Aprilia SR Max 300cc

~
ik vind de spitse koplampen niet mooi van de t-max en dus ook de neus, maar voor de rest adembenemend mooi. Vooral die techversie van die gozer met dat nieuwe topic!

Die sportruit zal op die nexus 500 bij roke zitten. Als die er nog staat vrijdag ga ik s kijken voor een proefritje.~


Hee Ferry,

Beetje late reactie ,neem je wel een schone onderbroek mee ,de 500 is bruut in het kwadraat. }) })
We lezen het wel ,

groetels, en een zwaai :W :W :W

Ed
 
Laatst bewerkt:
eddd
Hee Ferry,
Beetje late reactie ,neem je wel een schone onderbroek mee ,de 500 is bruut in het kwadraat. }) })
We lezen het wel ,
groetels, en een zwaai :W :W :W
Ed
Ed,
Is de 500 zo bruut dat jij er niet (meer) op durft te rijden ? ( humor / grapje / geintje )
 
Mijn 850 vreet die 500 met huid en haar op, m'n 300 mag dan de restjes hebben :]


@manatist , Dat lijkt me logisch :? |( :}

@opabert ,
Inderdaad rij ik niet veel op de nexus ,zie hem meer als een" collectors item" .
Kom er nog steeds niet achter hoeveel van die dingen er in Nederland zijn ,grrrr alle mailtjes naar instanties leveren niks op . volgens sommige 5.

Ed :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Tja ,hangt er een beetje van af wie die 1200 rijdt he ,een persoon met een beetje circuit ervaring vreet alles op ,de gene met het grootste hart ook,ben er wel eens uitgereden door een pizza koerier,zo een met van die oogkleppen, had nog een hoop engeltjes op zijn schouder.


maar ik geloof heus wel hoor dat jouw 850 de beste /grootste/ snelste motor fiets/scooter is .

ben er nog 1 vergeten geloof ik ,ow ja de mooiste .

groetjes ,

Ed
 
Ik geloof heus wel hoor dat jouw 850 de beste /grootste/ snelste motor fiets/scooter is .

Ben er nog 1 vergeten geloof ik ,ow ja de mooiste .

groetjes ,

Ed

Ga door...ga door...je bent er vast nog een paar vergeten ;)

Al is het alleen maar om Opie aan het lachen te krijgen...en te houden *O*

Zelf zat ik meer aan cc's en pk's verschillen te denken, maar jouw interpretatie kan ik ook wel waarderen :Y
 
Laatst bewerkt:
AKRA PIJP

Is het interessant inkoop aktie voor AKRA pijp
CUBE300, NEXUS 300, SRMAX300
Bij aantallen weet ik wel adresje.
 
Laatst bewerkt:
mn stuur staat weer recht en was zo gepiept *O*

alleen.....mn scoot valt nog steeds iets naar rechts als ik met losse handen rijdt -O-
Misschien omdat je van het gas gaat? Kunnen jullie s kijken of jullie dat ook hebben?
 
mn stuur staat weer recht en was zo gepiept *O*

alleen.....mn scoot valt nog steeds iets naar rechts als ik met losse handen rijdt -O-
Misschien omdat je van het gas gaat? Kunnen jullie s kijken of jullie dat ook hebben?

:Y maar dat valt goed te corrigeren door iets gewicht te verplaatsen.
 
Ik heb mijn beide Appies ook op evenwichtstabiliteit getest, met de handjes in de lucht *O*
M'n Mana 850/75 blijft mooi in het spoor lopen :Y
Maar m'n Max 300/22 heeft ook de neiging om ietsie pietsie naar rechts te hellen })
Niet benoemenswaardig en absoluut niet hinderlijk...maar toch..zou nie moguh nie :N
Denk dat het met gewichtsverdeling te maken heeft en geen constructiefout is ofzowwwuh :')
 
Laatst bewerkt:
Ferry,
die uitlaat weegt in verhouding "tonnen" echt loei zwaar.
Toen ik de sportpijp op de cube had gezet, was bochten gedrag veel beter.

De origineel moet je met 2 handen tillen.
Mijn sportpijp makkelijk met 1 hand.

STUUR:
Hoe zette Roke het stuur recht ?

Hoe was de proefrit op de NEXUS ?
 
Laatst bewerkt:
Ja..Ferry..laat ons, en vooral Opie, niet langer in spanning ;)
Welke monteur pakte het stuur vast, gaf er een ruk aan, en toen stond het stuur
ineens recht :P
Vaak nemen ze niet eens de moeite om het voorwiel vast te zetten, dat gaat gewoon van...hupsakee...zo...stuur recht })
 
mn stuur staat weer recht en was zo gepiept *O*

alleen.....mn scoot valt nog steeds iets naar rechts als ik met losse handen rijdt -O-
Misschien omdat je van het gas gaat? Kunnen jullie s kijken of jullie dat ook hebben?


de weg loopt ook bijna altijd naar rechts af he (voor de afwatering)
 
Nou ik dacht dat t lang ging duren en liep eerst naar de ruit waar je naar de garage kan inkijken.
Daara naar de koffie gegaan en ff gezeten en 5 minuten later komt er een monteur die zei dat die klaar was!

Ik dacht ook aan de uitlaat wat betreft het hangen. De weg is het zeker niet

Heb geen proefrit gemaakt op de nexus, want het ging zo snel. Maar ik vind de mijne ook mooier, ook al door de lage ruit.Niet mooi
 
Laatst bewerkt:
Aboriginal,

Dat is afhankelijk van het aantal in 1 bestelling.
Ergens tussen 400 - 425,00 zelf monteren.

Kan dat ding wel alleen voor mij zelf laten komen,
en dan lopen pochu nanana ik heb maar 400,00 betaald.

Daarom dacht ik, dan hebben we allemaal een gelukje.
Vracht kosten zijn het zelfde of nou 1 of per 4 stuks.

Ik heb er geen haast mee want het is toch pet weer.
( jaja alweer over, dat weer )
 
Ik dacht ook aan de uitlaat wat betreft het hangen. De weg is het zeker niet

Heb geen proefrit gemaakt op de nexus, want het ging zo snel. Maar ik vind de mijne ook mooier, ook al door de lage ruit.Niet mooi

Zou dan niet iedere Quasar-scoot dit probleem moeten hebben?, En waarom zit de uitlaat niet aan de zijde van de transmissiebehuizing?


GileraNexus500.jpg

Gilera%20Nexus%20500%2003.jpg

Gilera_Nexus_500_2006_scooter-pictures_25.jpg

Gilera_Nexus_500_2006_scooter-pictures_19.jpg


Smaken verschillen, maar de 500 uitvoering :9~ is zekers niet minder mooi. :N
 
Laatst bewerkt:
Aboriginal,

Dat is afhankelijk van het aantal in 1 bestelling.
Ergens tussen 400 - 425,00 zelf monteren.

Kan dat ding wel alleen voor mij zelf laten komen,
en dan lopen pochu nanana ik heb maar 400,00 betaald.

Daarom dacht ik, dan hebben we allemaal een gelukje.
Vracht kosten zijn het zelfde of nou 1 of per 4 stuks.

Ik heb er geen haast mee want het is toch pet weer.
( jaja alweer over, dat weer )

Ik koop wel een tube kachelpoets a €8.95 en die andere €400,-
leg ik apart voor m'n nieuwe Cube
 
Zeker niet minder mooi maar deze was helemaal zwart, waardoor de lijnen niet mooi uitkomen. Bovendien vond ik t lage rijtje niet staan.
De uitlaat is wèl veel mooier
 
Terug
Bovenaan Onderaan