MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een mooie twin met een lekkere brul, dat trekt jou toch wel jan ?

Gratis pet erbij. ;) :P

TwinPolicecopy.jpg


Voila, mooie (nou ja) twin met pet die aan Jan trekt... En brullen dat ze kunnen!!!
 
Damn! Deeltje 31 al!

Iedereen al in de winter modus?

Ben zelf inmiddels bezig met het broodje-bal-bewijs (rijbewijs C) op kosten van het werk. Vandaag de 2e middag les gehad en gaat al aardig *D

Motorrijden gaat nu ff lastig omdat m'n jas niet waterdicht is (2e Rev'It jas al). Nu is dat model alleen niet meer leverbaar en willen ze me 40% korting geven op een nieuwe, alleen dan krijg ik mijn oude dus niet terug.... klinkt nogal raar. Dus daar moet ik maar eens wat e-mails over sturen, geen zin om 2x een slechte jas te krijgen en vervolgens weer geld uit te geven! :/
 
Damn! Deeltje 31 al!

Iedereen al in de winter modus?

Ben zelf inmiddels bezig met het broodje-bal-bewijs (rijbewijs C) op kosten van het werk. Vandaag de 2e middag les gehad en gaat al aardig *D

Motorrijden gaat nu ff lastig omdat m'n jas niet waterdicht is (2e Rev'It jas al). Nu is dat model alleen niet meer leverbaar en willen ze me 40% korting geven op een nieuwe, alleen dan krijg ik mijn oude dus niet terug.... klinkt nogal raar. Dus daar moet ik maar eens wat e-mails over sturen, geen zin om 2x een slechte jas te krijgen en vervolgens weer geld uit te geven! :/


Da's idd een slecht verhaal... v/d K te H zeker?

Het enige membraan wat enigzins waterdicht is is goretex maar dat is redelijk prijzig. Rij zelf altijd in het leer en heb daar een strak stretch regenpakkie bij. 100% hufterproof...
 
Da's idd een slecht verhaal... v/d K te H zeker?

Het enige membraan wat enigzins waterdicht is is goretex maar dat is redelijk prijzig. Rij zelf altijd in het leer en heb daar een strak stretch regenpakkie bij. 100% hufterproof...

Nee, niet bij v/d K te H, bij de wtrtrn in Z. Heb hier op het forum toch van een hoop mensen gelezen dat Rev'It goed waterdicht is. Maarja dit lijkt me een beetje een vage deal, of m'n jas terug EN korting, of een vervangde jas lijkt me toch wel normaal. :o

Is leer niet wat koud in de winter? Past bij mij niet zo heel veel thermokleding onder :P
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet bij v/d K te H, bij de wtrtrn in Z. Heb hier op het forum toch van een hoop mensen gelezen dat Rev'It goed waterdicht is. Maarja dit lijkt me een beetje een vage deal, of m'n jas terug EN korting, of een vervangde jas lijkt me toch wel normaal. :o

Is leer niet wat koud in de winter? Past bij mij niet zo heel veel thermokleding onder :P


Bij mij past er een thermolaag en een (dunne) windstopper onder. Is voldoende tot zo'n 8 graden, daarna is de lol er af... Vooral de windstopper is het geheim van een leren pak vind ik.
 
Komt wat anders inderdaad. :Y

Wel nog even uitvinden wat het gaat worden, ik moet gauw nog maar eens de kandidaten uit het lijstje gaan huren dan weet je gewoon meer. :]
KTM Superduke of Supermoto <- :Y :Y :Y :Y :Y
Triumph Speedtriple of Streettriple of Tiger
BMW F800 GS of F800
Eh.... vul je zelf maar aan O-)
 
Vast van het langs de muur schuren of zo :?
 
Zag in de OP dat je een dubblebubble ruitje hebt. Al eens de originele geprobeerd?

Anders heeft Ponchio nog wel een Shiver te koop... 2 Cil, met speedtriplelooks.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan