Newbies naar metropolis

Vera92

MF veteraan
15 mrt 2010
8.588
0
Noordhoek
Newbies naar Metropolis​



Hallo allemaal!

Micb en ik zijn op het idee gekomen om een keertje geen ritje te plannen, maar gezellig naar een festival te gaan. Aangezien het grootste gedeelte van ons arme studentjes zijn, leek het ons een goed idee om naar Metropolis te gaan. Dat is een gratis festival in Rotterdam en onderdeel van de agenda van Rotterdam Festivals. Het wordt gehouden op zondag 4 juli. Er wordt vooral veel pop/rock gespeeld, maar het gaat natuurlijk om de gezelligheid! Op verschillende podia in het Zuiderpark te Rotterdam zullen van ’s middags 13.00 uur tot 21.00 uur meer dan vijfentwintig artiesten uit binnen en buitenland ‘act de presente’ geven. Ook al hou je niet van de muziek, je kunt gewoon komen voor de gezelligheid :P

Dus heb je zin in een zondagje gezellig chillen in het gras, heerlijk in het zonnetje, stuur mij een PB!!

Datum: Zondag 4 juli
Waar: Rotterdam Zuiderpark
Verzamelen: Bij de ingang van Ahoy. Link: http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...3048,4.491391&spn=0.002828,0.009602&t=h&z=17
Hoe laat aanwezig: Tussen 13:00 uur en 13:30 verzamelen!!
Site metropolis: http://metropolisfestival.nl/

Aanwezigen :
- Micb
- Vera92
- nOne
- Mr Seven (ovb)
- Remond_FRL
- Martijnus
- Bibilica
- Jochem (vriend van martijnus & bibilica)
- Ielspiels
- purespartan (+ nog iemand)
- Erwin (ovb)
- Sk-Z (ovb)
 
Laatst bewerkt:
t is nie alleen rock hor, ook pop muziek :P zon beetje de helft :-)

maar dat heb vera nog nooit gezien, omdat we meestal liever naar iets anders luisteren xD
 
t is nie alleen rock hor, ook pop muziek :P zon beetje de helft :-)

maar dat heb vera nog nooit gezien, omdat we meestal liever naar iets anders luisteren xD

Serieus :o
OH xD Dat is dan de afgelopen jaren langs mij heen gegaan xD
 
Klinkt leuk! *O*

Ovb'tje (ben in ieder geval vrij die dag).
 
Laatst bewerkt:
Ik meld me (OVB) aan.
Afhankelijk van het hoeveelheid bloed dat ik nog over heb na een tatoeëer-sessie op zaterdag voor de festival. Het zal wel meevallen, maar toch liever OVB.
Rock out with your cock out !!!
headbanger.gif
headbanger.gif

;)
 
klinkt gaaf!


*meldt aan

lekker in me vakantie, dus kan doen en laten wat ik wil
de wiewatwaarverzamelen komt nog neem ik aan?
 
klinkt gaaf!


*meldt aan

lekker in me vakantie, dus kan doen en laten wat ik wil
de wiewatwaarverzamelen komt nog neem ik aan?

Ik zal je er bij zetten! voortaan wel pb sturen :P lees niet altijd alle berichten hier xD

Dat wiewatwaargebeure komt inderdaad nog :Y
Waarschijnlijk zien we elkaar daar gewoon ergens op dat terrein, maar dat hoor je dan nog wel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan