Deeltje 22 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :W Toch wel lekker dat je na een nachtje k*t slapen gewoon tot half 11 op je bed kan blijven liggen }) :W

Volgens mij heb ik ons volgende MF 't Gooi event gevonden.

"Haal Poikie Met Een Emmer Koud Water Uit Bed Dag"

Waar we heen gaan is een verassing,
neem wel je zwembandjes en zwemkleding mee!
 
middag :W

Ik kom net terug van de testen voor niveau 4.
Het werd gehouden op de politieschool en heb toch wel 3 motoren met mf sticker gezien :P
Maar om nu te posten in het spotforum... waar? politieschool A'dam _O-

Zo nu eerst even bijlezen...
 
ja ging op zich wel goed. Heb 3.30 gelopen en 4.00 is de max.
Maar vorige keer had ik 3.11 dus dit is wel veel slechter, maar nog wel binnen de tijd *D
 
middag :W

Ik kom net terug van de testen voor niveau 4.
Het werd gehouden op de politieschool en heb toch wel 3 motoren met mf sticker gezien :P
Maar om nu te posten in het spotforum... waar? politieschool A'dam _O-

Zo nu eerst even bijlezen...

Hey Daatz, hoe laat was je daar? Grote kans dat mijn Bandit er ook tussen stond, was vandaag weer eens naar school gegaan (wederom voor niets)

3.30 is toch een goede tijd? Belangrijkste is dat je het binnen die 4 minuten doet. Eenmaal op school mag je 'm in Q5 nog een keer doen!
 
Hey Daatz, hoe laat was je daar? Grote kans dat mijn Bandit er ook tussen stond, was vandaag weer eens naar school gegaan (wederom voor niets)

3.30 is toch een goede tijd? Belangrijkste is dat je het binnen die 4 minuten doet. Eenmaal op school mag je 'm in Q5 nog een keer doen!

ik was er van 8.30 uur tot 13.30 uur.
Ik heb alleen een gele bandit, een r6 en nog een racer gezien met sticker. De jouwe niet :N
Maar ik zag de stickers ook pas in de middag toen ik in de sportzaal stond.

3.30 is ook wel een mooie tijd, helemaal na een jaar niet sporten en fulltime roken :P
Maar dan zie je ineens hoe slecht niet sporten is. Dus ik moet het echt weer goed oppakken, want straks red ik de 4 minuten niet meer -O-
 
Hey Daatz, hoe laat was je daar? Grote kans dat mijn Bandit er ook tussen stond, was vandaag weer eens naar school gegaan (wederom voor niets)

3.30 is toch een goede tijd? Belangrijkste is dat je het binnen die 4 minuten doet. Eenmaal op school mag je 'm in Q5 nog een keer doen!

Wat moet je dan doen in 4 minuten ?
Toch wel benieuwd :)

Ik denk dat ik ook maar naar de politieschool ga... val al helemaal buiten de boot in gesprekken _O-
(Xtra, ga je mee ? :P)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan