Motorrijders Kop van Noord-Holland deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's weer bij mij om de hoek. Ik heb het even geteld, alleen al in de Nachtegaal rijden 22 mensen motor. In mijn rijtje van 10 huizen al 8 stuks. Mijn buurman, ik en verderop een gezin met een hoop kinderen die allemaal motor rijden net als hun vader.

Woon jij op de Nachtegaal??
Heb er ruim 22 jaar gewoond, maar je gezicht komt mij niet bekend voor.....

BTW tel je mij ook nog mee met die 22??
 
Rob is dit nix voor je... ook leverbaar in ut wit (parlemoer) Dan echte Brute koppel :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Woon jij op de Nachtegaal??
Heb er ruim 22 jaar gewoond, maar je gezicht komt mij niet bekend voor.....

BTW tel je mij ook nog mee met die 22??
Nee, ik tel jou niet mee. Ik woon vooraan aan het water tegenover de Watersnip, ook al weer een jaar of 14. Ik heb hier achtereenvolgens een Ducati 900 SS, een Harley XR1000, een BMW K75S, een Honda XL600R, een BMW F650, een Harley XR883R, een Yamaha 660 XTX, een BMW K1100 RS en een Yamaha X-Maxx 250 gehad en daarnaast nog een Jawa Californian en een Peugeot Viva City 100. Tering best wel veel eigenlijk.

Geen van die motoren zien rijden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, ik tel jou niet mee. Ik woon vooraan aan het water tegenover de Watersnip, ook al weer een jaar of 14. Ik heb hier achtereenvolgens een Ducati 900 SS, een Harley XR1000, een BMW K75S, een Honda XL600R, een BMW F650, een Harley XR883R, een Yamaha 660 XTX, een BMW K1100 RS en een Yamaha X-Maxx 250 gehad en daarnaast nog een Jawa Californian en een Peugeot Viva City 100. Tering best wel veel eigenlijk.

Geen van die motoren zien rijden?

Geinig. Nou ik aan de andere kant aan het water. Kom er overigens nog regelmatig.
Kan best zijn dat ik je motor eens voor de deur heb zien staan, maar kan ook in de war zijn met het gezin met die honden.
 
Geinig. Nou ik aan de andere kant aan het water. Kom er overigens nog regelmatig.
Kan best zijn dat ik je motor eens voor de deur heb zien staan, maar kan ook in de war zijn met het gezin met die honden.
Ja, ik woon een huis of 5 rechts van hun. Ik heb overigens ook een Husky, die van mij lijkt op een wolf. Maar mijn motor staat of in de tuin of in de schuur. Voor staat hij eigenlijk nooit.
 
En heb jij toevallig een vrouw met een buitenlands uiterlijk?? (misschien verwar ik je nu met iemand anders of beledig ik je vrouw)
 
En heb jij toevallig een vrouw met een buitenlands uiterlijk?? (misschien verwar ik je nu met iemand anders of beledig ik je vrouw)
Nee hoor, je beledigt niemand.
Het, dat klopt. Mijn vrouw is een Surinaamse. Ze is half negerin, half Chinees. Velen denken dat ze Indisch of Aziatisch is, maar niets van dat. Geboren en getogen in Suriname.
 
de ZRX1200.... vind ik zelf een mooie fiets maar net ff te ielig.... :o

[[url="http://lding~[/url]]

te ielig, te ielig? B| Ben je 2.30 mtr ofzo. Ga eerst maar eens een proefrit maken op deze en op een XJR. Dan merk je pas het verschil. Heb zelf een ZRX1200R gehad en wat een bike. Het is dat ik daarna Ducati heb leren rijden en dat gewoon nog net een puntje hoger vind maar van alle Jappen is deze toch de bike voor mij.
Heb ook op de XJR gereden van mijn maat maar wat een softe bike is dat vergeleken met deze gigant.
Reed over de afsluitdijk met mijn broertje achterop een BMW M3 zoek op topsnelheid. :}
(oke, die Beemer was begrenst tot 250 km/h _O- )
 
zo, eindelijk zit de kuip op m'n motor, rijdt echt stukken beter dan naked! kwa looks heb ik wat in moeten leveren, maar ach, het is en blijft een gs500, echt mooi zal ie nooit worden :P
 
Laatst bewerkt:
het wordt de laatste tijd wel een beetje voorspelbaar bij jullie in de familie he :')


ik begin te vermoeden dat het aan mij ligt O-)

ijk bedoel ik rij veel maar opzich geef ik hem alleen op vakantie en op het circuit echt op zijn flikker. maarja, da's ook goed voor zo'n 15.000 km... toch maar een ZX10R kopen, die heeft tenslotte de 24h van suzuka gewonnen :+


@ Rob: ??? dat had je wel een beetje eerder kunnen bedenken ;)

nieuwe xjr stond hier een tijd voor de deur, mooi ding *D

en idd, ga neit naar bleeker. hij geeft wss een mooie inruilprijs omdat ie dat weer terugverdiend met verdere naaipraktijken.
 
Laatst bewerkt:
Ennuh inruil overwogen? Niet dat deze dealer nou positief bekend staat, maar ik maakte laatst een praatje met Bleeker in Hoorn over inruil en ik zou van hem een hele mooie inruilprijs krijgen voor mijn scooter, die net zo oud is als jouw motor en net zo veel km op de teller heeft staan.
BLEEKER is a big No No! :(
Ben ik niet met je eens...


















Bleeker is a very big no no :P
 
Ben ik niet met je eens...

Bleeker is a very big no no :P

Ben niet bekend met Bleeker maar zijn niet alle motorzaken een stelletje oplichters?

_O-

Je krijgt nooit genoeg terug voor je eigen motor en ze geven nooit genoeg korting op de gewenste motor laat staan dat ze maar iets "kado" erbij doen.

;)

Laat die zaken nou gewoon hun zaken doen, sommige mensen vragen er gewoon om om opgelicht te worden. :Y

Nadeel van motorfietsen is dat het een emotie en luxe product is. Dit geeft de verkoper al een voorsprong want meestal ben je verliefd geworden op een model.

Het ergste vind ik dat ik zelf niet technisch genoeg ben om de motor zelf te onderhouden want daarin wordt het echte geld verdient. Stelletje laaienlichters. B|
 
precies maar snap nog steeds de opmerking te ielig niet.. :/

toen ik 6 jaar geleden een andere motor zocht heb ik er op gezeten en ik vond (en vind) de XJR net ff wat bulliger... aangezien ik zelf ook niet echt klein van stuk ben vind ik de laatste dus wat beter bij mij passen....

Je hoort mij niet zeggen dat de XJR beter rijdt dan de ZRX... sowieso is het rijwielgedeelte van de laatste beter maar toch gaat mijn voorkeur uit naar de XJR. Bovendien hou ik er van een fiets lekker aan te passen naar mijn wens en smaak... ;) EN ik ken de techniek van de XJR door en door... dus onderhoud e.d. kan ik dan ook zelf doen... dat scheelt ook bakken met poen ;)

Zoals ik al zei: gelukkig heeft iedereen weer een andere voorkeur :9
 
Laatst bewerkt:
Ben niet bekend met Bleeker maar zijn niet alle motorzaken een stelletje oplichters?
_O-
Je krijgt nooit genoeg terug voor je eigen motor en ze geven nooit genoeg korting op de gewenste motor laat staan dat ze maar iets "kado" erbij doen.
;)
Laat die zaken nou gewoon hun zaken doen, sommige mensen vragen er gewoon om om opgelicht te worden. :Y

Ja, dat is wel zo... maar Bleeker levert daarnaast ook gewoon slechte (geen) service. M'n motor had een paar maanden geleden een koppelingsprobleem en omdat ik m'n motor woon-werk gebruik had ik best wel een probleem. Nou, over drie weken hadden ze wel een gaatje om ernaar te kijken -O-

Aangeduwd en naar Lemstra (Alkmaar) gereden zonder koppeling... dezelfde middag was het klaar. *O* Dát is wel service *D en 't was ook niet eens duur.
 
bleeker :X

Ik ging daar kijken voor een aprilia RSVR uit 2003. ik proefrijden, reed wel goed. naar MADracing voor een aankoop keuring. bleek dat het ding zo krom als een banaan te zijn (kuip en kuipframe) en tevens de niet originele brembo schijven. ook was er een draadje van de ECU doorgeknipt om zo de sportstand te activeren (beetje beunhazerij als je het mij vraagt).

dus ik naar bleeker. ik zeg dat dat dat en dat is er mee mis, en de motor is geprijsd als eentje zonder mankementen. ik wil de motor MET de mankementen kopen, maar dan moet er wel wat aan de prijs gedaan worden. er kon welgeteld 300 euro vanaf. toen ik mijn voorstel deed van 700 eraf (schade was rond de 1400 voor nieuwe kuipframes, dan heb ik het niet over de ecu) vertrok zijn gezicht en vond hij het maar kansloos.
ik vond hem kansloos dus ik heb hem maar vaarwel gezegd. :W
 
Ja, dat is wel zo... maar Bleeker levert daarnaast ook gewoon slechte (geen) service. M'n motor had een paar maanden geleden een koppelingsprobleem en omdat ik m'n motor woon-werk gebruik had ik best wel een probleem. Nou, over drie weken hadden ze wel een gaatje om ernaar te kijken -O-

Aangeduwd en naar Lemstra (Alkmaar) gereden zonder koppeling... dezelfde middag was het klaar. *O* Dát is wel service *D en 't was ook niet eens duur.

En zo probeerde Bleeker mij ook laarzen en een combi aan te smeren die helemaal niet goed zaten (lees: veel te ruim). Ik toen nog als leek toch maar even verder gekeken bij andere motorzaken en toen kwam ik erachter hoe belabberd advies ik bij Bleeker kreeg... Voor mij geen Bleeker meer dus!
 
toen ik 6 jaar geleden een andere motor zocht heb ik er op gezeten en ik vond (en vind) de XJR net ff wat bulliger... aangezien ik zelf ook niet echt klein van stuk ben vind ik de laatste dus wat beter bij mij passen....

Je hoort mij niet zeggen dat de XJR beter rijdt dan de ZRX... sowieso is het rijwielgedeelte van de laatste beter maar toch gaat mijn voorkeur uit naar de XJR. Bovendien hou ik er van een fiets lekker aan te passen naar mijn wens en smaak... ;) EN ik ken de techniek van de XJR door en door... dus onderhoud e.d. kan ik dan ook zelf doen... dat scheelt ook bakken met poen ;)

Zoals ik al zei: gelukkig heeft iedereen weer een andere voorkeur :9

Dan heb je zeker aan de XJR meer dan aan de ZRX-R, die is min of meer af qua looks.


Wel de SP versie kiezen, iets meer lekkers standaard erop

XJR1300SP.jpg
 
bleeker :X

Ik ging daar kijken voor een aprilia RSVR uit 2003. ik proefrijden, reed wel goed. naar MADracing voor een aankoop keuring. bleek dat het ding zo krom als een banaan te zijn (kuip en vaarwel gezegd. :W



wie zijn dat nou dan? Google levert een autobedrijf op :?

Wel klote, heb dit ook meegemaakt bij SAFE in Veenendaal. Kocht een GPZ900R. Helemaal top, dacht ik, (let ook op als het kuipwerk harder glimt dan de jaren aangeven!)
 
Dan heb je zeker aan de XJR meer dan aan de ZRX-R, die is min of meer af qua looks.


Wel de SP versie kiezen, iets meer lekkers standaard erop

[afbeelding]
De SP is niet meer leverbaar... maar de nieuwe zit al vol met goodies (Öhlins enzo) ;)

wie zijn dat nou dan? Google levert een autobedrijf op :?

Wel klote, heb dit ook meegemaakt bij SAFE in Veenendaal. Kocht een GPZ900R. Helemaal top, dacht ik, (let ook op als het kuipwerk harder glimt dan de jaren aangeven!)


www.madracing.nl :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan