MF 't GOOI deeltje 29. Massaal naar Zandvoort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan wel mooie fototjes schieten als je wilt hoor, kijken we gelijk even voor die broek :P

Ik hoorde vanmiddag van Xtra dat ie ook nog wel wat mooie piccies wil met zn nieuwe bike en ik wil ook nog wel wat nieuwe pics...

Miss een idee om eens met een paar mensen af te spreken?

Lijkt me een goed idee, dan kan ik wel de foto's schieten. Kunnen jullie eventueel met z'n 3en samen door een bochtje voor een leuke groepsfoto :Y Het liefst dan wel overdag (dinsdagsdinsdagsdinsdags O-) )..

Mensen,

Ik heb vandaag gore mazzel gehad!

  • De mazzel dat anderen zagen wat ik gemist had: Dat mijn achterband te erg versleten was voor het circuit. :}
  • De mazzel dat Zot nog een passende achterband op voorraad had. :} :}
  • En helemaal de mazzel, dat die band juist op een dag als vandaag nog gemonteerd kon worden. :} :} :}

Dank, dank, en nogmaals dank! :Y

Verder was vandaag een schitterende dag, met schitterend weer, een gezellige groep mensen en een erg leuke rit. @Xtra: bedankt voor het voorrijden! :Y



Nog even een beginnersvraagje over morgen: 'k Neem aan, dat 't slim is met een volle tank aan de eerste sessie te beginnen. Komen we vlak voor de ingang van het circuit nog langs een pomp?


Geluksvogel :P Ik kan je vraag niet beantwoorden, nog nooit geweest!
 


Nog even een beginnersvraagje over morgen: 'k Neem aan, dat 't slim is met een volle tank aan de eerste sessie te beginnen. Komen we vlak voor de ingang van het circuit nog langs een pomp?


Ja, dat is slim en ja vlakbij het circuit heb je een benzinepomp...maar je kan beter eentje verderop nemen (kom je op de heenweg ook tegen...is een paar honderd meter verder) qua prijs ;)

Pomp op het circuit zelf is zelden tot nooit open.
 
Ik hoorde vanmiddag van Xtra dat ie ook nog wel wat mooie piccies wil met zn nieuwe bike en ik wil ook nog wel wat nieuwe pics...

Miss een idee om eens met een paar mensen af te spreken?

Foto's maken kan ik ook. maar dinsdag kan ik niet ik kan eigenlijk alleen zaterdag of zondag muv van paar uurtjes
 
Mensen,

Ik heb vandaag gore mazzel gehad!

  • De mazzel dat anderen zagen wat ik gemist had: Dat mijn achterband te erg versleten was voor het circuit. :}
  • De mazzel dat Zot nog een passende achterband op voorraad had. :} :}
  • En helemaal de mazzel, dat die band juist op een dag als vandaag nog gemonteerd kon worden. :} :} :}

Dank, dank, en nogmaals dank! :Y

Verder was vandaag een schitterende dag, met schitterend weer, een gezellige groep mensen en een erg leuke rit. @Xtra: bedankt voor het voorrijden! :Y



Nog even een beginnersvraagje over morgen: 'k Neem aan, dat 't slim is met een volle tank aan de eerste sessie te beginnen. Komen we vlak voor de ingang van het circuit nog langs een pomp?


Graag gedaan :)


Iig erg fijn dat je band vervangen is.


Je komt vlak vóór CPZ langs een pomp. Zover ik weet staat er bij het circuiot zelf geen :N









*edit, ik was veeeeeeeeeeel te traag zie ik :+
 
Laatst bewerkt:
Mensen,

Ik heb vandaag gore mazzel gehad!

  • De mazzel dat anderen zagen wat ik gemist had: Dat mijn achterband te erg versleten was voor het circuit. :}
  • De mazzel dat Zot nog een passende achterband op voorraad had. :} :}
  • En helemaal de mazzel, dat die band juist op een dag als vandaag nog gemonteerd kon worden. :} :} :}

Dank, dank, en nogmaals dank! :Y

Verder was vandaag een schitterende dag, met schitterend weer, een gezellige groep mensen en een erg leuke rit. @Xtra: bedankt voor het voorrijden! :Y


:P :P
Nog even een beginnersvraagje over morgen: 'k Neem aan, dat 't slim is met een volle tank aan de eerste sessie te beginnen. Komen we vlak voor de ingang van het circuit nog langs een pomp?


Geluk en het weer moet je afdwingen :P
 
Het weerbericht ziet er (na dinsdag) super uit dus wellicht een dezer dagen een late middag/vroege avond lekker knallen cq. foto's maken?
 
Tot hoelaat duurt deze dag eigenlijk?

Wie weet kom ik ook nog wel even aanwaaien als ik op tijd weg ben vd zaak...
 
Op Zandvoort staat een pomp... alleen wel prijzig, laatste keer dat k er was was het 1,70 p.l.
gewoon tanken bij de BP of Tanq op 200 meter van het Circuit.. ff in de pauze heen rijden.. :)

teringgggggg k was nog veel later :')

Hee klef stelletje ;) O-)
Hoor wie het zegt ;)

Helaas dat ik het vanmiddag pas hoorde, anders had ik hem graag van je overgenomen.
Had je de post van Tanya over het hoofd gezien?
Volgende keer moet ik gewoon wat sneller zijn ;)
K had de post wel gezien vanmorge, maar werd ook gebeld door een maatje van iemand van het forum.. en die belde al rond 11 uur.. en tja, kan het geld wel goed gebruiken voor de reparatie dus neem dan liever geen risico..

maar neem aan dat je dit wel begrijpt... :)
 
Laatst bewerkt:
Tot hoelaat duurt deze dag eigenlijk?

Wie weet kom ik ook nog wel even aanwaaien als ik op tijd weg ben vd zaak...
full
 
Het weerbericht ziet er (na dinsdag) super uit dus wellicht een dezer dagen een late middag/vroege avond lekker knallen cq. foto's maken?


Zou wat mij betreft alleen op de vrijdag gaan lukken rond dat tijdstip...
 
Hij heeft nocer's back entrance genomen.
wil nu geen alimentatie betalen


Haha ja zo is het wel netjes gezegd... vertel het je verder morgen wel :)
Is al genoeg over geouwehoert in dit topic.. maar iig laat hem aub op het klaverblad rond rijden en niet bij ons :Y
Ik zie iedereen morgen. En kijk.. toch nog iemand voor groep2! Mara wel 400CC meer als mij :P
 
R1 is ook klaar.

Andere velgen en banden eronder, Zumo er af, killers zitten weer in de dempers en alles getsjekt :)

Tit sliders vervangen en zo nog ff de winterhandschoenen zoeken :X
 
R1 is ook klaar.

Andere velgen en banden eronder, Zumo er af, killers zitten weer in de dempers en alles getsjekt :)

Tit sliders vervangen en zo nog ff de winterhandschoenen zoeken :X


Das een goede.. die trek ik ook ff uit de kast voor morgen ochtend.
Gaan ze moeilijk doen om titanium in me sliders? Of moet ik me oude maar voor de zekerheid meebrengen :P
 
R1 is ook klaar.

Andere velgen en banden eronder, Zumo er af, killers zitten weer in de dempers en alles getsjekt :)

Tit sliders vervangen en zo nog ff de winterhandschoenen zoeken :X



Ga je met de bus morgen of is ie nog niet klaar :?
Moeten wel ff plekkie bij elkaar zoeken :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan