VTR SP Topic chapter 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jonesss ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.


Zeker heb ik een tip, koop mijn SP2 maar,

DE KOGEL IS DOOR DE KERK, HIJ GAAT ERUIT!!! '(

eigen keus weliswaar, maar ik heb dit jaar denk ik alleen 1x naar Assen gereden en nog 2 tochtjes, that's it, is gewoon zonde voor die fiets, is ie te goed en te mooi voor.

Dus, als iemand interese heeft, laat maar weten.

TE KOOP AANGEBODEN:

Bouwjaar 2002, km-stand 8.700 km waavan ik alleen de eerste 2.500 km er niet zelf op heb gezet. Akrapovic Titanium full system racing line van vorig seizoen. Hotbodies undertail van dit seizoen. Platte knippers voor. Pazzo hendels. Technisch en optisch zeer goede staat.

Prijs: doe maar een serieus bod.

PS: de Akrapovic Titanium full system racing line kan ook los te koop, dus als iemand interesse heeft...

Foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Groeten Jonesssss
 
Pfff ... Een witte SP2 met Akra's, praktisch niks op de teller! Wie slaat toe? *O*

edit: Jarnozem dus .. :Y
 
Laatst bewerkt:
zonde jones, ik rij ook niet veel dit jaar, maar volgend jaar komt dat wel weer. ik doe hem echt niet snel weg
 
Inderdaad graag een witte. Veel mooiere swingarm. Inderdaad allemaal details. Who cares? IK
SP blijft een unieke motor en bovendien niet meer te koop. Daarom graag een sp2
Nu lichte twijfel over een RSV.

wel bedankt voor alle reacties

Zou die van Jonessss eens serieus overwegen dikke bike hoor jonesssss.

@ Pepe van wie moet ik dan de groeten doen, pepe?????
 
RSV of SP? Verschillen zijn klein idd. Toch is de SP voor mij superieur. Betere techniek (bij de RSV scheurt de radiator en de achterbrug wel eens, de koppeling gaat ook wel naar z'n grootje bij stevig gebruik). De SP is sterker, blok is onovertroffen (ook niet door de duc of je moet 'm pimpen naar 1200 cc).

Voordeel van de RSV: uit het krat stuurt ie beter op het circuit, de SP moet je eerst wat onderhanden nemen.
Nadeel van de SP: al die degelijkheid maakt 'm een paar kilo te zwaar.

En als er nu van die Mille types hier opduiken pakken we ze met z'n allen }) :+ :+
 
RSV of SP? Verschillen zijn klein idd. Toch is de SP voor mij superieur. Betere techniek (bij de RSV scheurt de radiator en de achterbrug wel eens, de koppeling gaat ook wel naar z'n grootje bij stevig gebruik). De SP is sterker, blok is onovertroffen (ook niet door de duc of je moet 'm pimpen naar 1200 cc).

Voordeel van de RSV: uit het krat stuurt ie beter op het circuit, de SP moet je eerst wat onderhanden nemen.
Nadeel van de SP: al die degelijkheid maakt 'm een paar kilo te zwaar.

En als er nu van die Mille types hier opduiken pakken we ze met z'n allen }) :+ :+


En dat geouwehoer met die lucht in de achterremleiding wat constant terug komt niet te vergeten. Of is dat alleen bij de oude types?
 
RSV of SP? Verschillen zijn klein idd. Toch is de SP voor mij superieur. Betere techniek (bij de RSV scheurt de radiator en de achterbrug wel eens, de koppeling gaat ook wel naar z'n grootje bij stevig gebruik). De SP is sterker, blok is onovertroffen (ook niet door de duc of je moet 'm pimpen naar 1200 cc).

Voordeel van de RSV: uit het krat stuurt ie beter op het circuit, de SP moet je eerst wat onderhanden nemen.
Nadeel van de SP: al die degelijkheid maakt 'm een paar kilo te zwaar.

En als er nu van die Mille types hier opduiken pakken we ze met z'n allen }) :+ :+

Ja was al aan het rond neuzen op het RSV forum. Inderdaad koppeling niet OK
Het woord kapot komt op sp1/2 forum niet voor. Het is gewoon een verdomd fijne motor die SP

Maar die mooie wielen-vering-remmerij uit Italie is ook aantrekkelijk.

Heb nog tijd...............Of Jonesss komt met een goed aanbod.
 
zonde jones, ik rij ook niet veel dit jaar, maar volgend jaar komt dat wel weer. ik doe hem echt niet snel weg

Ik weet het, ik weet het, maar ik denk als volgt:
ik kan hem nog flink wat waarde laten verdampen en dan over een paar jaar tot de conclusie komen dat ik een nieuwere fiets wil en dan denken, da's zonde geweest, geld is verdampt (maar wel elke avond lekker gekwijld in de garage :9~ ).

of het geld dat ik er nu voor krijg opzij zetten en straks een killer come back maken!!!!

Het blijft kut en emotioneel denk ik NIET DOEN, maar het is wel het verstandigst.
 
Ik weet het, ik weet het, maar ik denk als volgt:
ik kan hem nog flink wat waarde laten verdampen en dan over een paar jaar tot de conclusie komen dat ik een nieuwere fiets wil en dan denken, da's zonde geweest, geld is verdampt (maar wel elke avond lekker gekwijld in de garage :9~ ).

of het geld dat ik er nu voor krijg opzij zetten en straks een killer come back maken!!!!

Het blijft kut en emotioneel denk ik NIET DOEN, maar het is wel het verstandigst.
deze fiets word niet meer gemaakt en in de conditie die wij hem hebben krijg je hem NOOOIT meer !!!!
 
Tsja, in het wit heb ik hem nog niet gehad. Damn.

Ik heb op mijn SP2 1500 km of zo gereden sinds ik hem heb. Verrot me helemaal niks. En je geld verdampt momenteel het snelst op de bank denk ik. DSB ;)

Maar gelukking zijn je kralen en schelpjes gegarandeerd door "vriend" Wouter. Als het moet gaat ie gewoon nieuw geld voor je drukken met zijn eigen HP laserjet op zijn vrije zondagmiddag voor jou naar het strand van Scheveningen om nieuwe schelpjes voor je te zoeken, zeker weten, zo istie wel.

Nee, gaat u maar rustig slapen.

Als zulke mensen dat roepen, dan slaap ik dus nooit weer he...

Oh ik dwaal een beetje af.
 
Laatst bewerkt:
Je klinkt geinteresseerd Hakman.... ;)

Hakman heeft al een witte met Akra's ...

De mijne heeft nu 50.000 op de teller maar geeft geen klap verkeerd. Dus die van jou kan nog jaaaren mee en ik wens 'm een goed baasje. of je houd 'm zelf natuurlijk ... :W
 
Laatst bewerkt:
2010-Aprilia-RSV4R-Imola-white-wsbk.jpg
 
Hakman heeft al een witte met Akra's ...

De mijne heeft nu 50.000 op de teller maar geeft geen klap verkeerd. Dus die van jou kan nog jaaaren mee en ik wens 'm een goed baasje. of je houd 'm zelf natuurlijk ... :W

Vind hetwel moeilijk om een vraagprijs te bedenken, hij is wel uit 2002, maar heeft weinig km's en leuke accessoires....

Wat denken jullie?
 
Als de koper hier ook vandaan moet komen is het geven van een prijs een gevoelige zaak ..

@Donny: zo'n witte RSV4 is wel moooooi .. passen daar ook normale Nederlanders op?
 
Als de koper hier ook vandaan moet komen is het geven van een prijs een gevoelige zaak ..

@Donny: zo'n witte RSV4 is wel moooooi .. passen daar ook normale Nederlanders op?

nou dat hoeft dus niet, dus geef gewoon een eerlijke gedachte zou ik zeggen.
 
Hier een favoriete van mij, maar ik ben niet in de markt. Stefan Nebel op de RC8, tweede in de IDM dit jaar. Foto is genomen op Assen in september.

nebel2.jpg


foto SportsPhotography

@Jonesssss: prijs durf ik niet te geven, echt niet. Dan zou ik alles bij moeten houden wat dat betreft en dat doe ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Jonessss ik denk dat die prijs die je er neer hebt gezet netjes is voor zowel verkopende als kopende partij. Hij is natuurlijk wle van 2002 dus dat is niet nieuw meer maar zo'n maagdelijke km stand is ook wel wat waard vind ik.

Ik ga er overigens voor het gemak even vanuit dat hij zo ongeveer nog in showroom staat is met zo'n km stand.
 
waarom hebben veel mensen er van die matige aftermarket achterlichten op? Ik vind die originele vierkante blokjes veel mooier :Y
 
@Sam:Wat heeft Hakki nu precies aan je vering gedaan?

andere veren, olie, nog wat shit, serviced afgesteld op mijn imposante gewicht en superieure rijstijl.

Eeuhm, just because i can _O-

:W

boeiend :Z :W

maw: beter rij ik de huidige sp gewoon op ipv een nieuwe te kopen. naast het bokken en lastige rijden is het leuk genoeg. die paar pk's boeien ook niet samen met de paar cosmetische toestanden.
 
boeiend :Z :W

maw: beter rij ik de huidige sp gewoon op ipv een nieuwe te kopen. naast het bokken en lastige rijden is het leuk genoeg. die paar pk's boeien ook niet samen met de paar cosmetische toestanden.

Niet genoeg om je SP1 er op in te ruilen denk ik. Maar de verbeteringen gaan verder dan het uiterlijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan