Motorrit naar Rusland Aug. 2015

Foto 36. Krim. Bij hotel. Zwarte zee. Zo dus! 300 stapjes naar beneden door het grond/berg.

full
 
geweldige reis en ook goed te zien dat de happening zo te zien verder minimaal gepolitiseerd was. Bikers onder elkaar zouden sowieso niets met politiek van doen moeten hebben.
Daarom vond ik het ook zo jammer dat bij het gigantische Vmax 30th anniversary treffen in Oberbronn Frankrijk dit jaar de aanwezig groep Russische vmaxxers zich zo vijandelijk opstelden :/
Gedurende het hele weekend hebben ze niets anders gedaan dan zuipen, dronken liederen zingen en met hun Russische vlaggen zwaaien en vooral met niemand in contact treden. Oh ja, en ruzie zoeken met het Ukrainsche tentenkamp een eindje verderop. :(
Slechte reclame voor onze Russische bikerbroeders...

Maar goed te zien dat het ook anders kan.
 
Beste motorvrienden! Ik heb iets te delen...

Ik krijg een bezoek van twee Nacht Wolven-leden uit Moskou die hun wereld reis begonnen. Ze willen eind april 2016 terug in Moskou zijn. Nederland stond niet in de planning, maar ik heb ze graag bij mij thuis willen ontvangen. Het is niet alleen motorreis. Ze hebben ook een missie.

Uit aantal kerken in Afrika hebben ze verzoeken om bijbels en kruisjes mee te nemen. Ook Orthodoxe iconen. Dus naast een uitdagende motor rit hebben ze ook Christelijke doel, dat bedoel ik eigenlijk. Ik wil ze even Nederland laten zien. Rond 22.00 komen ze in Dordrecht.

Ik plaats even foto van hun route...

P.S. Ik weet over fotos die ik nog zou willen plaatsen! :P
 
Laatst bewerkt:
Wow! Ik maak ook wel eens fantasieroutes in google maps maar zo lang worden ze nooit! Holy crap wat een rit! Respect.

Maar of het slim is om met een zootje religieuze artefacten bepaalde grensovergangen te nemen... (Saudi-Arabie o.a.) Ik zou het niet aandurven. De rit alleen was niet genoeg uitdaging? ;)
 
Dat is inderdaad een een flink stukike rijden. Saudi door met christelijke artifacten, lijkt me ook lastig. Sowieso om daar door heen te reizen. Volgens mij krijg je niet zomaar en visum. En Irak is ook een plek waar ik zelf liever een paar 1000km voor wil omrijden om daar niet door heen te hoeven. Die jongens weten toch dat IS tegenwoordig ook geen vriendjes meer is met rusland?
 
Alle Christelijke spoelen geven ze weg voordat ze terug gaan en Arabische landen bereiken. De westelijke kant van Afrika is heenrit. Op weg terug hebben ze al die spoelen niet meer. De rit is natuurlijk vol gevaren. Ik hoop dat ze veilig thuis komen. Gisteren laat in de avond waren ze al in Parijs. Ze willen dan even Parijs zien en gaan verder.

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het gaat met jongens.
 
Een Orthodoxe priest Vsevolod. De motor is van hem, op de foto is hij al verkleed in kerk-kleding, hij rijd zo niet! :-) Hij is lid van Nachtwolven MC. Geweldige persoon!




full
 
Terug
Bovenaan Onderaan