Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wist niet dat dit een gereguleerd forum is geworden :? Horror valt volgens mij wel mee, die lag op dat moment nog het ziekenhuis...
Is meer ter lering: belangrijker om voor 300,- een betere bescherming te hebben dan 1,5 pk meer
Zelf niets ernstig aan overgehouden hoop ik.
Aan de bescherming bij ons zal het niet liggen, alhoewel de rugprotectoren wel vaak in de kast blijven liggen. Komt zo overdreven over.
 
riekt enigszins naar veslaving :P hou je je zelf wel een beetje in de gaten :+ wanneer je wakker gaat liggen moet je echt contact op nemen met de huisarts en het probleem aan hem haar voorleggen.
ps neem je brommer dan mee kun je samen je relatieproblemen bespreken 8-) ;)
Zal het in overweging nemen, als het echt te ernstig lijkt te worden. :Y En relatieproblemen met m'n brommer heb ik niet, past elkaar perfect. })
 
Kneusjes, ze willen allemaal het topic openen, maar onderhouden ho maar :+

Wel de lusten niet de lasten. Jaja, zo val je door de mand mannetje! :+ _O-
Hij zal het wel druk hebben met z'n werk en al die vakanties. _O-
Schiet niet echt op met dit topic zo. ;(
 
He Onewheel, bij mijn lijstje mods mogen ook de waves, ze mogen bij de wannahaves weg. :Y
 
:N :N rijden op de obw met een blade is aan mij niet meer besteed. ik heb inmiddels de eerste circuitdag er al op zitten op een half assen en hoop vrijdag a.s. mijn racelicentie te halen. ik ga dit jaar alle zac wedstrijden rijden met deze brommer (Afbeelding)
ding is voor en achter afgeveerd met wilbers en stuurt als een gek
wanneer er ooit weer een bleet komt is het als circuitfiets.
jullie allemaal veel plezier met je nieuwe brommers. ze zien er :9~ :9~ uit
Zoals ik begrijp ben je goed te spreken over Wilbers :Y . Wij zijn er vorige week geweest en dat volk kwam mij als zeer kundig over.(Nou is dat al snel in mijn ogen.) ;) Lijkt mij ook wel wat, in ieder geval voor de SV van Swifty :Y .
 
Gelukkig mensen... het is weer weekend *O*
Ga denk ik zondag even naar de Nordschleife :P even de baan inspecteren voor onze Ring meeting :P en een rondje met m'n blik rijden *O* :Y

Zal kijken of ik dan wat piccies kan maken.... 8-)
 
Ik heb nog een berg spullen voor je, 3 kuipen, 2 tanks, 2 zitjes enz
Heb het spul te koop staan, alles in Red Bull kleuren gespoten en gestickerd.

Als het iets voor je is, mail me dan ff info@c-c-b.nl
(Afbeelding)

O ja, spatborden, ruitjes, spiegeltjes

kun je het ori spul lekker heel houden

hey die heb ik op de megameeting wel eens zien rijden...
 
Gelukkig mensen... het is weer weekend *O*
Ga denk ik zondag even naar de Nordschleife :P even de baan inspecteren voor onze Ring meeting :P en een rondje met m'n blik rijden *O* :Y

Zal kijken of ik dan wat piccies kan maken.... 8-)
mooi! en je weet het: piccies (dan in deel 8) zijn altijd welkom!
 
Vond nog een bijzondere foto van mijn oude racer (een CBR900RR), of wat daar van over was:

(Afbeelding)


Waar vind je een vriendin die lachend poseert met de motor waarop een paar dagen eerder haar vriend zich vrij heftig in het ziekenhuis crashte?


Zwarte strepen op ruitje zijn van bandenstapels in BosUit. Kuip is verder weg, achterframe ook. Clipon is weg en daarom zie je niet dat het stuur rechtuit staat. Voorwiel staat echter haaks naar rechts ....

Jemig man, dat ziet er niet best uit...

Horror om zoiets weer te zien, en een vriendin die daarnaast nog kan lachen is inderdaad zeer zeldzaam *D
 
Wist niet dat dit een gereguleerd forum is geworden :? Horror valt volgens mij wel mee, die lag op dat moment nog het ziekenhuis...
Is meer ter lering: belangrijker om voor 300,- een betere bescherming te hebben dan 1,5 pk meer

Helemaal mee eens...kleding moet je nooit op bezuinigen

Ik heb lang geleden ook eens een flinke crash meegemaakt, NOOIT meer zonder volledige bepantsering rijden *D 8-)
 
nog even een nostalgisch plaatje, dit jaar nieuwe kleuren in Hengelo *O* *O*

full
 
:N :N rijden op de obw met een blade is aan mij niet meer besteed. ik heb inmiddels de eerste circuitdag er al op zitten op een half assen en hoop vrijdag a.s. mijn racelicentie te halen. ik ga dit jaar alle zac wedstrijden rijden met deze brommer (Afbeelding)
ding is voor en achter afgeveerd met wilbers en stuurt als een gek
wanneer er ooit weer een bleet komt is het als circuitfiets.
jullie allemaal veel plezier met je nieuwe brommers. ze zien er :9~ :9~ uit

Goed werk Mavtri, en zoals het hoort weer vertrouwd een Honda..!! *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan