Beginnende motorrijdster (>25kw): welke motor?

Ik heb ook een VT 750 Shadow te koop staan. Zie signature. O-)

Perfecte beginnersmotor. *O*

Ik ben ook op deze begonnen.
 
Ja dat komt wel erg dicht in de buurt :9

Maar ja, die prijs hè?! '(

Moet nog ff sparen dan...
Je wil twee dingen die niet geheel samen gaan een mooie attractieve motor die betrouwbaar is en de prijs moet in het lage segment liggen. :? (Ik zie parallellen met vrouw die op zoek gaat naar de ideale man) _O-

Een aantrekkelijke motor zal altijd zijn geld waard zijn. Een motor is goedkoop omdat het model gedateerd is of de prijs is laag gezien de technische staat.

Daar zul je ergens een compromis moeten sluiten.

Als je een model wil gaan zoeken kan je bij markt plaats de optie uitgebreid zoeken gebruiken. Daar kies je motorenbrommers Honda. trefwoord shadow daar staat het helemaal mee vol! Prijs van 1000 tot 2500. Kijk wat je vind.
voorbeeld met garantie.http://link.marktplaats.nl/124661653

Kijk ook bij suzuki model Intruder die zijn er al wat langer en niet zo duur meer.
Todd's%201987%20Suzuki%20Intruder%201400.jpg


Je kan ook gebruik maken van zoekwekker.nl daar zet je een wekker voor een advertentie van de fiets die je zoekt en je krijgt van zelf en melding in je mail box als er iets van je gading bij zit. Zoekwekker zoekt marktplaats, speurders, 2dehands en nog meer sites af. (Dat is shoppen wat een man ook leuk vind :)
 
Laatst bewerkt:
Je wil twee dingen die niet geheel samen gaan een mooie attractieve motor die betrouwbaar is en de prijs moet in het lage segment liggen. :? (Ik zie parallellen met vrouw die op zoek gaat naar de ideale man) _O-

Oh, ja. Nu snap ik hem :}

Want dé perfecte man heb ik nog nooit gezien :N

Gelukkig bestaan er wel perfecte vrouwen O-)
 
Hmm, de meeste goedkope shadows zijn van voor het ace model, en dat vind ik toch de mooiste:D Nette 750 die je te koop hebt staan :)

Ik heb zelf een 1100 ace en pieker er niet over hem te verkopen *D ben verliefd op hoe hij eruitziet en het geluid wat hij maakt :]

Ow trouwens, die van mij is ook 25 kw. Je hoort weleens mensen zeggen dat je een 1100 niet goed op 25 kw kunt zetten, maar gaat meer op voor sportmotoren die van zichzelf veel meer kw's hebben.
Die van mij heeft standaard 37 kw, maar veel koppel. Was dus geen enkel probleem :)

Verder in je zoektocht naar een motor, zou ik zeggen: hou rekening met je eigen gewicht. Een 1100 is vrij zwaar, en als je als vrouw niet zo groot bent en licht, dan is een 750 een stuk makkelijker te handelen.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand trouwens een tip voor een motor die uit zichzelf al (net) onder de 25 kw zit? En dan ook liefst een soort van choppermodel. Ik vraag dit voor een vriendin van me, klein en niet al te sterk, dus een motor met een laag zwaartepunt is belangrijk.
 
Ga morgen op een Shadow (750cc) van een vriend een mini-proefritje maken op een parkeerterrein. En binnenkort eens bij wat dealers langs.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand trouwens een tip voor een motor die uit zichzelf al (net) onder de 25 kw zit? En dan ook liefst een soort van choppermodel. Ik vraag dit voor een vriendin van me, klein en niet al te sterk, dus een motor met een laag zwaartepunt is belangrijk.


:Z

Savage
 
Ga morgen op een Shadow (750cc) van een vriend een mini-proefritje maken op een parkeerterrein. En binnenkort eens bij wat dealers langs.
Honda shadow een erg populiere keuze.

Op marktplaats worden zoveel shadows aangeboden dat men een catagorie motorenhonda en een catagorie motorenshadow heeft!

succes met de zoektocht.
 
Dit ben ik (rechts) in ieder geval op de lesmotor... Bedoel je zoiets? _O-

Zodra ik een motor heb zal ik kijken of ik iets meer aan dat sfeertje kom... ;)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan