Gooische Hooligans *46*

welke dame had de grootste mond?

  • Motogirl

    Stemmen: 3 12,0%
  • Coonie

    Stemmen: 2 8,0%
  • Diddle

    Stemmen: 1 4,0%
  • Jaapie :')

    Stemmen: 15 60,0%
  • Al lang blij da'k niet hoef te kijken!

    Stemmen: 4 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was hier vanmiddag ook nog een verrassing......

[afbeelding]

Heeeel tam

En deze heel stoer van de hogesorry Mies, niet helemaal scherp :+ .....is zo'n gezonken zeilboot toch nog ergens goed voor :P
[afbeelding]

Gaaf zeg! *O*

n360961_107559_Rossi+M1+track-1280x960-jan24.jpg._original.original.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier oke! Heftig dagje zaterdag... Dat trail rijden ligt me wel *D
Vervolgens wat hard moeten remmen op de terugweg (had iemand achterop) keurig op tijd stil O-) zet voet aan de grond.... En voel mijn fiets gaan :')

Daar lag ik midden op het kruispunt B| laatste 5 cm hield ik de fiets niet meer.. Mazzel dat ik dus iemand achterop had, want nu was alleen een stuk sticker minimaal beschadigd door het achter stepje.., is te vervangen! Da wast :P

Maar toen wilde ik toch écht naar huis na die hele dag (in Zelhem off all places.. achter arnhem) en een biertje.. En toen kon ik niet meer rijden...

Sorry Pino :j maak het nog wel goed!!! :Y })


Oow dat scheelt weer een beetje, dus altijd iemand achterop nemen ;)
Kan ze niet met mij mee op vakantie achterop *D

Komt wel goed, gaan nog wel eens BBQ :Y
 
Oh ik vergeet de eervolle vermelding voor Shing :P
Die heeft me geholpen (samen met mijn passagier die, Pino, volgens mij nog wel een vakantie zoekt :P) om mijn fiets omhoog te krijgen, want dat kreeg ik zelf écht nie voor elkaar nie.... Pfff

Shing, kom er maar in: BEDANKT! :')
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- Thank you darling... zo heb ik dat vroeger geleerd in het Gooi, altijd de midden op een drukke kruising neerkletterende medemens helpen O-)
 
Avond :W
Was hier vanmiddag ook nog een verrassing......

[afbeelding]

Heeeel tam

En deze heel stoer van de hogesorry Mies, niet helemaal scherp :+ .....is zo'n gezonken zeilboot toch nog ergens goed voor :P
[afbeelding]
Leuk *D


Ik was een paar dagen weg (MF Megatour: Vogezen - Zwarte Woud en dan weer richting huis). Ruim 650 berichten "gemist" én deze in het nieuwe topic: pfff.
Welkom terug, lekker gereden daar? zal haast wel O-)


Hier oke! Heftig dagje zaterdag... Dat trail rijden ligt me wel *D
Vervolgens wat hard moeten remmen op de terugweg (had iemand achterop) keurig op tijd stil O-) zet voet aan de grond.... En voel mijn fiets gaan :')

Daar lag ik midden op het kruispunt B| laatste 5 cm hield ik de fiets niet meer.. Mazzel dat ik dus iemand achterop had, want nu was alleen een stuk sticker minimaal beschadigd door het achter stepje dat uitstak.., is te vervangen! Da wast :P

Maar toen wilde ik toch écht naar huis na die hele dag (in Zelhem off all places.. achter arnhem) en een biertje.. En toen kon ik niet meer rijden...

Sorry Pino :j maak het nog wel goed!!! :Y })
Cursus trail rijden gedaan?
lijkt me ook best leuk.
Allen je motor neerleggen is wat minder -O-
 
Oh ik vergeet de eervolle vermelding voor Shing :P
Die heeft me geholpen (samen met mijn passagier die, Pino, volgens mij nog wel een vakantie zoekt :P) om mijn fiets omhoog te krijgen, want dat kreeg ik zelf écht nie voor elkaar nie.... Pfff

Shing, kom er maar in: BEDANKT! :')
Die foto's show je dan weer niet mee :P
 
Lief Doodoogje, je bedoeld de trailfoto's???

Interesse?? Dan gaat ik ff uploaden O-)

Jego was een workshop trail rijden idd, van een dame die 2e van NL is! Echt heel erg cool!!! Heb aanleg O-)
 
Laatst bewerkt:
Open ik het gooi topic, zie ik een partij foto's van een verrijdbare plastic wc-pot. _O- :') :r

De teloorgang van het topic is al gestart, de fundamenten beginnen af te brokkelen. :X

Voorlopig kijk ik hier niet meer. *D :W
 
een van die gasten van het grote GI en peutmeter topic weet het n00bachtig bont te maken bv.
Toerenbegrenzers zijn voor n00bs. gewoon door blijven draaien tot je ruikt dat ie net niet ploft.
net als:
koplampen je kan 's nachts toch genoeg zien door de lantaarnpalen ?
remlichten Wat heeft iemand achter je er mee te maken dat jij aan het remmen bent ?! :(
knipperlichten Het is toch niemand anders z'n zaak waar jij naartoe gaat ?
spiegels ! achter je kijken is voor n00b
snelheidsmeter. Snelheid kan je toch afleiden uit het formaat van de uit elkaar gespatte beestjes op je oog (vizier is voor n00bs)
toerenteller Toeren hoor je toch zelf
odometer, je kan toch aan het blok ruiken hoeveel het gelopen heeft.
ik lig er iedere keer weer in een deuk van. _O-
edit: tja we moeten het leuk houden TOCH?
 
Laatst bewerkt:
Lief Doodoogje, je bedoeld de trailfoto's???

Interesse?? Dan gaat ik ff uploaden O-)

Jego was een workshop trail rijden idd, van een dame die 2e van NL is! Echt heel erg cool!!! Heb aanleg O-)
Doe maar wat fotos ;)
Lijkt me best gaaf om is te doen, maar lijkt me heel erg lastig om er echt verder mee te komen.

btw, goed van je dat je hem tot de grond nog hebt kunnen houden :P
 
@ Spekkie Gefeliciteerd *O*

@ Suzuki_escudo Ehm, laten we het er op houden dat het niet mijn smaak is die scooter :+
Enne, je wil niet weten hoeveel "juten" er in dit topic huizen _O-
Sowieso op heel MF :+

@ Orea & shing Ziet er leuk uit :Y *O*

[me="Svijf"]heeft vanaaf ook het straatwerk aan de voorkant opgehoogd :Y[/me]
Zondag nog ff gratiz grond ophalen en erin rijden en dan is het bijna klaar *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan