[Centraal] MF'er gespot! deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicked

MF veteraan
11 mrt 2007
22.135
3
Haarlem
Ook deel 26 is ondertussen over de 2500 posts heen. Verder dus maar in deel 27.

Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic:

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15)

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

MFer gespot Deel 17


[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

[Centraal] MF-er gespot! Deel 19

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20


[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

[Centraal] MF'er gespot deel 22 alweer....

MF' er gespot deel 23

[Centraal] MF'er gespot! deel 24

[Centraal] MF'er gespot! deel 25

MF'er gespot! deel 26


De bedoeling van dit topic:
Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk...

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! *O*
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1


Heb je nog geen sticker? ( :Z |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers...

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839


Keep your eyes open!
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 16:30
Op de a7 van heerenveen richting drachten vlak voor afslag beetsterzwaag, een blauw witte GSX-r met stickert! Volgens mij ging je dr bij beetsterzwaag af.
 
In deel 27 dan maar ook ff posten...

Vamiddag bij Hoogland (Purmerend) stond er op de linker heftafel een motor met MF-sticker... Wie-o-wie?
 
Vandaag van zo ongeveer 10:00 tot 18:00, voornamelijk in mijn achteruitkijkspiegels (maar ook op een terasje): Klijko! :W :W En iets minder lang, maar ook veel in de achteruitkijkspiegel: Nuke! :W

*O* :] :] :]
 
vandaag 3 keer gespot!!
WAT : een rode TL S/R
waar: DEN HELDER, stad,op de N9 en bij GROOTE KEETEN. :+
je was samen met nog iemand op een koperkleurige kawa.
 
Herpost uit deel 26:

Gespot: MD-TH-xx
Type motor: Aprillia RSV Mile
Waar: Lekdijk!
Opmerking(en):
Spotte je toen je me inhaalde, je reed een stuk achter me, dus ik dacht ik gebaar ga erlangs, je ging erlangs en ik heb tot het einde achter je gereden... Je reed lekker door, mooie knee-downs ook ;) Was leuk om achter je te rijden! Ik riep nog 'gespot' bij het stoplicht, maar je keek wat verward, zal wel door je oordoppen komen... Wat een geluid maakt dat beest van je haha _O- Ik werd half-doof toen ik achter je reed O-)

Goed dat er geen politie was :] :}

-- wie was dit? ;)
 
Herpost uit deel 26:

Wat: Rode Suzuki TL1000S met een grijze kont.
Waar: Utrecht, Mariaplaats.
Wanneer: Vanmiddag, net na twee uur.

Deze TL1000S (één van mijn favoriete fietsen :Y ) heeft een oude gele kentekenplaat, nog zonder euro-sterren en NL logo links-boven. Op die plaats zit heel sneaky de MF sticker. :+
 
Net rond 16.00 gespot op de A28 richting Amersfoort ter hoogte van Soesterberg
Een zwarte Honda CBR 1000 dacht ik
Je reed samen met een 600F (wit met rood/roze stickers en duo)
Ik was die op die rode Hornet die naast je ging rijden en duidelijk probeerde te maken dat je gespot was
Wees nog op mn stickertje en ging dr toen vandoor
Dus bij deze gespot :W
 
In Helmond zijstraat van de Wolfstraat.
Grijze Suzuki Bandit.
Ik had nog een servetje van Domino's pizza met tekst achter je kuipruitje gefrot...hihihi

:W
 
@nicked: 29 augustus deel 26

Die zwarte Japanner van mij is een donkerblauwe Kawa Zephyr.

Die flitskast op de rotonde is voor het rode licht. Aan de andere kant bij het tuincentrum staat er een op de terugweg.

Ik ga er van uit dat ze altijd "geladen"zijn.

Dat waren ze in ieder geval in het begin.
Daarom rijdt daar eigenlijk nooit iemand meer door het rode licht en kun je het alleen zelf controleren.....

We komen elkaar vast wel weer tegen, groeten
 
gespot vanavond @ einde a4: gele honda cbr600rr (en nog een hele veestapel andere motoren maar daarbij zag ik niet of ze een mf sticker hadden :+ )
 
Reuffneck schreef op 29 augustus: Gespot! een rode diversion bij het transferium/mac donalds. je kwam van de snelweg a44 en ging rechtsaf richting katwijk

rond kwart voor 2 :)
De plaats klopt, de tijd klopt, de motor klopt maar ik kwam niet van de a44, had de bestuurder een tas op zijn rug? (sporttas) zo ja dan was ik het.
:)

p.s. Sorry voor de knullige quote maar het topic was gesloten en mooier dan dit kon ik het zo snel even niet maken ;)
 
Vanmiddag rond een uur of 5 op scheveningen boulevard, een rode stickerloze CBR600F met sticker. :P
 
Net gespot op Scheveningen...Parg! met een maat.

Ik vond hem in het echt mooier dan op de foto.
Ben nog nooit zo snel thuis geweest ;)
 
Vandaag achter de Spar in Giethoorn gespot, de knaloranje Fazer van Fazeracer (zoiets stond er iig op het kuipruitje..)
een foto volgt nog!
 
Vanavond op Scheveningen rond 20.30 op de motor standplaats.




4 motoren alle voorzien van het MF logo...wie oh wie? Heb nog gekeken voor de eigenaars, maar geen teken van leven ;)
 
Laatst bewerkt:
Vanavond op Schevingen rond 20.30 op de motor standplaats.

[~[url="http://img139.imageshack.us/img139/1208/schevingenmfvy0.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img139.imageshack.us/img139/schevingenmfvy0.jpg/1/w320.png"]afbeelding~][/URL]

4 motoren alle voorzien van het MF logo...wie oh wie? Heb nog gekeken voor de eigenaars, maar geen teken van leven ;)

Zo te zien een groep uit het Rotterdam Inc topic.
Lilanie, Ufootje, Kalimero en de laatste (de blauwe motor) weet ik zo snel niet :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan