VFR als trekker

hoe gaat dat novazon om met een flinke regenbui?

zuigt het zich vol als vloerbedekking? of is het hier juist prima voor geschikt?

Ik neig zelf nogal sterk naar zwart coaten van de binnenkant zoals kwastert dat ook heeft.
 
Ja die gaan geen kant op met 5 punts gordeltje. Ja kwastert dat weet ik dus nog niet. Vorig jaar niet maar toen lag die kleine nog in de maxicosi. Ging toen wel errug goed over grote afstand. Toppers!

Morgen bak er op. Trekhaak zit er aan. Maar eens kijken hoe dat gaat.
 
Laatst bewerkt:
Moet bekennen dat die pictogrammen mij weinig tot niets zeggen. Wanneer ik naar de structuur kijk, dan ziet het er redelijk open uit, maar vilt suggereert toch een grote dichtheid. Dus..???
Het oogt wel goed zodat ik het in gedachte heb voor de bekleding van de kofferbak.
 
Dit vind ik ook te grof voor de zijwanden (zicht delen) daar komt ander spul op na het spuiten van de bak. Tussenschot komt in de toekomst de zitting voor langs.

Dit heeft een grijze vezel en is niet diep zwart.
 
Vandaag spul naar buiten gerold en met buurman bak er weer op getild.
Aanhanger klikt er net zo mooi achter, top!

Komende week alles ff definitief afwerken, en dan maar eens wat test km's maken.
Ik vind het echt ontzettend gaaf en ben zeer benieuwd hoe het aanvoelt.

360.jpg

360.jpg

360.jpg


Meteen de ruimte dus ff de garage uitgemest.
Wel lekker dat ik daar binnenkort niet meer hoef te stallen.
 
Laatst bewerkt:
Moet die kar straks ook nog rood worden dan?

Begint zo wel een imposant voorkomen te worden.
Ben benieuwd hoe je dat gaat bevallen met die kar erachter.
(zou zomaar een goede reden kunnen worden voor een 1200 vfr... Dus misschien nog maar even wachten met alles rood te maken)
 
Deze vfr blijft. Bak rood. Kar absoluut niet. Is een noodzaak en absoluut niet voor de mooi. Deze trekt de kar met gemak.
 
Laatst bewerkt:
De eerste serie betaalbare 1200 is van 2010 dus... en tevens nog kinderziektes en vast geen 1:16
 
Hard zat binnendoor met de meiden in de bak 👍

90 in NL
 
Laatst bewerkt:
Ik vinnut wel cool hoor zo met die kar erachter met in het achterhoofd de aanleiding en noodzaak van die kar.
En dan truus er nog even achteraan met de vstrom👍
Dik veurmekaar zo!
 
Zo voelt het idd. Leuk man, heb er zin in om zo weg te gaan Hemelvaart en Pinksteren. Hoop toch zo op mooi weer. Zou fijn zijn zo net voor overdracht huis.

Net nog ff bezig geweest met electra. Nu bijna af aan de zijspan.
Maar de kleuren in de stekker van de aanhanger kloppen niet met orinineel 7 polig, dus dat moet ik nog ff doormeten voor ik die stekker er in prak.
 
Nog wat foto's ter illustratie. Het is een klemmenstrook uit een besturingskast waar ik veel mee werk dus gratis ;) Met lekker veel massa klemmen. De buitenste kabel komt van de motor en heeft twee massa aders van 1,5mm dus dat zou genoeg moeten zijn incl aanhanger. De andere zwarte kabel gaat terug naar buiten (stopcontact aanhanger) in veerpoot uitsparing engelse markt.

360.jpg


De flatcable gaat door de kofferruimt naar de zijkant van de bak voor laadpunt in deur van het span, en koplamp/knipperlicht.

In kofferruimte valt dat mooi in de hoek weg zo.

360.jpg


Aan de buitenkant tussen motor en span ziet dat er zo uit. Stekker er uit, trekhaak er af en niks meer in het zicht.

360.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan