MF t 'Gooi en Vechtstreek Deel *58* We rijden gewoon door!

L3MMING een OP?

  • Vooruit, 1 keer.

    Stemmen: 19 73,1%
  • Sluiten die hap..

    Stemmen: 7 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
En top
Cindy_Hope_283.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aaf mensen... :W

We gaan mooie trial fotootjes zien van Jantah! :Y

Vandaag weer de eerste wedstrijd van de Nunspeetse wintercup. Ging erg lekker, de eerste 2 rondjes heel goed, 3e minder en vooral aant eind... B| Ik rij de non-stop in, hoor ik 'KLIK' :? uh, het zal wel... :/
Ik zet om van achter, hoor ik een harde 'KLÀÀÀÀK'... en heb ik in één keer een low-rider! :(
Was er een oog afgebroken van het linksysteem waar m'n achtershock op aangesloten zit. Verder rijden zat er niet meer in! Mocht ik een fiets van iemand anders lenen om de 4e ronde nog te rijden! *O* super van hem... *O*
Laatste rondje op een vreemde fiets gereden, ging niet zo soepel, maar ik kon tenminste de wedstrijd uitrijden. Gelukkig niks mee gebeurt... :P
En door m'n opgebouwde voorsprong toch lekker gewonnen! *O* *O* *O*

Jan was er dus bij en heb hem een beetje wegwijs gemaakt in het kleine trialwereldje! Gaat helemaal goed komen met z'n fotografie studie! ;)
Moet nog wel wennen dat er een trial-papparazi in de struiken kruipt! Maar ik raak er wel super geconcentreerd door, omdat ik het graag voor de camera goed wil doen. Dat heeft me een paar keer geholpen! *D

Ik kan niet meer zonder je, Jan!! :')
Zou het kunnen dat ik je zaterdag ochtend rond half 10 of kwart voor 10 heb zien rijden op de A27 bij H'sum met je trialmotor op de aanhanger?

Zo ja, Gespot :W
 
Gister Sinterklaas gevierd was erg gezellig. M'n neefjes (1 en 2 jaar oud) bleven slapen dus voor hun was het ook groot feest. Schoen zetten hele gebeurtenis :P

Vimeo: Dolomiti 2009

*O* *O* *O*

Kwil terug... :/





Heb 't kort gehouden...
Leuk filmpje! 200v Chr :')

zo terug thuis.

Nou me ma heeft een hersenbloeding gehad afgelopen nacht.....
Ai, sterke kerel!

Sneeuwstatus Winterberg:
[afbeelding]

Toegevoegd aan de OP.
Dat moet witter kunnen :/
 
Tja, het leer propt een beetje op aan de achterkant inderdaad..

Terwijl aan de voorkant ik het elastiek oprek..

Heb het pak ook gekocht om er iets onder aan te hebben normaal :) en op deze foto heb ik enkel een T-Shirt aan :P
 
Even over dat whisky-proeven vanavond..
.. is er iemand die me een lift kan geven?

Het is vanuit centrum Hilversum net ff te ver fietsen naar Odijk, zelf de motor pakken is geen optie ivm eerdergenoemde drank en mn meissie staat met dit weer ook niet echt te springen om me te brengen/halen (we hebben geen auto...).

Dus ik hoor het graag (via pm of mailadres in mn profiel) als ik met iemand mee kan rijden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan