Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Phaedrus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Phaedrus

    Binnenband gezocht voor vandaag

    Beste allemaal, Helaas bleek tijdens de reparatiemotor meet & greet dat mijn motor toch stiekem een binnenband behoeft. Heeft er iemand in de omgeving Eck en Wiel toevallig een binnenband geschik voor bandenmaat 130/90 B16 liggen die ik over zou kunnen nemen? Alvast bedankt!
  2. Phaedrus

    Problemen accu / lekstroom

    Laatst na 5 dagen niet rijden probeerde ik mijn motor te starten (Suzuki VL800), na een korte startpoging trok de startmotor de accu leeg. Bij het laden van de accu (los van de motor) aan de optimate lader kon ik bij toeval 2 x ontdekken dat even kort er een geel lampje (laden 0.2A) ging...
  3. Phaedrus

    Welke connector en waar te koop

    Na wat gezocht te hebben via google en hier op het forum kom ik toch niet helemaal zeker uit op wat ik moet hebben, vandaar dat ik het maar even vraag want waarschijnlijk zitten er hier wel mensen met meer verstand van zaken dan ik die het zo kunnen benoemen. (zoeken zonder te weten hoe het heet...
  4. Phaedrus

    Schimmel op leren zadeltassen

    Beste allen, Sinds kort helaas een schimmel ontdekt in/op mijn zadeltassen. Wegpoetsen gaat vrij gemakkelijk, maar dan komt het makkelijk weer terug. Graag zou ik een iets meer permanente oplossing voor dit euvel te weten komen. Dus hierbij de vraag, wie o wie heeft er tips en trucs...
  5. Phaedrus

    Wat moet er toch van de jeugd komen ..

    Het laatste nieuws van Metro moeten nog een hoop leren die jochies...
  6. Phaedrus

    Ervaringen motorband Pirelli MT Route 66 TT

    Zoals de titel al zegt was ik benieuwd naar ervaringen met deze band, waarschijnlijk vervangt die deze week mijn oude achterband. Alvast bedankt voor eventuele ervaringen. mvg, Kstyle
  7. Phaedrus

    Hoe vervoer jij je motor?

    ikke altijd zo O-)
  8. Phaedrus

    Werkplaatshandboek Suzuki Volusia VL 800

    Goedendag allen, net mijn Volusia VL 800 op kunnen halen, nou vroeg ik mij af of iemand er een werkplaatshandboek oid. van heeft om er wat meer van te weten te komen. bij voorkeur engels of nederlands. downloadbaar zou ideaal zijn. alvast bedankt ps. alle tips met betrekking tot poetsen...
  9. Phaedrus

    KStyle geregistreert

    Goedendag mede motor-forum lezers, na een tijdje voornamelijk gelezen te hebben en informatie gezocht te hebben me nu toch maar eens geregistreert. recentelijk mijn eerste motor gekocht en hoop daar binnenkort veel rijplezier mee te krijgen. Als hij afgelevert wordt en ik er een foto van...
Terug
Bovenaan Onderaan