LMR NH 2023

Ook ik sluit me bij de vorige sprekers aan, dank voor je organisatie, het bij houden van de punten.
En, voor mij, het belangrijkste, weer mooie weggetjes gevonden in NH, zoals naar die ruïne, normaal sla ik niet zomaar rechtsaf als ik op een mooie weg zit, maar toch daardoor nieuwe dingen ontdekt.
En ik zag dat ik sommige punten op een straat breedte gemist hebt. Tja, kan verkeren.
Maar de duimpjes heb je zeer verdiend.
👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
 
Allen bedankt voor alle veren, ik vond het erg leuk om eea inelkaar te draaien en bij te houden.

En over die moeilijkheidsgraad, tsjaaaa, ik vond dat het geen wedstrijdje: "wie kan het beste googlen" moest zijn, maar een wedstrijd: "wie is er niet te beroerd om even een rondje om te gaan" moest zijn.

Voor de uitreiking van "De beker", het is nu aan @Willem1979 om een geschikte locatie aan te wijzen en even een datumprikkertje inelkaar te zetten.

Volgend jaar wil ik het best nog een keer organiseren. Het is best wel leuk om geschikte punten te zoeken zo kriskras door de provincie.
 
Het boogje in Ruigoord was een soort van KV zoals ze het in andere landmark topics geloof ik noemen, een kennis vind: een landmark dat je al kent.

Ik kende het boogje niet concreet, maar bij het zien van de foto deed de achtergrond me denken aan Ruigoord, en toen ben ik daar gaan rondneuzen op google maps street view.

Zo is het natuurlijk vaak bij landmarken: alle details op een foto kunnen hints geven, soms concreet zoals ooit een vlag van de gemeente Beemster of een bepaald tekst, soms een bepaalde bouwstijl, de grootte of vorm van een water of horizon op de achtergrond, of bijvoorbeeld een vage spiegeling in een ruit op de foto.

Ik miste dit jaar eigenlijk een beetje de écht moeilijke, waar je gewoon niet of slechts met langdurig puzzelen mee verder kon komen. Maar eerlijk is eerlijk: ik speel altijd samen met mijn schoonmoeder, die er ook dit jaar weer veel voor me gevonden heeft.

Hulde en veel dank voor mijn oude aartsrivaal Eddy voor de organisatie dit jaar!
Wat ga je volgend jaar doen? Nog een keer? Of Cor (Strikkie) lief aankijken?

Komt er nog een afsluitend etentje (en uitreiking van de wisselbeker) in de Victory Wok?
Strikkie organiseert niet meer; heeft het te vaak gedaan en is voorspelbaar geworden.
Het was leuk, maar het is geweest
 
Ik ben een paar keer omgevallen, toen ik de motor nog voor woon-werk gebruikte.
Plastic rotzooi kapot.
Carbon-spul gekocht als vervanging.
Gruwelijk lelijk dus spuiten die handel
Geen spuiter kunnen vinden die tijd had, dus zelf met spuitbussen in de weer.
Spuiten is een vak.

Nu twijfel ik wat ik zal doen
Andere motor is ook een optie, want deze is eigenlijk nogal klein voor mij, ik heb ondertussen ook artrose, dus mogelijk moet ik stoppen met rijden, in dat geval heeft het ook geen zin nog veel geld in deze motor te pompen.

Is dus twijfelgeval
 
Ik ben een paar keer omgevallen, toen ik de motor nog voor woon-werk gebruikte.
Plastic rotzooi kapot.
Carbon-spul gekocht als vervanging.
Gruwelijk lelijk dus spuiten die handel
Geen spuiter kunnen vinden die tijd had, dus zelf met spuitbussen in de weer.
Spuiten is een vak.

Nu twijfel ik wat ik zal doen
Andere motor is ook een optie, want deze is eigenlijk nogal klein voor mij, ik heb ondertussen ook artrose, dus mogelijk moet ik stoppen met rijden, in dat geval heeft het ook geen zin nog veel geld in deze motor te pompen.

Is dus twijfelgeval
Dan houden we ff contact.
Mocht het bij mij doorgaan kunnen we altijd ff overleggen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan