Motorrijders "Kop van NH" Deel 53!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het leer gebruik ik zelf zadelzeep. Ik heb een matte, leren jas en die gaat daardoor niet glimmen. Voor de helm inderdaad even een natte doek en de laarzen in het leervet.
Verder gebruik ik regelmatig roze Dasty voor mijn vizier en motorruitje, dat ruikt namelijk lekker :P
 
mogguh,

gister heerlijk gereden het enige smetje op de dag was dat ik in de piethein tunnel me seatcover ben verloren. ;(
precies weer in een tunnel natuurlijk.

net een ander besteld. dus van de week maar eens goed inrijden die seatcover :]
 
Grrr! hele dag op texel leren parachutes vouwen, wil ik net springen, krijg ik, en alleen ik, de call om te blijven zitten ivm harde wind :(
wel prachtige duikvlucht naar beneden gekregen van de piloot!
 
Vanavond nog een stukje rijden :] ? Een iets andere route.

Nieuwe bandjes lekker ingereden! Werkt weer best :Y
 
vliegen van je pak verwijderen ? ... door de regen gaan rijden _O-

Ik kan nog niet... '(

Ik heb m'n helm, handschoenen en laarzen gewoon met lauw/heet water schoongemaakt. Washandje erbij en een microvezeldoek.

Daarna alles in de Ultimate Quick Detailer gezet van Meguiars. Shinen als een malle! Durf nu niet meer te rijden zo schoon dat het is! :+
 
Groeten vanuit Parijs!

Wat 'n kutstad, voor je 't weet loop je meer dan je wilt ;) Hoe later 't werd, hoe manker ik ging lopen -O-

Even wachten tot 't donker is en 't dinnetje weer wakker is en dan weer naar de grote toren (iets met eiffel en toren...) om foto's te maken!

En dan morgen weer naar huis toe met de dikke Audi A1 (wilde 'n Megane huren, maar tsja, ach, nouja... Audi rijdt ook lekker)
 
Niet eens in 1 dag heen en weer, zelfs niet in een Audi A1??? zo krijgt je broeder natuurlijk een pluspunt qua mannelijkheid thuis :P
Kan wel, maar 'k hou 't graag wél binnen de perken.

En daarbij, ik heb een vriendinnetje tevreden te houden, kan niet als 'n daas even heen en weer crossen (en wil dat al zeker niet ;))
 
Zo, vanavond even een heel mooi stuk gereden. Zodra je buiten de stad bent beginnen de bergen al. Ik ben dwars over een berg heen gereden, onwijs mooi met veel haarspeldbochtjes. FI hielt zich prima. Ook nog een stukje offroad gereden, dat was niet de bedoeling maar de weg hield spontaan op. Terug maar de doorgaande weg gepakt want het is nu al donker.
 
Groeten vanuit Parijs!

Wat 'n kutstad, voor je 't weet loop je meer dan je wilt ;) Hoe later 't werd, hoe manker ik ging lopen -O-

Even wachten tot 't donker is en 't dinnetje weer wakker is en dan weer naar de grote toren (iets met eiffel en toren...) om foto's te maken!

En dan morgen weer naar huis toe met de dikke Audi A1 (wilde 'n Megane huren, maar tsja, ach, nouja... Audi rijdt ook lekker)

Have fun!!
Mijn vriendje komt zondag deze kant op *O*
 
Voor het leer gebruik ik zelf zadelzeep. Ik heb een matte, leren jas en die gaat daardoor niet glimmen. Voor de helm inderdaad even een natte doek en de laarzen in het leervet.
Verder gebruik ik regelmatig roze Dasty voor mijn vizier en motorruitje, dat ruikt namelijk lekker :P

Ik gebruik voor pak/handschoenen/laarzen een potje leervet, gekocht in een paardrijzaak. Motorpak doe ik 2x per jaar en paardrijzadel eigenlijk nog nooit gedaan.
 
Gisteren uiteten in het Streekbos (biertjes, Irish coffee :9 )
Vandaag BBQ'en.
Volgende week maar een serieuse start maken om wat kilootjes kwijt te raken ;(
 
Goedemogguh! Heerlijk vroeg er uit, zo m'n pak maar schoonmaken nu het nog knap is, en daarna nog ff een rondje in de rolstoel met dit mooie weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan