Amsterdam - MFA deel 32: Streetbike Hooligans!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als mijn computer weer terug is wil ik de interfase veranderen.
Ik vind windows 7 niet echt mooi dus wil het thema strak, elegant en een toekomst look geven in het zwart.
Zoiets moet het worden.
Maar dan met wat aanpassingen kwa kleur en gadgets.
Sjezus, ziet er mooi uit, maar eigenlijk vraag ik me steeds af bij die upgrades wat het toevoegt bij alleen al de nieuwere versies van Windows. Ik denk aan het gebruiksgemak, overzichtelijkheid enz. Misschien ben ik er wel te nuchter voor, maar behalve iets indrukwekkends op een LCDjte laten zien aan iemand anders, zou ik verder niets kunnen bedenken eigenlijk :$
 
Hey daniel!

Volgens mij was dit was je laatst aan me vroeg:
foto10pc.jpg


Heb ik gekregen bij mn nieuwe uitlaat :Y
 
Sjezus, ziet er mooi uit, maar eigenlijk vraag ik me steeds af bij die upgrades wat het toevoegt bij alleen al de nieuwere versies van Windows. Ik denk aan het gebruiksgemak, overzichtelijkheid enz. Misschien ben ik er wel te nuchter voor, maar behalve iets indrukwekkends op een LCDjte laten zien aan iemand anders, zou ik verder niets kunnen bedenken eigenlijk :$
Als windows met een update komt dan heeft het wel degelijk effect.
Vaak worden bepaalde bugs eruit gehaald werkt de computer sneller en kunnen nieuwe en zwaardere programma's zonder moeite draaien.

Deze updates die sijn van 3rd parties en passen alleen de skin aan.
Ik persoonlijk vind de looks van windows 7, 3x niets dus vandaar dat ik een andere skin wil.
Je hebt echt tientallen thema's die al kant en klaar zijn maar je kunt ze ook zelf kiezen hoe je het wil en dus de componenten los installeren.
Ik ga het laatste dus doen en ga proberen zelf wat dingetjes te ontwerpen ervoor.
Software matig voegt het helemaal niets toe dus.
Is alleen visueel.
 
Middag MFA :W

9376.png


Kreeg ik net van mn vriendin doorgestuurd...
Klopt niets van toch, ik hou helemaal niet van supersports _O-
 
Kijk sowieso uit er is overal veel controlle ook in burger.
Denk dat ik er zelf ook 1 te pakken heb.

A10 afslag Durgerdan.
Afslag zeeburg piethein.
 
Kijk sowieso uit er is overal veel controlle ook in burger.
Denk dat ik er zelf ook 1 te pakken heb.

A10 afslag Durgerdan.
Afslag zeeburg piethein.
Daarnet werd ik nog verzocht naar zo een busje blauwe ratten toe te lopen, intimiderend kwam hij daarna ook nog naast me staan :X


:+
 
Mooi weer, veels te warm in die hokjes en ze zijn te lui om aangiftes te verwerken.
Mooi weer, veel mensen op de been, veel motoren op de weg, smurfen willen luchten.. dan gaat alles vanzelf.. Wie de meeste boetes uitschrijft krijgt er een streepieee bij!
 
Hey daniel!

Volgens mij was dit was je laatst aan me vroeg:
[afbeelding]

Heb ik gekregen bij mn nieuwe uitlaat :Y

filmpieee :Y

ik kwam gisteren een z750 tegen met Arrow's.. poehhh.. dat is ook keihard en om eerlijk te zijn vind ik het geluid van Arrow mooier dan die van Akra :X

Mivv zie ik vaak bij duc's etc. maar ben wel benieuwd naar hoe het klinkt...
 
Als windows met een update komt dan heeft het wel degelijk effect.
Vaak worden bepaalde bugs eruit gehaald werkt de computer sneller en kunnen nieuwe en zwaardere programma's zonder moeite draaien.

Deze updates die sijn van 3rd parties en passen alleen de skin aan.
Ik persoonlijk vind de looks van windows 7, 3x niets dus vandaar dat ik een andere skin wil.
Je hebt echt tientallen thema's die al kant en klaar zijn maar je kunt ze ook zelf kiezen hoe je het wil en dus de componenten los installeren.
Ik ga het laatste dus doen en ga proberen zelf wat dingetjes te ontwerpen ervoor.
Software matig voegt het helemaal niets toe dus.
Is alleen visueel.
Deels met je eens, Windows XP mankeerde helemaal niets aan, jaren mee gewerkt. Voordat ik Windows 7 stabiel had was ik 2 installaties en tig updates verder...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan