Nieuw op MF: Privéberichten

Een erg handige optie op een forum!

thanks.gif
 
wat er nog mist:

  • uploaden van feauteaus
  • quoten
  • smilies bij reageren
  • extra personen bij een bestaande pm uitnodigen cq verwijderen :+
  • pm-post is niet te wijzigen
 
Laatst bewerkt:
de eerste post van een pm worden vergezeld van klikbare smilies, bij reacties hierop is dat veld weg.... '(
De codes van buiten leren *D

Maar ze staan er wel gewoon hoor :) Alleen niet bij de quickreply (staan ze normaal ook niet) dus gewoon onderaan de pagina op reageren klikken en je krijgt een normaal replyscherm met klikbare smilie :)
 
De codes van buiten leren *D

Maar ze staan er wel gewoon hoor :) Alleen niet bij de quickreply (staan ze normaal ook niet) dus gewoon onderaan de pagina op reageren klikken en je krijgt een normaal replyscherm met klikbare smilie :)
na mn 500 berichtjes ken ik nu eindelijk een aantal uit mn hoofd *D
 
De codes van buiten leren *D

Maar ze staan er wel gewoon hoor :) Alleen niet bij de quickreply (staan ze normaal ook niet) dus gewoon onderaan de pagina op reageren klikken en je krijgt een normaal replyscherm met klikbare smilie :)
ik heb mn quickreply uit staan....geldt dus niet tegelijk voor de pm-quickreply :)
 
nu hoeven we ook niet meer tegen nieuwkomers e.d. te zeggen dat een 'PM' niet mogelijk is. ( Voor meer info pm me maar even....sorry dat gaat niet...prima doen we :P)
 
Waar kan je ze lezen? Zie nergens een knop met 'Mijn inbox' oid.
Edit:
Gevonden 'Overige acties...' -> 'Privediscussies' :+
 
Laatst bewerkt:
als je een paar keer heen en weer gepm'd hebt dan staat er re;re;re;re;pm
gaat dat onbeperkt door?
voor mij is 1 keer 're' ook wel voldoende. (zoals bij een gewoon mailtje gebeurd)
 
Dat staat in de startpost:

Wil je een overzicht van je ontvangen en verzonden berichten? Beweeg dan je muis over Overige acties rechtsboven in het scherm en kies Privédiscussies. (Hier kun je trouwens óók een bericht sturen aan iemand)

:)
 
lekker prive als de modjes mee kunnen lezen _O- O-) :W
Ach, vind ik niet zo erg, je heb altijd nog je gewone mail mocht het wel erg prive gaan worden. Maar zoals al vermeld, de modjes lezen niets als zij daar geen reden toe hebben en daar kunnen we hen wel in vertrouwen lijkt mij.

En het is altijd beter dan onze lieve overheid, zij willen helemaal alles weten. Als ze konden zouden ze zelfs het geluidsniveau en de co2 uitstoot van je scheet meten. B| Krijg je gelijk een bekeuring als je de max DB's overschrijd of teveel schadelijke gassen vrij laat :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan