VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
JA JA ik ben er ook bij vr za zo.

morgen ben ik wel laat daar. ik moet eerst naar een feestje ach ja cola drinken doe ik toch altijd.
ik heb met JZ afgesproken. want ik denk dat ik ook pas rond 23:00 bij weert zit. dus ja rond half 12 daar. dus als jullie niet wakker zijn dan maken we jullie wakker.

p.s. mijn knipperlichten knipperen niet meer!!! al wat meer problemen mee gehad. maar ja ik heb nu geen tijd meer om er naar te laten kijken. ik kreeg als advies om te kijken naar het ding dat het licht laat knipperen. Maar ja het brand dus he je ziet welke kant ik op ga.

Tot morgen. p.s. is het iets om bij de boodschappen wat van die kruidvat energie drank in te slaan. hahah
 
Heb je originele, gloeilampknippers? Zo ja heb ik nog een ori Honda knipperlichtautomaatje voor je liggen. Kan ik meebrengen.
 
ik heb evt nog 2 weerstandjes liggen voor led knippers,kan ik ook meenemen
 
Jeezzz goed bezig mannen!
Interne honda SP onderdelen leveranciers!


Energiedrank is i.d.d. wel een idee! Van het kruidvat is nog betaaltbaar dus doe mij die maar!


p.s. Gisteravond nog even bij @rlo geweest voor de camsteunen.
Die neem ik dus mee!
 
Ik ga zometeen maar eens wat boodschapjes doen..... beamer/dvd halen (neemt iemand nog een leuke film mee?)

Zoals het er nu uitziet zal zaterdag de grotere rit gereden worden. (dan zijn de weersvoorspellingen het gunstigs)

Ik heb er in ieder geval zin in!
 
Ik ook!



Ja ikke

Moto GP the 210 MPH bikes
Faster
WSBK 2002
Isle of Man 2000
A street an open road an track
The world fastest bikes
Enne nog wat titels ik zal nog ff grabbelen in de kast....
 
Laatst bewerkt:
Hoi Hakman en Sneedee.

Ik heb in mijn kuip gewone gloeilampen. en in mijn spiegels zit led hahah.
maar ja dat zal je wel zien op de meeting dan.

ik heb verder echt geen verstand van technische dingen. ik breng hem altijd weg. een cursusje zou geen kwaad kunnen.

groeten en tot vanacht dan ben ik er pas.
 
Ben benieuwd wie er nu overblijven?
Even een testje schreeuw ff als je meegaat!


Don:Vr/Za/Zo

MGM_Lion_Roar.jpg


ik ben er bij
 
Laatst bewerkt:
Ik zal mijn motor gereedschapskistje meenemen, voor het geval dat....

oohja ik moet niet de houtlijm vergeten! |(

:+
 
Laatst bewerkt:
ben rond de klok van 8 bij de pomp a73 te venray voor een break. misschien zie ik daar nog iemand die vanuit het noorden moet komen. en anders tot vanavond :W
 
Jongens, veel plezier daar in het zuiden!

Ik zal aan jullie denken....

:W Tencats
 
Laatst bewerkt:
net nog even een schroef gehaald voor dei camera steun.
een nadeel. er zit nog een stuk statief aanvast.

even kijken hoe dat gaat werken.
 
JAJA

weer terug . allen een goede reis gehad. ik wel alleen maar zon op de terug weg!!!! dus mijn pak alweer bijna droog.
Ik wou even iedereen bedanken met het geven van tips voor de bochten. pralientje natuurlijk voor het regelen van de zaal eten en slaap spullen. Don voor het voorzien en helpen met de schroefjes en camera steun (arlo ook natuurlijk). en Hakman voor het beter afstellen van mijn veering. Volgend jaar zeker weer van de partij.

Maar vanavond toch weer blij dat ik in mijn eigen breede en zachte bedje mag slapen hgahah.

nu de komende tijd een goede bocht zoeken en oefenen.

o p.s. Hakman kan je me de site geven van die circuit dagen??
p.s.2. dat bandje eruit halen is niet makkelijk. maar ik doe mijn best.
 
Hier in het zuiden is het nu ook nog fantastsch weer. Ondanks het wisselvallig weer was het een gezellig weekendje. Dat doen we nog eens dunnetjes over als het aan mij ligt. Uitslapen zit er morgen niet in, heb mn neefje belooft om hem naar de peuterzaal brengen. Maar jah, heb vakantie dus daar kom ik wel weer overheen.

Gr :W Bliksems (zonder donders)
 
Laatst bewerkt:
Ik ook weer thuus!
Was weer erûg gezellie en ik heb me ontzettend geamuseerd!
Dank aan allen voor jullie bijdrage aan dit weekend!

p.s. Sneedee: Ik heb nog een plaksetje van je in mijn rugtas gevonden!

Morgen volgen de foto's!
 
Laatst bewerkt:
Ja heren het was super,jammer dat ik maar een dag kon,volgende keer beter.
Was het vandaag nog een beetje redelijk met het weer,en waar ging de rit heen?

@Don,Ja daar kwam ik ook te laat achter,misschien kan je het opsturen,maak ik ff geld over,wil het graag bij me hebben als ik naar de TT ga,voor het geval dat.
Ook vergeten toen ik weg ging,kregen jullie nog geld van mij voor de onkosten,laat het maar ff weten...
 
zo, ik ben ook weer thuis. In de laatste 30 kilometer zeik nat geregend. Maar ja, was niets nieuws.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Ondanks het wat mindere weer heb ik me weer prima vermaakt..

Ik kwam nog €23 tegen in me jas van de pot. Wat moet ik daar mee?? Naar vince overmaken voor de eind afrekening ofzo???

Maar nu ga ik me bedje opzoeken. Ben redelijk verrot zeg maar..

:W
 
nu de komende tijd een goede bocht zoeken en oefenen.

o p.s. Hakman kan je me de site geven van die circuit dagen??

www.crtholland.nl (veelal op Assen, van de KNMV)

www.prospeed.de (Deutschgründlich, in september op Oschersleben)

Beide clubs werken met voorrijders, instructie e.d. Er zijn er naturlijk meer, zoals de motorsportschool holland, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. www.eybis.com kan ook, is Belgisch maar die vind ik wat slordiger in de organisatie en de instructie voor beginners.
 
niet zo ongeduldig. nah zit zelf ook wel af en toe te F5en hoor. Heb mn motor weer schoon iig.

1 foto dan (gsmkwaliteit)

ardennen.jpg
 
Laatst bewerkt:
ok dan ja. ik kan niet wachten op de rest.
p.s. ik krijg mijn bandje er echt niet uit. camera is dood. misschien kan de verzekering iets doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan