CBR 1000f Clan deel 5: De Dikke Duizends goan veur de zon!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx Hans. Ik doe m'n best maar het is lastig als foto's ineens van het internet verdwijnen.
Hopelijk doet de airco het gauw weer. En anders maar dat maatje 50 ;)

Wie weet JJ, wie weet...

Geef me wind en zeilen
Geef me zon en noordzee
Waai ik naar een eiland (Over de golven door de branding)
Geef me wind en zeilen
In een golf verdwijnen
Waai ik naar een eiland (Dwars door het wad)

Van Splitsing

Whaaaaaaaaaaaa pagina 100! :/

Darn...
 
Laatst bewerkt:
Jetjock, dat was "Splitsing" ;)

Hans, sterkte... ik heb hier ook geen airco. Temp blijft stabiel op 30.. vooralsnog. Hier 37 voorspelt...

Helly, nee, geen Lewis Black :)
 
Inderdaad... Bladzijde 100 hier. Darn? Dat betekend dat je je nieuwe OP nog niet klaar hebt?
 
Vandaag nog ff alles van de RR checken. Wil geen problemen hebben onderweg naar Erica :+

@JJ: was om 8 uur al wakker; was een utopie om te denken dat ik eens een nacht langer dan 6 uur zou slapen... -O-

Pagina 100 mag gewoon nog vol trouwens volgens mij; gaat over 2.500 posts in een topic, dus we hebben er nog een paar over. *O*
 
Ja hoor, OP is gereed om te lanceren! Ik heb t gered en met een verrassende titel. En dat binnen de tijd... joepieeeeeeeeeeeeeeee op naar de 1000ste reaktie *O* *O* *O*

Eehm... 2500... tis warm vandaag :$ :$ :P
 
Laatst bewerkt:
Spammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ik de reakties zo lees werkt er niemand meer :/

Zelfs ik niet, heb nog geen F*** gedaan :$
 
Laatst bewerkt:
Nops. Ik was vandaag afhankelijk van anderen die hun zaken nog niet op orde hadden. Heb nog een half uurtje voordat ik een teleconference in moet duiken :Z
 
Was al lekker vroeg op en heb het meeste gedaan voor vandaag. Nog maar twee dingen en dan is het dikke duizend nakijken en inpakken voor een vroege start morgen ochtend.
 
Ik werk nog... tot 17:00 uur en met functionerende airco... en digitenne voor straks om 16:00 uur *D . Net even naar buiten om peuken te halen... Echt alsof je een oven binnen loopt... Toch wel lekker die airco... :Y
 
Getallen willen we horen... hoe warm (ik wil graag weten wie het slechter heeft dan ik!).
Hier nog steeds 30.

Geen digitenne hier. Wel vervelende opmerkingen van sommige Duitsers. Ook geen radio hier. Geen streaming video... Hmm nog 13 berichten!
 
Helly, thanks... komt wel goed. We liggen ver voor op schema hier, alleen lokaal personeel werkt een beetje tegen...
 
Effe snel de was ophangen (doe ik toch nog íets) voor we dit topic hebben vol gespamt en ik aan de bak moet met het lanceren...
 
Oh, hier is het gelukkig pas 31 graden :+

Ben me in het leer aan het hijsen om ff een rondje te rijden _O-

Zal zo eerst de fiets maar van slot halen voor ik alles aanheb, anders val ik meteen om. *D
 
Ik ben geen voetballiefhebber, geen voetbal hier op tv... tenzij zoonlief klaar is met zijn klusjes als hij uit school is. Dan moet ik verplicht meekijken, of op z'n minst meeluisteren... oh joy -O-

Lijkt mij idd wel verstandig FleuRR. Je wil nie omvallen in dit weer :N

Volgens mij zitten jullie gespannen op je werk (of thuis) op t internet omdat jullie als 1e willen aanbellen bij het nieuwe topic :+

Hoe krijg ik zo'n topic erop??
 
Laatst bewerkt:
Ik ga even wat drinken voordat ik uitdroog....

Lijkt erop dat FleuRR in ieder geval aan het winnen is qua temperatuur...
 
Ik sta klaar in de startblokken. Met 1 klik op de knop hebben we deel 6 in zicht.
Oh ja.. moet hier uiteraard ook nog een linkje posten als t zover is...

Nog 3 reakties!!!!

Ik doe nog ff een puzzeltje terwijl jullie proberen t topic vol te spammen... O-)
 
Laatst bewerkt:
Een puzzeltje? Wel bij blijven he!

Helaas wordt het geen first post voor mij.. nog 3 minuten tot de vergadering :(
 
Laatst bewerkt:
Pff, hier is't ook veel te warm, weet niet hoe warm, maar te warm om ook maar iets te doen.... |(
Maar met al dat gezemel over bikini's in het andere topic krijg ik echt zin in morgen... O-) nu maar hopen dat de dames hun woord waar maken :9
@Helly, de foto's staan ook op m'n motorstek, misschien kun je daar een linkie vandaan halen...

Ik ga weer even kijken of ik iets nuttigs kan doen... :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan