MF Gooi en Vechtstreek deeltje 74. "De Zeikende Hortensia"

Status
Niet open voor verdere reacties.
wauw das bar weinig :o
Wat vergoeden ze dan uberhaupt ? -O-

Examen was minder moeilijk dan ik dacht :+ Naja straks even antwoorden checken :') kan altijd nog tegenvallen :P
 
wauw das bar weinig :o
Wat vergoeden ze dan uberhaupt ? -O-

Examen was minder moeilijk dan ik dacht :+ Naja straks even antwoorden checken :') kan altijd nog tegenvallen :P
Wat volgens hun de dagwaarde is ofzo

Die gloednieuwe banden die eronder liggen was ik al met al zo'n 250 euro voor kwijt vorige week |( |(
 
Laatst bewerkt:
Middag! :W

@ Japie, 250 euro!?! Daar ken je nog niet eens een setje banden voor kopen!! :N Hoe kan da nou!?! :o

@ Bartje, :W Spannend joh!!! Doe voorzichtig he!

@ de jarigen, *O* *O* *O* :j

Vandaag bij mijn broer en z'n vrouw geweest, ze hadden 20 weken echo vandaag. Phoen en ik worden oom en tante van een jochie! *O*
 
Laatst bewerkt:
Als je maar niet als 'n dweil gaat rijden, da's alleen maar gevaarlijk :N Gewoon koppie d'r bij en zorgen dat je oogcontact maakt en gezien wordt (plaatsing op de weg enz.).

Ervaring?
Sorry kon het niet laten.


Heb je al wat gehoort, ik moet nog bijlezen.......
 
Laatst bewerkt:
Wat volgens hun de dagwaarde is ofzo

Die gloednieuwe banden die eronder liggen was ik al met al zo'n 250 euro voor kwijt vorige week |( |(


Zo, da's idd niet veel! Denk ook niet dat ze de staat van de banden meenemen in hun beoordeling. Kijken w.s. alleen naar leeftijd en aantal kilometers. Schemaatje erbij, klaar B|

Balen joh!
 
bandje strippen ZGAN verkopen :') ?
Echt balen UT!.

M'n economie examen ging best goed! *D heb in ieder geval de 4.5 die ik nodig had geloof ik :)
 
Krijg 250,-- terug van de verzekering..


Stelletje simpele ^&_($I^ daaro. Zijn niet helemaal lekker joh!

Schadeloos stellen my ass

Is dat een grapje? Wat een flut bedrag zeg... is je motor dan niet TL verklaard? Of is dat écht de dagwaarde voor een dergelijke motor?
 
Is dat een grapje? Wat een flut bedrag zeg... is je motor dan niet TL verklaard? Of is dat écht de dagwaarde voor een dergelijke motor?
Owja vergeten te vertellen.. Motor is total loss.

@girl; Nu.. Tsja, hele zomer werken ofzo. Op deze leeftijd heb je nog niet echt een spaarpotje.
 
Middag allemaal. Lekker weertje vandaag jammer dat ik moest werken :/

@ UT: zwaar klote man :(
 
Girl! :W
DF, goed dat je examen goed gegaan is. :Y
JeGo, dacht dat jij naar Almere ging? Had je dan niet de A6 moeten hebben? :?

250 euro is echt een schandelijk bedrag. Was je er nou uiteindelijk toch niet bij aanwezig toen de schade"expert" even langs kwam?
 
Uk: dat is balen, zeg! :/

Bartje: veel plezier!!

Zot: hij was idd té makkelijk :')
Ey X: Zot denkt dat je homo bent _O-

Noor en Phoen: *O*

Diddle: nog drie weekies, lekker. :Y
 
|( Anders vergeet je gewoon even een belangrijke afspraak :X


Dikke file opweg naar kantoor... eenmaal daar schiet me iets te binnen. ff snel bellen; ja we verwachten jou om 14u hier voor de presentatie :o OEPS!!!


Nu dus weer thuis om het snel in elkaar te flansen, voor te bereiden en om te kleden B| BAH!





KOFFIE! :9

Heb je het nig gered, mijn meest briliante presentaties worden altijd op het laatste moment gemaakt.
 
*O* *O* GOEDEMORGENMIDDAG! *O* *O*


@ Noos: Gave foto!!!! :} *O*

@ Rest: Haai! *O* :W


en nu weer naar buiten..... *D

U riep
shark-attack1.jpg
 
Krijg 250,-- terug van de verzekering..


Stelletje simpele ^&_($I^ daaro. Zijn niet helemaal lekker joh!

Schadeloos stellen my ass

Jezus, dat is echt niets. Kan dat zomaar of kun je nog voor een second opinion.??
Toch vind ik het niet kunnen. ALs je een tweede hands blok koopt ben je al 400 kwijt.
 
Laatst bewerkt:
@jaapie... Zou het er niet bij laten zitten. Hoger op zoeken zeg ik! Wellicht even je eigen verzekering/tussenpersoon contacten voor een contra expertise?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan