*Hornet Plaza...Part IV*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Blue one, was weer leuk, was weer gezellig, al aan het koken ?

volgende keer appeltaart, de mixer moet nog binnenkomen, daarna kan ik ook bakken :+
 
@ Blue one, was weer leuk, was weer gezellig, al aan het koken ?

volgende keer appeltaart, de mixer moet nog binnenkomen, daarna kan ik ook bakken :+

Zo heb al gegeten :9

Was zeker weer even lekker ouderwetse gezelligheid, nog even in casa di hornet geweest in het altijd gezellige purmerendus en heerlijk rondskeuren hier in Noord-Holland, waarom gaan we eigenlijk iedere keer naar de eifel ? :P

O,ja en LoSBol veel succes met het organiseren van de volgende eifelmeeting, echt tof dat je dat gaat organiseren O-)

Waar gaan we volgende week heen :?

@Horney : Hoe was je bol :? Wij hadden geen zin in de snelweg, next time perhaps !
 
Zo weer terug uit Turkije 8-)
Kom je terug meteen regen B|

Wel een paar Hornets gezien, zowel in Bodrum en ook in Kos
Maar met een 125cc scootertje voel je je al niet helemaal op je gemak :N

@fitrefo:
Oude spot, zaterdagavond de dag voor de rit door 't groene hart op de A1 bij hilversum. Jij ging de snelweg op in ik eraf :W
 
Fitrefo,


Wil je mijn foto in starttopic plaatsen?

Hopenlijk is de formaat van m'n foto goed.






:W
full
 
Zo weer terug uit Turkije 8-)
Kom je terug meteen regen B|

Wel een paar Hornets gezien, zowel in Bodrum en ook in Kos
Maar met een 125cc scootertje voel je je al niet helemaal op je gemak :N

@fitrefo:
Oude spot, zaterdagavond de dag voor de rit door 't groene hart op de A1 bij hilversum. Jij ging de snelweg op in ik eraf :W

kan me niet echt meer herinneren wanneer dat dan was maar :W

@BH04: je staat er op :Y
 
Jaja, rustig aan, kijk je mail ff na :+

allang gedaan maar je moet er bij zeggen dat het hetemail is :Y die kijk ik niet zo vaak na....

Voor hoeveel mensen heb je nu geboekt :? En nu de rabo sponsor is van dat weekend moet ik dan ook stoppen met doping :? www.duitsalcoholvrijhotel.de
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan