Hét MF Motorweekend 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik over dat negatieve aspect nog een jaartje langer ná denken (ik denk nooit zo snel :+ ).

óf ik kan niks verzinnen .... da's óók een optie, natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Euh... niet dat ik weet, zou ook vreemd zijn, want ik heb het ding pas afgelopen zaterdag weer op kunnen halen na herstel, en eh... heel veel meer meubels kan ik niet kwijt hoor ;) Vandaag had je 'em kunnen bewonderen voor het WTC in Amsterdam, heel eventjes, want DucBMW vond de ontruimingsoefening wel een mooie aanleiding om een stukje te gaan rijden :]

BTW, hoe is met je enkel afgelopen, weer helemaal op de been?

Hmm, als je nog wat onderdelen nodig hebt ;) D'r staat er een in precies jouw kleur, met MF sticker bijna elke dag voor de keukenconcurrent. Vandaag ook weer ;)

Enkel gaat wel okay, inmiddels doet ie, na een een normale werkdag, ook geen pijn meer.
Maar komende week begint voor mij 3 weken evenementenwerk op een knollenveld. Dus ga het waarschijnlijk wel weer voelen.

Motorrijden gaat nu in ieder geval prima!
 
Hmm, als je nog wat onderdelen nodig hebt ;) D'r staat er een in precies jouw kleur, met MF sticker bijna elke dag voor de keukenconcurrent. Vandaag ook weer ;)

Enkel gaat wel okay, inmiddels doet ie, na een een normale werkdag, ook geen pijn meer.
Maar komende week begint voor mij 3 weken evenementenwerk op een knollenveld. Dus ga het waarschijnlijk wel weer voelen.

Motorrijden gaat nu in ieder geval prima!

Dan zit er maar één ding op, dit:

full


:W
 
Hoe'st met je Bandit? Rijdt ie weer lekker na de service van Martell... :?

Wegligging is beter dan ooit :) Geen gehobbel meer op slechte wegen e.d ;)

Wat heeft ie gedaan(kmstand stond inmiddels al op 58.xxx):

- Grote beurt
- MPR2 banden
- Wirth voorvering
- Nieuwe remblokken voor
- Kettingset (maar die zit er al 2 weken op)

Trillen doet het stuur nog steeds maar dat is kwaaltje van de bandit (hebben meerdere bandit rijders last van). Originele stuurdempers zijn erop gezet en dat scheelde al een hoop!
 
Niks opgeblazen: zo zie je er in werkelijkheid uit!!! :)

Tja, soms krijg je dat, groothoeklens en dat soort dingen... en dan kun je zo'n foto wel gaan photoshoppen O-) maar dat doet altijd weer afbreuk aan het mooie actieplaatje dat het in werkelijkheid is. Stefan, goed gereden in dat knollenveld, trek je niks aan van Fred.

Fred? Come to think of it... ik kwam er laatst nog één van jou tegen, strak bochtje wel:

full


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan