Deeltje 23 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me=Muerte] is sinds 19 uur weer terug uit een erg nat Assen.. maar weet 110% zeker dat hij volgend jaar ook mee gaat doen! echt geweldig om te zien en bekende aan te moedigen (en de reacties wanneer je ze in de uitloop ronde toeschreeuwd en juicht), met geen woorden te omschrijven... [/me]
 
Zouden de mensen die zaterdag 31 Mei komen BBQen bij mij in Lely me willen mailen (ozzy . 86 @ hotmail. com)? kan ik een schatting maken hoeveel mensen er komen..

Tnx! *O* *D
 
[me=Muerte] is sinds 19 uur weer terug uit een erg nat Assen.. maar weet 110% zeker dat hij volgend jaar ook mee gaat doen! echt geweldig om te zien en bekende aan te moedigen (en de reacties wanneer je ze in de uitloop ronde toeschreeuwd en juicht), met geen woorden te omschrijven... [/me]


Damn, wat een regen in Assen -O-

Maar wel leuke dag gehad :Y
 
[me="Stefan--"]is vanavond trouwens heel hard aan het poetsen geweest en zijn hele motor staat er weer glimmend bij![/me]


Nee, ik geloof het zelf ook nog niet helemaal, maar het echt waar! :)
Hij is meteen dik 1000 euries meer waard zo haha.. Snel verkopen voordat ie weer vies wordt :)
 
nu nederlands boekverslag afmaken
bah wel echt veel huiswerk hoor zo in de laatste weken
Welk boek? O-)
Ach, ik had altijd problemen met het indelen van mijn tijd. (soms nog wel een beetje O-) ) Maar tijdens het sog'en weet je al dat je later die tijd extra moet inhalen, en dat je baalt als het niet af is enzo. Het is nu misschien even bikkelen, maar je hebt er straks veel profijt van. damn dat zijn wel erg wijze woorden :+
 
Avond :W

Hoe is het eigenlijk afgelopen met de startproblemen met je motor ?
Is dit niet iets wat er mee te maken zou kunnen hebben ?

nog geen verbetering maar moet ook zeggen dat ik er nog niet heel veel mee gedaan heb,
Maar in combinatie met dit nieuwe geluid ga ik er denk ik even naar laten kijken bij koeman.


avond, wat een kuteind van een lekkere rit gistere. ik rij lekker naar huis toe en terhoogte van de gooische brink wou ik die korte bochjes proberen te kd-en.
|( want ik ging iets te hard door de bocht waardoor me achterkant ietswegbrak probeerde me eigen nog te corrigeren maar die verhoging in het midden zat me in de weg :(
dus toen viel ik eigelijk minof meer om en draaide de motor 180 gr over het asfalt
kuipschade afgebroken schakelpedaal ( rr maakt die ff voor me) en waarschijlijk de beugel van me topkuip wat krom en een deukje in me ego

Balen man -O- , succes met het repareren van je motor.


:+ Da's Loosdrecht.


Achter de voorrijder blijven, dan worden ze wel aangewezen :P

Ja bedoelde loosdrecht inderdaad,
Maar ik moest ergens voorang geven en daardoor zat er een auto tussen en zag zo snel geen mogelijkheid om in te halen, waardoor er steeds meer auto tussen kwamen.


Maar ik ga slapen,
truste iedereen :W
 
Laatst bewerkt:
Welk boek? O-)
Ach, ik had altijd problemen met het indelen van mijn tijd. (soms nog wel een beetje O-) ) Maar tijdens het sog'en weet je al dat je later die tijd extra moet inhalen, en dat je baalt als het niet af is enzo. Het is nu misschien even bikkelen, maar je hebt er straks veel profijt van. damn dat zijn wel erg wijze woorden :+
Siegfried van Harry Mulisch

slecht nieuws...
De wedstrijd die ik zou spelen in Parijs gaat niet door... Een misverstand tussen mijn coach en de coach van het belgische team.
Belgische coach dacht dat wij ons eigen complete 11 vs 11 team mee zouden nemen, wij dachten dat wij samen met hun een 11 vs 11 team zouden vormen.
Wij hebben niet genoeg man om 11 vs 11 te spelen zonder de ***** in geramd te worden. We hebben wel genoeg man maar helft is niet goed genoeg waardoor de goeien gekilld worden...
KUTKUTKUTZOOI!
 
Siegfried van Harry Mulisch

slecht nieuws...
De wedstrijd die ik zou spelen in Parijs gaat niet door... Een misverstand tussen mijn coach en de coach van het belgische team.
Belgische coach dacht dat wij ons eigen complete 11 vs 11 team mee zouden nemen, wij dachten dat wij samen met hun een 11 vs 11 team zouden vormen.
Wij hebben niet genoeg man om 11 vs 11 te spelen zonder de ***** in geramd te worden. We hebben wel genoeg man maar helft is niet goed genoeg waardoor de goeien gekilld worden...
KUTKUTKUTZOOI!
Ik wil wel meedoen hoor :)

Tripje en alles wordt betaald?


Balen joh, klonk zo leuk. Wie weet volgend jaar.











@ JEGO: 99.9 % zeker dat er niets in zat ;)
 
Ik wil wel meedoen hoor :)

Tripje en alles wordt betaald?


Balen joh, klonk zo leuk. Wie weet volgend jaar.


@ JEGO: 99.9 % zeker dat er niets in zat ;)
Nee het was wel allemaal op eigen kosten. Maar dat had ik er wel voor over, met vrienden naar parijs om daar te doen wat je leuk vind en de volgende dag naar EuroDisney.
Ik hoop volgend jaar inderdaad, ik hoop ook dat de rest van mn team eens komt opdagen voor training anders dan komt het er helemaal niet van.
Wij junioren zijn met zn 15en ongeveer en de laatste tijd zijn er niet meer dan 4-5 junioren op komen dagen... ben ook wel eens de enige geweest...
 
Bijna weer een nieuwe topic zie ik.... :)

Net terug van een energierijke avond hardloop sessie :)
Rondje Laren maar weer :) (bos was iets te donker)

Echt leuk om alle verbeteringen te zien kwa conditie en het beter onder controle kunnen houden van de hartslag :)

Wat ik wel heb is dat ik iets te veel energie nu heb om te slapen.... :X
 
Oh ja Michel... nog gefeliciteerd met Manuela (had ik dit niet al eerder gedaan :?).
Is ze al bijna klaar voor volgend jaar ? Of is dat onderwerp nog onbespreekbaar :+
 
Oh ja Michel... nog gefeliciteerd met Manuela (had ik dit niet al eerder gedaan :?).
Is ze al bijna klaar voor volgend jaar ? Of is dat onderwerp nog onbespreekbaar :+
_O-

na mn toetsweek ga ik ook keihard aan mn conditie+lichaam werken.
fitness, hardlopen, krachttraining en stoppen met roken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan