en die is dus stuk. Nu vraag ik me af of ik alleen die zal vervangen (a 25 euro) of meteen een nieuwe set koop (a 80...
  11. Champshof

    rijbewijs kwijt? motor verkopen!

    Ik vond de volgende markplaats advertentie: markplaats iemand die zijn motor verkoopt omdat hij zijn rijbewijs kwijt is _O- en nee, ik ben het niet en ken die persoon niet, maar vind het wel een 'opvallende' beslissing haha _O-
  12. Champshof

    Hoe lang duurt het voordat de pekel van het asfalt is?

    ik heb zo de hoop dat over 1,5 tot 2 weken het weer iets bij trekt en we weer zonder sneeuw of ijs de weg op kunnen. Nu vroeg ik me af of de pekel die de afgelopen weken gestrooid is ook dan al weg is? Of komt het met de 1e regenbui na de vorst allemaal weer uit het asfalt?
  13. Champshof

    Paddock stand zelf bouwen, iemand ervaring?

    Ik ben van plan even zelf een paddock stand in elkaar te lassen aangezien een nieuw al snel 60 euro kost en ik hier ook nog wel wat ijzer heb liggen. :9 Zijn er mensen met ervaring die hier nog wat maten voor hebben of tekeningen?
  14. Champshof

    Hoe kaal rijden jullie je banden?

    Mijn banden zijn helaas bijna aan vervanging toe, nou vroeg ik me af hoe lang het verstandig was om door te rijden. De specificatie van de fabrikant vind ik wel een mooie richtlijn maar heb altijd het idee dat die aan de ruime kant zit. :/ Ook omdat ik geen super dure motor bezit (Kawa ZZR...
  15. Champshof

    banden voor beginnende motorrijder

    Hallo mensen, Ik heb een kawa zzr600 gekocht die toe is aan een nieuwe banden (prijs was er natuurlijk wat lager door :) ), nu vroeg ik me af wat nou goede banden zijn voor een beginner? er zitten nu pilot powers op... Aan de ene kant denk ik van een zachtere compound zodat je als...
  16. Champshof

    Honda VFR 800 huren als beginnend motorrijder?

    Hallo mensen, Ik zit op dit moment 4 maand in Engeland en wil graag een motor huren om eens lekker rond te rijden (snowdonia in Wales of het Lake district boven Manchester). Nu kun je in Engeland niet op heel veel plekken een motor huren. Maar nu ben ik een bedrijfje in de buurt tegen...
  17. Champshof

    Motor kopen in buitenland en verzekeren

    Ik ga binnenkort 5 maanden naar Engeland en wil misschien daar een motor kopen en na 4 maanden weer verkopen... ik heb echter gehoord dat een motor verzekeren in engeland erg duur is, weet iemand daar iets meer over te vertellen?
  18. Champshof

    motor huren in engeland (liverpool)

    Ik ga 4 maanden op stage naar chester (vlak bij liverpool) en wil zo af en toe een motor huren om een mooie tocht daar te maken. Zijn er dingen waar ik op moet letten als ik een motor huur? En weet iemand toevallig een vertrouwd adres daar in de buurt?
  19. Champshof

    orginele koppelingsplaten kopen of namaak???

    Ik ben vandaag bezig geweest de koppelingsplaten van mijn Yamaha Virago xv750 uit '83 te vervangen. Nu had ik via via een set niet-orginele koppelingsplaten gekocht. Een bekende van mij die bij een motorzaak werkt vertelde mij dat zij altijd orginele koppelingsplaten monteerden omdat...
  20. Champshof

    yamaha xv750 virago koppeling

    weet iemand of de koppelingsplaten en veren van het nieuwere type yamaha xv750 virago (na 1984) ook gewoon op het oudere type (1983) passen??
  21. Champshof

    goedkope markplaats aanbieding, betrouwbaar?

    ik ben via markplaats op de volgende aanbieding uitgekomen: advertentienr: 260253004 daarworden koppelingsplaten voor 20 euro aangeboden en koppelingsveren voor 7,50. Deze heb ik nodig voor mijn Yamaha virago XV 750, is zo goedkoop wel betrouwbaar? Waar moet ik op letten als ik ze koop?
  22. Champshof

    voorstellen: champshof

    Hallo allen! Ik ben Arjan, student in enschede en motorrijder. Heb via via een Yamaha XV750 Virago tot mijn beschikking om een beetje kilometers te maken. 8-) De koppeling is echter versleten en dat is ook 1 van de redenen dat ik me heb aangemeld Groeten Arjan
Terug
Bovenaan Onderaan