Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Straks in Den Helder weer even op zoek naar hoop ik een haar vrije klit (nee geen antiliaanse, rustig maar) :9~

ik weet al een hoop van haar, behalve d'r naam :')
Hebben ze tegenwoordig in DH ook een rode buurt?

Had jou wel hoger ingeschat overigens Brian... -O-

Daarentegen respecteer ik het feit dat je hier openlijk voor uit komt :Y
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze tegenwoordig in DH ook een rode buurt?

Had jou wel hoger ingeschat overigens Brian... -O-

Daarentegen respecteer ik het feit dat je hier openlijk voor uit komt :Y

Jammer dat je zo slecht over mij denkt! Ik had je wel hoger ingeschat :P

Zal het even uitleggen: Leuk grietje komt altijd bij tankstation sigaretten halen, altijd vriendelijk en lachen en bla bla, meestal in d'r werkkleding, of paardrijbroek( :9~ )

Loop ik 2 weken geleden in een winkcentrum in den helder, hoor ik ineens "Hey! Jij bent een eind uit de buurt" Dat grietje dus, tijdje mee staan ouwehoeren, en nou komt ze steeds in mijn dienst...

dus haar net maar even opgezocht :+

[me="Spro"]kwam te laat @tnt den helder O-)[/me]
 
:X B|

bijna een halfuur met haar staan praten, en ik weet nog niet hoe ze heet, zucht.
zeg maar niets, ik weet het :+

Zal d'r zaterdag wel weer zien, en zondagavond _O-
 
Rokers zijn bah! Voortaan moet je der geen sigaretten verkopen. Maar gewoon wat anders inscannen. Condooms ofzo, samen met een foute openingszin en je zit geramt. :')

Middag allen :W
 
Tjoh, dank je wel, dus ik ben ook bah? En wel meer in dit topic? Volgende keer als je bij mij komt tanken, zet ik de pomp uit, want brandstofmotoren zijn ook bah :+
 
Rokers zijn bah! Voortaan moet je der geen sigaretten verkopen. Maar gewoon wat anders inscannen. Condooms ofzo, samen met een foute openingszin en je zit geramt. :')

Middag allen :W

ik heb wel wat anders voor je om op te zuigen _O-
 
Tjoh, dank je wel, dus ik ben ook bah? En wel meer in dit topic? Volgende keer als je bij mij komt tanken, zet ik de pomp uit, want brandstofmotoren zijn ook bah :+
In dat geval kan het wel. Wist niet dat je rookte.
Als niet roker zijnde een roker zoenen is goor. Dat bedoelde ik, ervan uitgaande dat je niet rookte.
 
Rokers zijn bah! Voortaan moet je der geen sigaretten verkopen. Maar gewoon wat anders inscannen. Condooms ofzo, samen met een foute openingszin en je zit geramt. :')

Middag allen :W

mogen mensen lekker zelf weten..
ik was het in ieder geval niet bij spro zn tankstation want ik ben net gestopt met roken (en draag zelden/nooit paardrijbroek)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan