MF Gooi en Vechtstreek deeltje 74. "De Zeikende Hortensia"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Miss ff rondje op x z'n R :+ O-) ?
Zodat hij binnenkort ook motorloos is? _O-

edit: toppie *D

koffie.jpg
 
Laatst bewerkt:
Net even contact gehad met de garage, word vanmiddag gebeld als de schade-expert geweest is. Ben benieuwd :Y
 
Gooie morgen!!
Lekker vermoeiend weekend achter de rug.

Alleen zaterdag ochtend gereden, de rest van het lange weekend een te hoog Promilage gehad om te rijden. :)
Wat gingen die biertjes met die zon er lekker in! :9~
 
Grappig om te zien dat ik te pas en te onpas deze opmerking tegenkom op dit forum

'Stel je voor dat er een kind oversteekt ofzo' :?
:W
Haha, inderdaad.. zelfs bij filmpjes waarbij men op de snelweg te hard rijdt!

Het werd ook veel te vaak serieus gebruikt.. nu is het een "stopzinnetje"

_O-
 
Dit weekend met 2 vrienden filmpje gemaakt van mijn CBR, wel gefilmd met mijn BlackBerry dus niet hele goede kwaliteit!!

 
|( Anders vergeet je gewoon even een belangrijke afspraak :X


Dikke file opweg naar kantoor... eenmaal daar schiet me iets te binnen. ff snel bellen; ja we verwachten jou om 14u hier voor de presentatie :o OEPS!!!


Nu dus weer thuis om het snel in elkaar te flansen, voor te bereiden en om te kleden B| BAH!





KOFFIE! :9
 
Grappig om te zien dat ik te pas en te onpas deze opmerking tegenkom op dit forum

'Stel je voor dat er een kind oversteekt ofzo' :?





:W
:')


Het lijkt mij een stuk handiger als ouders hun kids niet zomaar laten oversteken :Y
 
't is bijna tijd voor de ondergang :P
Eens kijken wat ik er bij dit vak uit kan slepen :') : Economie
heerlijk met redelijke gemiddelden dat je met nog lage cijfers voor je examen kunt slagen :9 niet dat dat de bedoeling is... Het schept alleen een heerlijk minder stressvol situatie :+
De dag begon al slecht, je stapt uit bed en het schiet in je rug B|
 
Die heb ik aan de accu vd bus gehangen, maar die werkte niet omdat ie helemaal dood is en toen ben ik dus op de MOTOR gestapt :P
_O-
En pp: dankzij MF kunnen wij zo kibbelen, dus daarmee is het gerechtvaardigd })

DF: tuigje om?? Opvoeden! ("nee zoon, dit is de snelweg en hier mag je NIET oversteken.") :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan