Foto's MEGAMEETING 2K6 Part 2

Klein sfeerfilmpje gemaakt van de Megameeting.
Het bestand is wederom te downloaden vanaf rapidshare ---> KLIK

kwaliteit is niet super, maar anders is ie niet meer te downen.

Ben ff bezig met mijn eigen foto's en zag je filmje staan. mag ik vragen met welk programma je dit gemaakt hebt..??

GrtZReX72
 
was weer een geslag de dag met één die onder uit ging met een rit je was wel even jammer was niet zo veel op komst als de laaste keer maar ja toen was het ook zeer warm
moest er ook nog één even de banden op maken vondt hij dat lijk of zo zie hier
Click here to watch gummen-16
Click here to watch snel-weg-op
was weer een geslagde dag de rest van de filmpje komen nog van de dijk en die boer die de trekker er voor zette die komen nog
de groete ut de achterhoek.



 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar rondjes over de rotonde gereden maar kan nog nergens de foto's ervan vinden. ging niet met mijn knie aan de grond maar wil ze wel graag hebben.
1 v.d. fotografen op de rotonde moet ze hebben. Hieronder 1 die door ze gemaakt is. Als iemand ze vindt laat het me even weten aub.
full
 
Ik heb een paar rondjes over de rotonde gereden maar kan nog nergens de foto's ervan vinden. ging niet met mijn knie aan de grond maar wil ze wel graag hebben.
1 v.d. fotografen op de rotonde moet ze hebben. Hieronder 1 die door ze gemaakt is. Als iemand ze vindt laat het me even weten aub.
(Afbeelding)


Amai, of ik 1 van die fotografen ben die je erop heegy gekiekt, dat weet ik niet, maar m'n pix zijn klaar en ik ga ze zo uploaden, kun je meteen zelf even kijken!!
 
:W :W

Dat ziet er weer gezellig uit; wij hebben vandaag ook nog getwijfeld; wel gaan/niet gaan maar we hebben uiteindelijk toch gekozen om te gaan rijden met een groepje.

Alleen...........wie belde mij nu en hoe is het afgelopen met de baard van Rooien en niet geheel onbelangrijk; zijn er ook foto s van ??
 
Echt balen ik was er om 10.30 toen was er nog zowat niemand. Ik moest helaas weg maar om 14.00 was ik er weer en helemaal niemand:s

Ik denk niet druk geweest maar op die foto's te zien heb ik ALLES gemist snik snik
 
Terug
Bovenaan Onderaan