BE-HE LMR 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigJim

MF veteraan
26 mrt 2004
10.074
238
Alkmaar
De BE-HE LMR 2014 gaat weer van start.
Vorig jaar niet doorgegaan wegens omstandigheden maar dit jaar wil ik um weer gaan organiseren.
De LMR zal lopen van Mei tot en met Aug 2014.

Wat is een Landmark Rally?

De bedoeling is om plaatsen/punten naar aanleiding van foto's op te zoeken en er naar toe te rijden en er een foto van te maken met je motor erop.


Wat is het doel?

FUN.
Ik maak een 20-tal foto's van landmarks verdeeld over 4 maanden. 5 LMR's per maand.
Denk hierbij aan gedenktekens, markante plaatsen en/ of gebouwen of andere objecten die in het landschap kunnen opvallen.

De landmarks liggen allemaal in de provincie Noord Holland.

Deelname is alleen mogelijk na aanmelding alhier en via email ...!!
Vergeet niet om er ook een foto van je motor er bij te doen


Deelname aan de BE-HE Landmark Rally is voor iedereen die een motor heeft/rijdt/bezit.
Winnaar is degene die alle landmarks heeft kunnen vinden of degene die de meeste Landmarks heeft kunnen vinden voor de sluitingsdatum. (31 Aug 2014)

Er is een beker te winnen!! Met dank aan sponsor BLACKMULE!!!

Voor eventuele vragen en overleg kun je hier terecht, of per email. Ook zal de score hier bij gehouden worden. Email adres staat in mijn profiel.


Spelregels:

1. Van elk landmark moet je minimaal 1 foto publiceren in dit topic, Be-He Landmark rally 2014. Op deze foto moet naast de landmark ook je motor zichtbaar zijn. Mocht je om onvoorziene reden niet dichtbij een landmark kunnen komen, fotografeer deze dan zo dichtbij mogelijk.

2. Het wordt niet op prijs gesteld landmarks op het forum te publiceren inclusief (plaats-)namen of zodanig dat ze voor mede- deelnemers (gemakkelijker) vindbaar worden.

3. De landmark Rally loopt van 1 Mei 2014 t/m 31 Aug 2014.

4. Elke op het forum geplaatste foto van een landmark moet ook verstuurd per email, waarna de Landmark pas mee telt.

5. Landmarks zijn allen gelegen in de provincie Noord Holland.

6. Winnaar is hij/zij die binnen de looptijd van de rally alle landmarks heeft gefotografeerd en gepubliceerd op het forum. Als er bij sluiting geen deelnemer is met alle landmarks zal degene met de beste score de winnaar zijn.

7. Er wordt gestreden voor de eeuwige roem, maar voor de winnaar, tweede en derde plaats is er "De Beker".

8. Deelnemers melden zich voorafgaand aan via email onder opgaaf van hun motor en nick-name. Vergeet niet om een foto mee van je motor waarmee je deelneemt mee te mailen. Inschrijvingen dienen binnen zijn voor 1 Mei 2014.

9. Vanaf 1 Mei 2014 krijgen de deelnemers 5 foto's per maand via de email en soms een bonus foto.

10. Aan iedere foto voor de betreffende maand zal een score worden toegekend per foto. Eerste foto levert 10 punten op, tweede 5, derde 4, vierde 3 en vijfde foto 2 punten. De evt bonus foto telt voor 10 punten, afhankelijk van wat de organisatie bepaalt. Voor de foto's buiten de de betreffende maand om zal een score toegekend worden van 1 punt per foto. Voor degene die een foto als eerste vindt wordt een bonus van 20 punten toegekend.
Dus de bonus foto telt als een extra bonus van 10 pnt, ongeacht wie hem het eerste gevonden heeft.
De 20 pnt bonus telt alleen maar voor de vijf lm's.
Bv:
Nu is het 10+5+4+3+2 = 24 plus de 'bonusfoto'10 is 34 punten.
Indien je foto 1 t/m 5 als eerste gevonden zou hebben zou het worden: 30+25+24+23+22 = 124

Verder Informatie:

Alle Landmarks zijn als vindbaar beoordeeld maar soms moet je je fantasie wellicht even aan het werk zetten.
Alle Landmarks liggen aan of zijn te bereiken via prima begaanbare wegen, noppenbanden / vlotten of snorkels zijn dus echt overbodig.... })

Aanmelden via email .

Punten Stand:


  1. Fighternorrie 232
  2. Strikkie 231
  3. Valerie 180
  4. Pluche_pluus 175
  5. Ronald010 171
  6. Scootjes 138
  7. Arti 137
  8. Ootje 137
  9. Diekooi 129
  10. Eddytoo 39
  11. Frisco 34
  12. Smuiger 34
  13. Ayrton 32
  14. Susanna 20
  15. Bobcat 15
 
Laatst bewerkt:
ik doe mee *O*

P1060905_zps17b94ee5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Check *O* (stuur na m'n vakantie wel ff mailtje voor mij en m'n meissie)

Heb er nu al weer zin in :9~

Prijsuitreiking dit jaar wat dichter bij ons??
Willen Maaike en ik eventueel wel regelen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik doe ook mee

Met een cb 500 en een cb 900

Wel apart op de foto tegelijk wordt moeilijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan