Wie? Wat? Waterland! #20 Waterland Weigert Winterslaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ey Nick, moet je nog een originele demper kopen voor je zx6r?
Anders zet ik hem op marktplaats :)


Weet niet hoe het met de APK voor motoren zit, maar wat ik in het keurmeester nieuwsblad las was een beetje bedroevend '( (indien motor apk er komt zal dat ook hiervoor gelden vermoed ik)
Januari 2013 komen er weer een zootje nieuwe/aangepaste regels.
één daarvan is dat we een decibel meter moeten aanschaffen :r
Voor de herrie schoppers wordt dat dus uitlaatjes wisselen voor de apk...

Maar we moeten natuurlijk wel even een fly by decibel wedstrijd houden dan })
 
Ey Nick, moet je nog een originele demper kopen voor je zx6r?
Anders zet ik hem op marktplaats :)


Weet niet hoe het met de APK voor motoren zit, maar wat ik in het keurmeester nieuwsblad las was een beetje bedroevend '( (indien motor apk er komt zal dat ook hiervoor gelden vermoed ik)
Januari 2013 komen er weer een zootje nieuwe/aangepaste regels.
één daarvan is dat we een decibel meter moeten aanschaffen :r
Voor de herrie schoppers wordt dat dus uitlaatjes wisselen voor de apk...

Maar we moeten natuurlijk wel even een fly by decibel wedstrijd houden dan })
Apk gaat niet meer door :)


Europese Raad: 'Geen APK voor motoren'

--------------------------------------------------------------------------------

Goed nieuws uit Brussel: de Raad van de Europese Unie heeft het APK-voorstel van de Europese Commissie aangepast en (onder andere) de eis geschrapt om ook motorfietsen te onderwerpen aan een periodieke technische keuring.





Vanuit verschillende lidstaten is forse kritiek gekomen op het oorspronkelijk voorstel van de Commissie, waaronder uit Nederland. Op 22 september jl. trokken duizenden motorrijders nog naar Brussel tijdens de MAG-protestrit tegen een Europese APK. Daarnaast voerde de MAG in samenwerking met de FEMA een uitgebreide politieke lobby die nu zijn vruchten lijkt af te werpen.

MAG-secretaris Dolf Willigers is opgetogen: "De discussie is hiermee nog niet volledig van tafel want we verwachten niet dat de Europese Commissie hiermee akkoord zal gaan, maar de kans dat landen zonder APK voor motoren (zoals Nederland) mogen vasthouden aan hun eigen wet- en regelgeving en niet door Europa zullen worden verplicht een volstrekt zinloze en geldverslindende motorkeuring in te voeren is nu groter dan ooit."
 
Laatst bewerkt:
Ey Nick, moet je nog een originele demper kopen voor je zx6r?
Anders zet ik hem op marktplaats :)


Weet niet hoe het met de APK voor motoren zit, maar wat ik in het keurmeester nieuwsblad las was een beetje bedroevend '( (indien motor apk er komt zal dat ook hiervoor gelden vermoed ik)
Januari 2013 komen er weer een zootje nieuwe/aangepaste regels.
één daarvan is dat we een decibel meter moeten aanschaffen :r
Voor de herrie schoppers wordt dat dus uitlaatjes wisselen voor de apk...

Maar we moeten natuurlijk wel even een fly by decibel wedstrijd houden dan })
kan je gewoon downloaden op je telefoon
 
Apk gaat niet meer door :)


Europese Raad: 'Geen APK voor motoren'

--------------------------------------------------------------------------------

Goed nieuws uit Brussel: de Raad van de Europese Unie heeft het APK-voorstel van de Europese Commissie aangepast en (onder andere) de eis geschrapt om ook motorfietsen te onderwerpen aan een periodieke technische keuring.





Vanuit verschillende lidstaten is forse kritiek gekomen op het oorspronkelijk voorstel van de Commissie, waaronder uit Nederland. Op 22 september jl. trokken duizenden motorrijders nog naar Brussel tijdens de MAG-protestrit tegen een Europese APK. Daarnaast voerde de MAG in samenwerking met de FEMA een uitgebreide politieke lobby die nu zijn vruchten lijkt af te werpen.

MAG-secretaris Dolf Willigers is opgetogen: "De discussie is hiermee nog niet volledig van tafel want we verwachten niet dat de Europese Commissie hiermee akkoord zal gaan, maar de kans dat landen zonder APK voor motoren (zoals Nederland) mogen vasthouden aan hun eigen wet- en regelgeving en niet door Europa zullen worden verplicht een volstrekt zinloze en geldverslindende motorkeuring in te voeren is nu groter dan ooit."

*O* *O*
 
Heb ook maar eens effe een filmpje op yt gezet nog een beetje grof, en ja ik moet mijn sleutelhanger eraf halen.
Eerst 5 min filmt een maat van mij op een gsx750, daarna ziet ie bij mij gemonteerd
 
Laatst bewerkt:
Heb ook maar eens effe een filmpje op yt gezet nog een beetje grof, en ja ik moet mijn sleutelhanger eraf halen.
Eerst 5 min filmt een maat van mij op een gsx750, daarna ziet ie bij mij gemonteerd
Vet *O*
Nu krijg ik nog meer zin erin.
Binnekort maar even dagje boeken bij MSL *D
 
Jullie hebben aardig lang niets meer van mij gehoord!

Maar ik ben terug, en dit keer niet meer met mijn brommer maar met mijn nieuwe suzuki GSR-600!

Op dit moment heb ik in januari een afspraak staan voor een 25kW CDI, en na de inbouw wordt mijn kenteken aangepast naar 25kW aangezien ik een licht rijbewijs heb.

Hier een aantal foto's:

412634_418331641565588_810795266_o.jpg


220142_418330338232385_161809385_o.jpg


481418_418331614898924_1893289025_n.jpg


333470_418331621565590_1954267309_o.jpg


220004_418331638232255_1863274200_o.jpg
 
Jullie hebben aardig lang niets meer van mij gehoord!

Maar ik ben terug, en dit keer niet meer met mijn brommer maar met mijn nieuwe suzuki GSR-600!

Op dit moment heb ik in januari een afspraak staan voor een 25kW CDI, en na de inbouw wordt mijn kenteken aangepast naar 25kW aangezien ik een licht rijbewijs heb.

Hier een aantal foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Welkom back :W
Mooi fietsie hoor :)
Wel even je ondertitel aanpassen he!!
 
Jullie hebben aardig lang niets meer van mij gehoord!

Maar ik ben terug, en dit keer niet meer met mijn brommer maar met mijn nieuwe suzuki GSR-600!

Op dit moment heb ik in januari een afspraak staan voor een 25kW CDI, en na de inbouw wordt mijn kenteken aangepast naar 25kW aangezien ik een licht rijbewijs heb.

Hier een aantal foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Netjes hoor!


Maare, werd het 25kw rijbewijs niet omgezet in een 35kw rijbewijs in januari? :?
 
Mooi ding Remondoo! Veel plezier ermee :]

Vanmorgen even een klein rondje gereden (had niet heel lang de tijd)
Maar toch weer iets geks meegemaakt. Ik reed dat kleine weggetje vanaf Monnickendam naar Ilpendam, de laatste bocht voor het rechte stuk waar je op de T splitsing uitkomt gebeurde het. Ik rij middenin die bocht en ik zie iets vanuit mn ooghoek op mij afkomen. Op dat moment hoorde ik ook geblaf, kwam er dus gewoon een hond op me af rennen! Ik schrok best wel erg :+
Gelukkig raakte die hond mij niet, of ik hem ook niet en is het allemaal goed afgelopen dus. Pas dus op als jullie daar door die bocht gaan! Volgens mij hoort die hond bij dat huis.
 
Haha dat gebeurde mij in zuid amerika zonder overdrijven minimaal drie keer per dag (zwerfhonden). Op een gegeven moment word je heel bedreven in het ontwijken, dan wel op afstand houden dmv een corrigerende schop. Rotbeesten. In westbeemster aan de jisperweg loopt ook zo'n kamikazebeest.
 
:W Goedemiddag,
Heb ook maar eens effe een filmpje op yt gezet nog een beetje grof, en ja ik moet mijn sleutelhanger eraf halen.
Eerst 5 min filmt een maat van mij op een gsx750, daarna ziet ie bij mij gemonteerd
Gaaf hoor!!
:^

Jullie hebben aardig lang niets meer van mij gehoord!

Maar ik ben terug, en dit keer niet meer met mijn brommer maar met mijn nieuwe suzuki GSR-600!

Op dit moment heb ik in januari een afspraak staan voor een 25kW CDI, en na de inbouw wordt mijn kenteken aangepast naar 25kW aangezien ik een licht rijbewijs heb.

Hier een aantal foto's:

412634_418331641565588_810795266_o.jpg


220142_418330338232385_161809385_o.jpg


481418_418331614898924_1893289025_n.jpg


333470_418331621565590_1954267309_o.jpg


220004_418331638232255_1863274200_o.jpg
Mooi fietsie, gefeliciteerd :Y
 
Mooi ding Remondoo! Veel plezier ermee :]

Vanmorgen even een klein rondje gereden (had niet heel lang de tijd)
Maar toch weer iets geks meegemaakt. Ik reed dat kleine weggetje vanaf Monnickendam naar Ilpendam, de laatste bocht voor het rechte stuk waar je op de T splitsing uitkomt gebeurde het. Ik rij middenin die bocht en ik zie iets vanuit mn ooghoek op mij afkomen. Op dat moment hoorde ik ook geblaf, kwam er dus gewoon een hond op me af rennen! Ik schrok best wel erg :+
Gelukkig raakte die hond mij niet, of ik hem ook niet en is het allemaal goed afgelopen dus. Pas dus op als jullie daar door die bocht gaan! Volgens mij hoort die hond bij dat huis.
Als je door Overleek heen rijdt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan