Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Rik,

Mooie vakantie gehad zie ik ;).

Ff stom vraagje,
Waarom zou je je kneesliders door je regenpak willen hebben steken ?
Of doe je je knie in de regen ook aan de grond? Zo ja,
Respect

Opzich is dat gat niet nodig alleen is zon regenpak niet zo slijtvast en dan komen de gaten dus vanzelf... ;) Moet zeggen dat het wegdek niet heel nat meer was en het was eigenlijk ook niet echt de bedoeling, maar na de eerste touche, kon de rest er ook wel bij... Moet zeggen dat ik behoorlijk wat kilometers op nat wegdek heb gereden en dan kom je er pas echt achter hoeveel je eigenlijk in de regen nog kunt. Na een tijdje raak je er zo aan gewend dat je gewoon nog echt lekker kunt sturen. Die Pilot Powers zijn dan ook echt top banden, want ik heb zelfs met behoorlijke hellingshoeken in de regen niks gemerkt. :)

Toch hoop ik dat op mijn volgende tripje de weergoden me iets beter gezind zijn! ;)
 
Laatst bewerkt:
hey dankje voor de link, heb even wat rondgelezen maar de reacties wisselen nogal...
ik hoop niet dat ik straks een jas heb die in de regen de kleur verliest :P
 
Deze jongen gaat een weekje weg naar Zeelandia :W Morgenochtend zijn we pleite. Oja: let ff op bij de rotondes in Stadshagen, daar stikt het op het moment van split op de weg B|
 
MOrguh,

have fun Cor!

Heb dat forum ook doorgelezen, verschillende reacties, ga zelf ( nadat Miss2 gepost heeft) maar eens kijken of het wel of niet wat is :)
mn vriend heeft gisteren een van mf oost gesproken die daar een pak gekocht heeft en die was erg tevreden.
maar ik ga gewoon goed kijken naar de naden,ritsen (even lomp doen ofzo :P) en ik wil ook wel een helm bekijken niet dat ik die ga kopen, maar toch voor de info altijd handig :)

en pasvorm natuurlijk, dat vind ik zelf wel belangrijk :)
 
Hoi mannen.
ben net terug vanuit Duitsland, mooie week gehad. even bij Louis geweest, zeker mooie zaak.


dscf6428.jpg

dscf6443.jpg

dscf6512.jpg
 
Laatst bewerkt:
Relax huisje jongen!

ja lijkt me ook wel coole zaak :)

wanneer moet je weer werken?

Miss2,

tja je kunt overal wel over zeiken,maar hoor ook goede dingen,als ook maar iets 'ze' niet aan staat is het gelijk allemaal niets, eerst kijken, dan oordelen. De helft in dat andere forum is er nooit geweest zoals ik las.
 
hallo iedereen
ik ben weer even thuis gekomen van een weekje vijlen bij vaals.
maar ik wat ik wiil vragen is.
een motorpak in vetten doen jullie dit door een spuitbus te gebruiken,
of een potje ledervet en met de hand in poetsen.
nou ik wacht met smacht op jullie antwoordt
en we gaan straks mischien weer naar de camping toe en anders morgen.
mvrgr:fransli
 
Laatst bewerkt:
hallo iedereen
ik ben weer even tjuis net terug gekomen van een weekje vijlen bij vaals.
maar ik wat ik wiil vragen is.
een motorpak in vetten doen jullie dit door een spuitbus te gebruiken,
of een potje ledervet en met de hand in poetsen.
nou ik wacht met smacht op jullie antwoordt
en we gaan straks mischien weer naar de camping toe en anders morgen.
mvrgr:fransli


met de hand,met een sponsje,is ledervet van Kalsbeek,topspul.
lekker weer voor de camping!! ;(
 
Heerlijk leven heb jij toch ook Bert ;)

Frans, smeer mijn pak eerlijk gezegd nergens mee in, zit vol dooie vliegjes e.d. , laatst ff doekje er over en klaar maar weer.
have fun op de camping, nog geen tijd gehad om langs te komen, weekenden waren niet echt mooi weer.
 
hallo iedereen
ik ben weer even thuis gekomen van een weekje vijlen bij vaals.
maar ik wat ik wiil vragen is.
een motorpak in vetten doen jullie dit door een spuitbus te gebruiken,
of een potje ledervet en met de hand in poetsen.
nou ik wacht met smacht op jullie antwoordt
en we gaan straks mischien weer naar de camping toe en anders morgen.
mvrgr:fransli

Heey Fransli,
ik gebruik lederreiniger van Ten Kate. super spul is dit, dit werd mij aangeraden door een aantal van dit forum hier en gebruik het nog steeds.
je koopt het in een potje voor 10euro inclusief sponsje, het spul poets je op je pak daarmee verwijder je vliegen etc, en je laat gelijk een beschermende/waterafstotende laag achter, je hoeft het ook niet meer uit te poetsen.
full


full
 
Laatst bewerkt:
Heey Fransli,
ik gebruik lederreiniger van Ten Kate. super spul is dit, dit werd mij aangeraden door een aantal van dit forum hier en gebruik het nog steeds.
je koopt het in een potje voor 10euro inclusief sponsje, het spul poets je op je pak daarmee verwijder je vliegen etc, en je laat gelijk een beschermende/waterafstotende laag achter, je hoeft het ook niet meer uit te poetsen.
[afbeelding]

[afbeelding]

:^

Goed spul gebruik het ook al een poos op aanraden van Dennis werk super goed
 
is dat spul van een bepaald merk? ik wil ook vet halen voor mijn pak en laarzen, dus kan ik het wel even halen... 1 potje genoeg voor een pak? ;)
 
Heey Fransli,
ik gebruik lederreiniger van Ten Kate. super spul is dit, dit werd mij aangeraden door een aantal van dit forum hier en gebruik het nog steeds.
je koopt het in een potje voor 10euro inclusief sponsje, het spul poets je op je pak daarmee verwijder je vliegen etc, en je laat gelijk een beschermende/waterafstotende laag achter, je hoeft het ook niet meer uit te poetsen.
[afbeelding]

[afbeelding]

dit spul bedoelde ik idd,zelfde spul als bij Kalsbeek,topspul!
 
is dat spul van een bepaald merk? ik wil ook vet halen voor mijn pak en laarzen, dus kan ik het wel even halen... 1 potje genoeg voor een pak? ;)

ik weet niet hoe dik jij het op je pak wil smeren _O-

met dat potje kun je heel lang hoor je bent per x maar heel iets nodig voor je pak.
het licht er ook aan hoevaak je je pak schoon maakt..

lees hier net dat ze bij kalsbeek het zelfde spul hebben, dat wist ik niet, ik had het van ten kate.
 
Avond, ga eerst maar eens voor een ander pak koekeleren vant winter bij Kalsbeek en TK en TT , zien wie van de 2 de beste aanbieding wil/kan doen.

TK heb ik een pasje voor korting, maar bij Kalsbeek zijn ze tegenover mij met helm enz ook wel schappelijk geweest. dus kiek wel eens eem wat ze dan hebben hangen :)
Handshoenen bij TT gehaald, doen ook niet moeilijk, toch Gertie :9

zo hey, als ik dit zo lees snoep ik van 3 walletjes :+

en ben benieuwd naar die outletstore, maar wil eigenlijk wel graag geperforeerd pak
 
Heey Fransli,
ik gebruik lederreiniger van Ten Kate. super spul is dit, dit werd mij aangeraden door een aantal van dit forum hier en gebruik het nog steeds.
je koopt het in een potje voor 10euro inclusief sponsje, het spul poets je op je pak daarmee verwijder je vliegen etc, en je laat gelijk een beschermende/waterafstotende laag achter, je hoeft het ook niet meer uit te poetsen.
[afbeelding]

[afbeelding]

dat spul heb ik ook... is echt perfect om vliegjes en vuil van je pak te verwijderen!

echt invetten doe ik met leervet. heb nog zo'n potje staan wat ik bij m'n pak kreeg van kalsbeek. dat verkopen ze ook los neem ik aan. echt invetten doe ik hooguit 1-2x per jaar.
 
hey, stond ik vanmiddag te tanken bij de tinq zie ik toch weer die ubervette KTM RC8 voorbij blazen...iemand van hier of bekend bij iemand.
Echt wel een mooi apparaat en net ff op youtube naar de reclame spot van de rc8 gekeken maar wat een mooie fiets is dat!
 
hey, stond ik vanmiddag te tanken bij de tinq zie ik toch weer die ubervette KTM RC8 voorbij blazen...iemand van hier of bekend bij iemand.
Echt wel een mooi apparaat en net ff op youtube naar de reclame spot van de rc8 gekeken maar wat een mooie fiets is dat!

idd,me zusje woont daar. en zie hem dus regelmatig rondsnorren

vet ding :}
 
hey patrick, heb je toevallig ervaring met voetpakkingen vervangen van de TLR, die van mij is namelijk lek en de bimota dealer is ook history...moet ik toch maar gaan doe-het-zelven. Aangezien je ook een TLR heb vroeg ik me af of je hier ervaring mee hebt.
Hoor het wel.

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan