The REAL LimboCl@n Powered Version 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Higgins

MF veteraan
27 okt 2005
34.412
6
Horst
rijders in limburg

Limbocl@n (Rijders in Limburg deel 2)

Limboclan (Rijders in Limburg deel 3)

De LimboClan Part IV

The REAL LimboCl@n Powered Version 5

The REAL LimboCl@n Powered Version 6

The REAL LimboCl@n Powered Version 7

Nou aangezien 3 maal scheepsrecht is, maar weer een nieuw deeltje van deze poster... :+

Enjoy & keep the rubber on the good side....., en dat er nog veel gezellige koffiemeetings mogen volgen.



Meisje > MV Agusta Brutale
Foto-RWJYZ3VU.jpg



snautse > Honda CBR 600 RR
Foto-VQXEAH76.jpg



limbofighter > Honda CBR 900 RR
Foto-ZHZIXQNT.jpg


TeeWee > Honda VTR 1000SPeen
Foto-WOL66SLL.jpg


Custom Rf900r > Suzuki Srad



cbr1982 > Honda CBR 600F
Foto-7B66HCJR.jpg



joep horpoen > Hornet 900
Foto-T6NMBN8S.jpg



S4R > Monster S4R
Foto-TAHA6OHR.jpg


Higgins > Kawasaki ZX-10R
Foto-8UDJ7ETP.jpg



sjwoops > Kawasaki zxr 400 '96
Foto-3RFPHAJJ.jpg


prinspoal > Suzuki GXR 600 srad



Mayo > Kawasaki Z750
Foto-DZVPRVMI.jpg


MRD-Senda > Honda CBR 600 f2 (1993)
Foto-JUNHRUIC.jpg


> Aprillia SXV 5.5 (2007)
Foto-I4NKP4EN.jpg



Macmille > Aprilia Tuono
Foto-7JFADH7O.jpg



Qunja White Fire > Honda CBR 900 Fireblade
Foto-XBWMZIOV.jpg



2YelloWheels > Yamaha R1
Foto-TYOAFERY.jpg



Ronny! > KTM
Foto-ZLJSIW8I.jpg


Wim916 > Ducati 1098, 996 & Pantah
Foto-ULVZBBEO.jpg


Dartvader > Yamaha R6
Foto-EFBL7MJ3.jpg



Bikerbilly > Suzuki GSXR 750
Photo-BRJRAAFD.jpg



Grimmklot > Yamaha Fazer



Thijsje > BMW 1100S
Foto-7VBXGC6Y.jpg


Gassie > Niet meer Motorloos
Foto-HWKRE7U8.jpg


Patrick > SV650S
Foto-DV4SWBA3.jpg


ferrariman > CBR600F
Foto-EFBH8VFV.jpg
 
Laatst bewerkt:
machine?? stil??


Als we hier op een machine niet verder kunnen met werken, noemen we dit "stil staan"
Aangezien we hier dedicated zijn per machine, hoeven we dan niet ineens ergens anders heen, maar moeten/mogen we wachten tot ie het weer doet.
In mijn geval wordt er nu een onderdeel opnieuw verlijmd wat 24h moet drogen...., heb ik weer.... ;)
 
Sow heej... heel ff wat anders aan het doen... en Hig heeft alweer een nieuw deeltje...

:W :W
 
Sow heej... heel ff wat anders aan het doen... en Hig heeft alweer een nieuw deeltje...

:W :W

Tuuurlijk, heb sinds Dennis mij die taak heeft gegeven het goed opgepakt he.....

Nog op of aanmerkingen wbt de startpost????
 
Laatst bewerkt:
sja, dat is natuurlijk ook wel zo......, maar wat als jij tijdens een prive-ritje gepakt wordt als er in de groep bepaalde akkefietjes uitgehaald worden????? Geld die regel dan ook nog???? (het is maar een vraag he..)

Nja, als er in de groep dingen gedaan worden, die niet door de beugel kunnen, kunnen ze mij niet aanrekenen. Ik zou er in principe wat van kunnen zeggen, maar dat is mijn zaak. Als ik in prive tijd ben, maak zelden kenbaar dat ik van de politie ben, ook niet tegenover collega's. Alleen als er bijv. een ongeluk is gebeurd en er is hulp nodig.
 
Well done Hig... maar wrom het orangehok 2x in de OP :?

Ja sorry..., moest ff snel een foto zoeken van harrie's nieuwe bike. dit was de eerste die ik tegenkwam...., dus..... ik hoop/neem aan dat harrie nog wel snel een andere plaatst die ik mag plaatsen...
 
Nja, als er in de groep dingen gedaan worden, die niet door de beugel kunnen, kunnen ze mij niet aanrekenen. Ik zou er in principe wat van kunnen zeggen, maar dat is mijn zaak. Als ik in prive tijd ben, maak zelden kenbaar dat ik van de politie ben, ook niet tegenover collega's. Alleen als er bijv. een ongeluk is gebeurd en er is hulp nodig.


Maar wat als ze er achterkomen terwijl ze gegevens na aan het checken zijn????
 
Als we hier op een machine niet verder kunnen met werken, noemen we dit "stil staan"
Aangezien we hier dedicated zijn per machine, hoeven we dan niet ineens ergens anders heen, maar moeten/mogen we wachten tot ie het weer doet.
In mijn geval wordt er nu een onderdeel opnieuw verlijmd wat 24h moet drogen...., heb ik weer.... ;)
:Z

achjah altijd beter dan met een machine werken die een ontiegelijke afwijking heeft en op onderhoud wacht B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan