(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend bij de stoplichten aan de Jeltje de Bosch Kemperstraat in Alphen ad Rijn een grijze VStrom :W

Ik riep nog "gespot", maar volgens mij had je het niet door :P
 
Vandaag even voor 9 uur op de Amstelveense weg vanaf het VU richting Amsterdamse bos, iets blauws met dubbele koplamp en leuke grom uit de pijpen. Zag je sticker toen je me voorbij kwam bij de stoplichten.

Ik was incognito op een leenfiets (zwarte Triumph street twin) van de dealer.

:W
 
Vanmorgen rond half 8, op dit kruispunt: 52.167935, 4.667697 werd ik ingehaald door iemand met een MF sticker.
Wie o wie?
Je hebt een tijdje achter mij gereden dus mijn sticker kon je niet missen :)

Groene motor met topkoffer, gele jas en gele helm in de richting van alphen aan den rijn? Dan zou ik het geweest kunnen zijn rond die tijd, kan me alleen zo 123 geen motor met sticker voor me halen.
 
Vanmiddag op de A4 richting Amsterdam een rode kawasaki GPZ, jij reed achter mij de snelweg op. Wie o wie?


Groene motor met topkoffer, gele jas en gele helm in de richting van alphen aan den rijn? Dan zou ik het geweest kunnen zijn rond die tijd, kan me alleen zo 123 geen motor met sticker voor me halen.

Dan zal jij het wel niet geweest zijn, of je hebt zitten slapen :)
 
Sinds jaren weer eens iemand met een sticker gezien. Was iets na zevenen een blauwe R6 bij kleinpolderplein.
 
Ik ben gisteren gespot geweest, door een topic-genoot *D
... en landgenoot ... en zelfs stadsgenoot :+
(maar dat laatste niet lang meer, want binnen enkele maanden zou ik eindelijk moeten kunnen verhuizen ...
 
Vanmiddag geen idee meer hoe laat in laag keppel een dame op een Ducati ik gok monster super leuk geluidje zat erin!!!
Ik zag nog iets rozigs bij de helm/jas, ik zag als ik het goed herinner een kenteken met jf-23
 
full


vandaag gespot op Zolder in mijn groepje, bovenstaande R1.

Ook nog gezien, een groene GSXR400, die behoorlijk snel in minder snel reed (sessie 5 even in de grintbak?)

En ook nog een witte Versys met MF sticker gespot..

Spotrijke dag op zolder :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond 12.30 een blauwe R1 gespot op de A4, ter hoogte van Leiden, richting Amsterdam. Kenteken begon met MF- en je reed samen met een andere racer (rechts op de foto). Volgens mij hebben we elkaar een paar keer ingehaald op het stuk Den Haag-Leiden, ik zat ingeblikt in een zwarte BMW 1-serie
full
 
Gistermiddag rond 14:30-15:00 u, een Kawasakigroene MFer gespot op de weg vanaf de A9afslag Beverwijk richting Assendelft, langs de landwinkel 'de oude boerderij '
Ik stond naast de auto op de parkeerplaats :W
 
Zojuist gespot, je kwam me mooi op tempo voorbij voor de botlek brug, op de a27 richting Breda. Mv jr 49 :W
 
Twee spotjes:

Afgelopen week de hele week door. (foto komt via Lisa_bloem)
Gespot, 2 motoren op Camping Altschmiede in Duitsland - Bollendorf.
Wij stonden op dezelfde camping (zonder motoren) te genieten van een mini vakantie.

Jullie waren met zijn tweeen, een Apprilia Tuono, en de andere durf ik niet meer te zeggen, Fazer?

+

Gisteren avond (zondag avond 19.30) thv eindhoven waar de stellingen van de borden boven de weg geel zijn. Spotje een groene Zx10r. je reed achter twee bmw allroad motoren aan. even later weer gespot toen ik je bij het tankstation weer in haalde. (foto komt via Lisa_bloem)

Edit: + foto
full
 
Laatst bewerkt:
Twee spotjes:

Afgelopen week de hele week door. (foto komt via Lisa_bloem)
Gespot, 2 motoren op Camping Altschmiede in Duitsland - Bollendorf.
Wij stonden op dezelfde camping (zonder motoren) te genieten van een mini vakantie.

Jullie waren met zijn tweeen, een Apprilia Tuono, en de andere durf ik niet meer te zeggen, Fazer??

He wat leuk, bedankt voor de spot! Dat waren wij. :W
Inderdaad een Tuono en een Fazer.
Ik zie alleen geen foto??

Helaas zelf nog niks gespot hier!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan