Deeltje 23 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi :W

Mijn internet lag er ook 2 dagen uit B|
Kan eindelijk zien wat jullie allemaal gespost hebben.
@Strifer: blijf het grappig vinden :P

iedereen bedankt die er bij de bbq was! Ik vond het persoonlijk erg gezellig en ik hoop dat het eten gesmaakt heeft. Ik heb net de restjes geprobeerd op te eten, maar heb nog 3 schalen vlees en 8 hamburgers over _O-
 
Is er hier iemand die toevallig raad weet met krom staal en kan lassen? Ik heb zojuist nog met een gasbrander geprobeerd om het metaal te verwarmen zodat ik het daarna recht bon buigen. Maar het enige resultaat is een scheur in de lasnaad en deels verwrongen staal |(

Een adresje waar ik dit kan laten doen voor een leuk prijsje is ook welkom, wil zo snel mogelijk weer rijden :]

Avond btw :W
 
Seau.... zadeltassen tevoorschijn getoverd...
Alvast een begin maken voor morgen :]
 
Hoi :W

Mijn internet lag er ook 2 dagen uit B|
Kan eindelijk zien wat jullie allemaal gespost hebben.
@Strifer: blijf het grappig vinden :P

iedereen bedankt die er bij de bbq was! Ik vond het persoonlijk erg gezellig en ik hoop dat het eten gesmaakt heeft. Ik heb net de restjes geprobeerd op te eten, maar heb nog 3 schalen vlees en 8 hamburgers over _O-

Jij ook erg bedankt Danielle!
Vond het ERG leuk :Y
 
Is er hier iemand die toevallig raad weet met krom staal en kan lassen? Ik heb zojuist nog met een gasbrander geprobeerd om het metaal te verwarmen zodat ik het daarna recht bon buigen. Maar het enige resultaat is een scheur in de lasnaad en deels verwrongen staal |(

Een adresje waar ik dit kan laten doen voor een leuk prijsje is ook welkom, wil zo snel mogelijk weer rijden :]

Avond btw :W
Michiel85 ik heb een kameraad die kan lassen, is zijn beroep hij is berijdt om dit voor je te doen hij moet het wel ff bekijken natuurlijk ik laat hem morgenochtend die foto wel zien.
Stuur maar ff een PB

O ja Avond allen
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk van vrijdag op zaterdag avond. Ze hebben me hele motor proberen te stelen. Hij stond half op straat en uit het parkeervak (wel overdekt). Het remschijfslot heeft m'n voorwielspatbord beschadigd. Ze hebben waarschijnlijk de motor hard naar achteren getrokken toen het slot al tegen m'n voorvorkpoot aan zat.

Omdat ze hem niet mee konden nemen hebben ze uit frustratie maar iets anders mee genomen :(
Slaat echt helemaal nergens op.

:r ;( :(

.... En ik heb sinds vorige week ineens op onverklaarbare wijze een kromme schijfrem (dat denk ik althans, ik moet hem nog wegbrengen om het te laten checken) en mijn motor stond naast de jouwe? ... hmmmm ... toch maar een grondanker aanschaffen voordat ie ECHT weg is ...
 
.... En ik heb sinds vorige week ineens op onverklaarbare wijze een kromme schijfrem (dat denk ik althans, ik moet hem nog wegbrengen om het te laten checken) en mijn motor stond naast de jouwe? ... hmmmm ... toch maar een grondanker aanschaffen voordat ie ECHT weg is ...
misschien een alarm... als ze de tijd hebben, krijgen ze he toch wel. Een alarm schrikt nog af denk..... hoe dan ook zwaar klote dit, en succes met het herstellen van de schade....
 
Michiel85 ik heb een kameraad die kan lassen, is zijn beroep hij is berijdt om dit voor je te doen hij moet het wel ff bekijken natuurlijk ik laat hem morgenochtend die foto wel zien.
Stuur maar ff een PB

O ja Avond allen
:} :} :}


Da's erg mooi!
 
Nu al je gaat toch vrijdag pas ;)
Heb ook wel zin om mee te gaan, is weer goed bevallen :Y
Druk op de ring zondag niet normaal :Z

Gaan jullie nog naar de ring dit weekend :?
Yep, zondag vroeg op!

Hopen dat het dan nog rustig is en ff een mooi rondje maken *D
 
Lekker avontuur heb je gehad man. :X

Gelukkig alle leden nog aan je lijf gehouden. :)
hehe, ja was wel even schrikken. Op een bepaald moment weet je gewoon dat het fout gaat en dat je de 'afgrond' inrijdt. Gelukkig had ik al gezien dat dit niet enorm spectaculair zou worden, maar toch. De adrenaline stroomt door je lichaam :Y

Heel veel plezier trouwens allemaal de komende dagen in Duitsland! :] Heel terug komen *O*
 
hehe, ja was wel even schrikken. Op een bepaald moment weet je gewoon dat het fout gaat en dat je de 'afgrond' inrijdt. Gelukkig had ik al gezien dat dit niet enorm spectaculair zou worden, maar toch. De adrenaline stroomt door je lichaam :Y

Heel veel plezier trouwens allemaal de komende dagen in Duitsland! :] Heel terug komen *O*
Dat zijn DE momenten of ff rustig een peukie te gaan roken _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan