Het Ducati Monster 696 Topic

Net wat meer te weten gekomen over de status; mijn dealer heeft deze week een orderschema ontvangen. In eerste instantie stond de mijne gepland voor levering op 1 april...hoe vind je die? :-) Tis alweer bijna juni....

Ik word er steeds droeviger van...

Eerst mooie verhaaltjes ophangen van "binnenkort", "korte termijn", "ik verwacht snel" etc....

ja, bij mij nog grappiger
zegge ze van, ja, de jouwe gaat maandag (da was deze maandag) op het transport, en dinsdag belle we u want dan wete we de datum

ikke dinsdag belle, niemand gezien wisten ze me te vertellen
ikke woensdag belle, ja vertegenwoordiger is langsgeweest
zeker nog deze maand!
dat hoor ik nu al van het begin van deze maand :+ de communicatie van italie => invoerder => dealer is volgens mij toch compleet zoek :P

nu ja, ik hoop echt dat het deze maand nog is
anders ga ik eisen dat ik de seatcover erbij krijg
 
Ja, inderdaad....

Ik moet nog een nieuwe helm hebben.....denk dat ik maar een korting ga afdwingen ;-)

En...waaro heb je'm gekocht?
 
ducati antwerpen
kheb waardebon twv 350€ derbij gekrege (dus cadeau van de dealer zelf)
zonder dit had ik de street triple hoogstwaarschijnlijk gekocht

kgaan hiervan helmke en kettingspray (die is op) kopen :)
 
"zeker nog deze maand!"

Volgende week is alweer de laatste maand (laatste week) van deze maand....ben benieuwd
 
Laatst bewerkt:
laatste dag bedoel je zeker?

ze zeiden iets tegen me van, de 27ste zal je hem wel hebbe
en dan nog inschrijven en verzekering, alweer twee-drie dage kwijt
 
Laatst bewerkt:
De mijne wordt eind mei/begin juni verwacht.

Dus fingers crossed dat ik in de herfst nog een ritje kan maken :+
 
Laten we maar idd hopen op eind mei....want begin juni zint me helemaal niet.....dan wordt 't half juni, en dan eind juni/begin juli... :-)
 
En voor je 't weet staat 'ie op een 2009 kenteken :P

EN je hebt een 2008 model...... |( !

De man van Motoplace Breda vertelde me dat alles wat gelijk besteld is(dus de allereerste order die ze konden plaatsen......en hij heeft er 14 besteld)nog voor eind juni uitgeleverd gaat worden.Alles wat erna besteld is zal pas augustus/september worden......hoop voor jullie dat je er eentje uit de eerste levering gaat krijgen;anders mag je blij zijn dat je 'm nog voor de winter kunt inrijden.......
 
Laatst bewerkt:
Damn it....voor eind juni....

Nou, ik hoop dat ik iig in de zomer nog kan rijden; anders koop ik wel een Jap...die is er binnen een paar weken :-)
 
Hi Gribomba, wanneer heeft die man van motoplace breda dat toegezegd; dat alles van de 1e order nog voor eind juni geleverd wordt?
 
Hetzelfde verhaal is mij ook verteld.
Alles wat de dealer op voorhand heeft besteld wordt voor juli geleverd,
alles wat later is besteld wordt later.

Mijn dealer heeft 4 monsters besteld en zou er twee eind april krijgen en twee eind mei.
Tot nu toe heeft hij alleen een demo gekregen verder niets.

Ik zou de derde monster krijgen , dus dat zou betekenen eind mei.
Maar de persoon voor mij heeft zijn motor nog steeds niet dus daar ga ik maar niet meer van uit.
 
Hi Gribomba, wanneer heeft die man van motoplace breda dat toegezegd; dat alles van de 1e order nog voor eind juni geleverd wordt?

Afgelopen week ben ik er geweest,dinsdagmiddag om precies te zijn......toen heb ik even een rondje gemaakt op de 696 en daarna nog even staan babbelen.Hij had er in totaal 14 besteld waarvan er al twee waren uitgeleverd; eentje is al verkocht en die andere is de demo.Hij zou nu op redelijk korte termijn een witte en een matzwarte krijgen....maar helaas die witte is ook al weg,blijft die matzwarte over......

Kijk vergeet niet dat hij natuurlijk ook maar een pion in de spil is, dus misschien houden ze hem ook wel aan het lijntje ,net als de rest van de dealers......(het schijnt wel zo te zijn dat hij er de meeste van NL heeft besteld,en daarom wat voorrang krijgt bij de verdeling van....)
 
Laatst bewerkt:
Dat is zo....het is niet de schuld van de dealer....ligt natuurlijk allemaal aan Ducati en de importeur zelf. Zo lag er vorige week maandag een verschepingsnotificatie in z'n brievenbus dat ze er d'r aan komen; maar de dag erna lag er alweer een nieuwe mte de mededeling dat het niet zo was.... :-)

Klopt idd dat hij de meeste (14st) heeft besteld; ik zei al tegen 'm: "moeten ze jou dan geen voorrang geven?" :9

We moeten maar gewoon wachten; ik ben bang dat wij verder niks kunnen doen. Het is helaas niet anders...
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk....het verlossende bericht; mijn motor kan ik volgende week ophalen!

Aftellen is nu echt begonnen!
 
Iemand een serieus idee wanneer ik de motor zou kunnen verwachten wanneer ik hem in juli zou bestellen?
Anders gaat het toch echt volgend jaar worden ben ik bang.
 
Iemand een serieus idee wanneer ik de motor zou kunnen verwachten wanneer ik hem in juli zou bestellen?
Anders gaat het toch echt volgend jaar worden ben ik bang.

Moet je in juli ff een rondje dealers bellen;kijken wie er nog 1 tje heeft staan......misschien heb je mazzel.Als je 'm in Juli besteld mag je volgens mij blij zijn als je 'm in September al hebt......niet doen dus :N .
 
Terug
Bovenaan Onderaan