MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PinoY

MF veteraan
4 feb 2007
1.741
0
Almere
Welkom op het forum (waar stiekem iedereen kijkt en :9~ )van de Moto Morini Corsaro rijders!​
071106_Veloce_a.jpg



Doel:
Deze openingspost is gemaakt voor alle (nieuwe) mensen die geen zin om ook maar iets van leesvoer te lezen en vroeger altijd bij een boekverslag alleen de achterkant hebben gelezen van het boek, MAAR voor de echte liefhebbers zijn dit de vorige delen:
Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 1200?
Moto Morini Corsaro 1200: vragen, tips, ervaringen etc.




Corsaro Owners
Hieronder de lijst met forum leden.
Vernieuwde versie! Alle eigenaren ... sta je er niet bij of heb je helemaal niet zo'n piraat? laat ff weten via een pm

!KLIK OP DE NAAM VOOR ZIJN/HAAR FOTO!

mathh
MMC 1200 zwart/grijs
watskebeurt:
- gouden velgen
- andere dempers
- te veel.. klik maar op zijn naam voor de foto



S4nd3r
MMC 1200 Veloce ZWART 2009 :9~


Fraanske
MMC 1200 rood/grijs
watskebeurt:
customized duo-seat cover :9~


RickD
MMC 1200 geel/zwart


ArvidWillem
MMC 1200 Veloce rood '07
watskebeurt:
veeel te veel..
heeft nu zwarte koplampringen



Louwheely
MMC 1200 competizione veloce (nieuwe foto bitte!)


__scheurneus__
MMC 1200 zwart/grijs


jan62
MMC 1200 competizione


PinoY
MMC 1200 veloce zwart-->carbonized '08 "OMG" editie
watskebeurt:
carbon fetish!
bochtenset tot demper termignoni full race
öhlins
dit dat alles..



Wim1234
MMC 1200 competizione


JES 1978
MMC 1200 competizione


Collateral
MMC 1200 veloce rood '07


Driver
MMC 1200 zwart/grijs

Mys
MMC 1200 competizione

DPG
MMC 1200 zwart grijs

okie1972
van voor en achter naar hyperpro !! :9~

caroenmike (geen foto)
MMC veloce WIT! '09

Flying Eagle (geen foto)
MM xx?

HertzVanRental (geen foto)
MMC 1200 ??

Jonne_f (geen foto)
MM xx?

Boudje (geen foto)
MM xx?

lascap (geen foto)
MM xx?

PerterV (geen foto)
Drachten
MMC 1200 Rood/grijs met gouden velgen.



EX PIRATEN:

WorldBeater:W
fastronald :W
theijssenr :W
corsaro1200 :W
thepatman :W
brumby :W
s4r :W
marmorini :W
benbenito :W




Uitvoeringen/Specificaties/Verschillen 2006/2007/2008
2006/2007;
Moto Morini Corsaro 1200 (GeelZwart / ZwartGrijs / RoodGrijs)
Moto Morini Corsaro 1200 Competizione (Zwart)
Moto Morini Corsaro 1200 Veloce (Zwart en Rood)

De Competizione en de Veloce hebben een zwart frame (ipv rood) en nog wat meer zwarte onderdelen.
Tevens hebben ze beide Termigoni uitlaat-dempers en een race-ECU.
De Veloce heeft hierbovenop verbeterde achtervering (aan te raden voor mensen die meer dan 80kg wegen en veel gas geven)
De Competizione heeft een heel veel carbon onderdelen.
De Veloce en Competizione hebben 147pk en 1 a 2 nm's meer koppel.
Dit komt door de andere ECU en dempers.

2008;
Moto Morini Corsaro 1200 Avio (ZilverBlauw --> 120pk)
Moto Morini Corsaro 1200 (GeelZwart / ZwartGrijs / RoodGrijs)
Moto Morini Corsaro 1200 Competizione (Zwart)
Moto Morini Corsaro 1200 Veloce (Zwart en Rood)

De Avio heeft een teruggetuned corsaroblok, heeft 120 pk, een blauw frame, achterveer van 'gewone corsaro' 2007, geen oliekoeling en verder vrijwel gelijk aan de gewone corsaro.

Verder zijn de verschillen hetzelfde gebleven op een aantal zaken na;
Corsaro 1200 en Veloce hebben nu radiale remhendels
Veloce heeft een Ohlins achterveer en de houders van de uitlaat-plaatjes zijn aangepast.






hebbe HEBBE HEBBE!! dingen...
Carbon parts - Products - Moto Morini Corsaro - Carbon Teile – Kohlefaser Teile – Carbonio – Carbone – Carbono
http://www.motomorinicompetizione.com/
Moto Morini Deutschland
http://www.citymoto.be/default.aspx
http://www.isolamoto.com/specials.php?tipologia=special&cod_pag=dettagli&id=17
http://www.maniacmotors.de/motomorini/index.htm

Tips enzo
vakantie Sander en fabrieksbezoek:
S4nd3r in "Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 120..."
http://celly.pointclark.net/corsaroholidays2007/

Dealerlijst
MotoPort Leek Zernikelaan 6 a 9351 VA Leek 0594-511349
Motor Oost B.V. Kalanderstraat 7 7461 JL Rijssen 0548-512655
Stretta Telfordstraat 16 8013 RM Zwolle 038-4604233
Roelof Thijs Motoren VOF Zendmastweg 1 9405 ED Assen 0592-398950
Jan van Sommeren Motoren Koningstraat 88 6654 AM Afferden 0487-514552
Star Twin Motors Kanaal Zuid 484 7371 GL Loenen 055-5051329
MVM Motoren Postweg 25 3769 BV Soesterberg 0346-286148
MotoPort Amsterdam Spaklerweg 91 1099 CX Amsterdam 020-4656667
Niwa Motorservice Zaadmarkt 15 1681 PD Zwaagdijk - Oost 0228-564000
Goedhart MotorenEuropaweg 1D 2411 NE Bodegraven 0172-650005
Korteland Motoren Nijverheidsstraat 36 b - 38 3371 XE Hardinxveld-Giessendam 0184-611876
MotoPort Wateringen s Gravenzandseweg 29-30 2291 PE Wateringen 0174-297462
Motorcentrum Rijen Rijksweg 96 5121 RC Rijen 0161-240066
J.M.D. Moto-parts B.V. Vaesrade 50 6361 HH Nuth 045-5242424
Motor Center Venlo Van Laerstraat 45 5922 AA Venlo 077-3872211
Motorcentrum Terneuzen Nijverheidsstraat 4 4538 AX Terneuzen 0115-617779
 
Laatst bewerkt:
@Pinoy..........Mooie openingspost :Y :}


@ all others...... :Z
 
Mooi forum weer!

Ben net naar startwin geweest, en moest eigenlijk voor de afgebroken
Brandstof nippel een nieuwe pomp plus leiding à 800 euro kopen:s
Gelukkig gaan ze proberen het te repareren :)
 
Ik ben er ook nog, hoor! Kan alleen de begin afbeeldingen niet "zien" staat alleen afbeelding. Hebben jullie dat ook? :W
Maar...... ben ik het enige lid wat het niet meer aan kan? :? (zie openings post) ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik zie nu de eerste afbeelding van Rubber Magazine. Eerder kon ik ook die niet zien.

Ik dacht eerst dat het door de great firewall kwam, :X maar de plaatjes zie ik wel als ik de link volg. :)

Als ik het weer in nederland zo zie kunnen jullie de volgende meeting beter hier houden }) . Ik heb rond Huangshan wel wat mooie stuurweggetjes gezien :9~ :] en het is hier rond de 25°C nu.

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik zie ook alleen maar het eerste plaatje. Maar de meeste van de andere "afbeeldingen"zijn wel een link naar de oorspronkelijke plaatjes.

En er zijn ar al meer die het niet meer aan konden. Wat dachten jullie van Brumby, Baszzr600 (of zoiets) en Bob (las wel mee op het forum maar schreef zelf niet). En volgens mij zijn er nog meer die al afstand (vrijwillig of onvrijwillig) van het Corsaro hebben gedaan!

Dus Ronald: je hoort er gewoon nog bij hoor!
 
ik heb onlangs ook afstand van de veloce gedaan echt een topfiets maar ja dat starten is toch een ramp om half 7 in de ochtend na 5 keer nog niet pakken is vervelend dus ben nu overgestapt op de aprilia dorsoduro das ook echt lol wel minder vermogen maar stuurt ook als een gek groeten ex morini:)
 
ja update van wie er nu precies een corsaro heeft en voornamelijk wie "actief" is zou wel leuk zijn als die ni9 het topic staan...

de helft komt hier nooit meer maar staat er wel tussen.
misschien een lijstje actief en non-actieve leden...


--
DanDruff
ik rijd NOG F*CKING STEEDS op die GSXR750...
begin inmiddels te 'wennen' aan de power bovenin en rij ook echt anders moet ik zeggen.

veel minder leuk ook.
 
hier een mailtje van een corsaro rijder van het eerste uur ( corsaro 1200 maart 2006)
noodgedwongen een tijd uit de rolatie geweest maar gaat weer beter en heb inmiddels
de 14.500 km. probleemloos volgemaakt.
wat betreft de dealerlijst ik zag motorport venlo er nog tussen staan, maar die zijn
gestopt met het dealerschap.
moet nu uitwijken naar JMD in nuth wat overigens een prima dealer is.
nu ga ik ff de vorige post doorlezen wat zo te zien een hele kluif is.
 
@boudje: leuk om weer iets van je te horen. das ongeveer precies een jaar geleden. Alles goed?
 
Ja, ook ik ben nog steeds van de partij. Heb net de brommer weer terug van de dealer na de reparatie van wat garantie gevalletjes. (olie lekkage en een kromme remschijf) Ik hoop dat ik volgend jaar ook eens naar een meeting kan komen, dit jaar lukte dat steeds niet ivm mn werk.Ondertussen heeft hij me weer 5 1/2 duizend km door de alpen en de dolemieten gebracht. (zie filmpje op You Tube) Het wordt nu tijd voor een goeie poetsbeurt en dan kan ie de keuken weer in voor de winter.
 
Hé! Je hebt de topicstarter eruit gegooid! Wel een beetje opletten hoor ;) Ben nog altijd aktief op de motor en het forum *O*
 
Ja, ook ik ben nog steeds van de partij. Heb net de brommer weer terug van de dealer na de reparatie van wat garantie gevalletjes. (olie lekkage en een kromme remschijf) Ik hoop dat ik volgend jaar ook eens naar een meeting kan komen, dit jaar lukte dat steeds niet ivm mn werk.Ondertussen heeft hij me weer 5 1/2 duizend km door de alpen en de dolemieten gebracht. (zie filmpje op You Tube) Het wordt nu tijd voor een goeie poetsbeurt en dan kan ie de keuken weer in voor de winter.

Geef even een linkje door, zoekt wat makkelijker. :W
 
Fraanske, ff zoeken onder : dolemieten moto morini.
Daarnet nog ff een stukje wezen rijden, wat blijkt nou, lekt ie nog steeds olie !!!!
Bij nadere inspectie zie ik dat ze daar gewoon helemaal geen fuck aan gedaan hebben, het blok is er niet uit geweest. Er was mij wel vertelt dat ze het opgelost hadden. Moet je er dan tegenwoordig bij blijven staan om te kijken of ze hun werk wel doen ???
Dus denk ik dat ie binnenkort weer terug gaat naar de dealer, BALEN !!!!!!

:( :(
 
@jan62: Balen man!! ken het gevoel, Maar de aanhouders winnen en dan heb je gewoon weer een superfiets!!

Heb even je filmpje bekeken: http://nl.youtube.com/watch?v=TwALz5rJtxQ
Had hem inderdaad al een keer eerder gezien. Zier er goed uit, wel een beetje druk verkeer!!. En volgens mij komt het getal in je naam niet helemaal overeen met je rijgedrag! _O- _O-

Dat bochtige weggetje wil ik ook!!!
 
boudje! welcome back! (plaats ff een foto :D)

jan62 das zeker klote.. ik rijd al langer dan n maand nu rond op een suzuki... motor ligt nog uit elkaar... je doet er niks aan.

maar das wel heel verrot, als ze zeggen iets opgelost te hebben voor je maar dat ze het hele blok er niet eens uit hebben gehaald... |(

Ach, het bouwjaar van het baasje zegt niets over de innerlijke leeftijd.

NAKED BIKES HOUDEN JE JONG !!!!!

daar ben ik het mee eens! :X zegt de jongste van het forum...


gaat overigens automatisch dat omslaan bij elke 25e post geloof ik
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even St. Jacobiparochie opgezocht. Maar da's een tering eind omhoog. Het is nog nederland, maar daar is ook alles mee gezegd!!
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=n...691&spn=3.915924,11.645508&t=h&z=7&iwloc=addr

Leuk als je toch een keer op een Corsaro meeting komt.
En we plannen voor hemelvaart 2009 een Corsaroweekend, (waar hopelijk ook oud corsarorijders mee gaan, he Ronald!) Dus vrijhouden.

lekker druk hier nu :P
maareh, ja hemelvaart vrijhouden corsaro rijders!
(en met oud corsaro rijders doelen we ook op de mensen die in het 1e topic wel actief waren maar nu nooit meer iets typen.... maar nog wel op hun corsaro rijden!)


volgende corsaro meeting zal idd denk ik wat hoger in het land gehouden worden... ergens die kant op ja (niet zo hoog... maar wel die kant)
 
Laatst bewerkt:
Deze pagina wordt wel heel erg lang zo, is het niet eens tijd om hem om te slaan ???
Volgens mij is dat omslaan niet aan ons. Het ligt voornamelijk aan de grote openingspost.

En wat je leeftijd betreft, dat valt wel mee hoor. Het scheelt maar 5 jaar met mij, en ik voel me (bijna) even jong als Pinoy en Arvidwillem. En die zijn allebei uit 1985. Ik ben alleen iets grijzer, maar heb dan weer het voordeel dat de vrouwtjes daar weer op vallen.

Elk nadeel heb z'n voordeel!! :W _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan