Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
een boxer idd.

maar gelukkig is dat niet meer die mods... :+
vind ze vele malen mooier met oren en staart...


Kan ik heel goed begrijpen, alleen een boxer met staart is ook niet alles, wens je veel succes en hoop dat je niet vel breekbare spullen op staarthoogte heb...( sluit tevens een verzekering voor de hond af....denk dat je regelmatig bij de dierenarts zal zitten ivm de staart ;) )
 
Puppies bij een ander zijn altijd leuk ;)

Zit een lekker eigenwijs koppie op , en wat is 't trouwens voor ras :?


Leuk hoor die pup! Ik heb zaterdag onze engelse bulldog pup opgehaald. 8 weekjes oud en bijdehand als de .....

Maar even back on topic. Heeft iemand met de witte versie uit 2010 (dus met gedeeltelijk zwarte tank) ook last van het vaal worden van de zwarte lak door het schuren van een leer pak?

En misschien een n00b vraagje, maar als ik een ander piepske er op zet wat doet dit met de prestaties van de motor. Blijft hij zijn lekkere soepele rij karakter behouden?

Leuk forum trouwens en lekker actief!!
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik maak eigenlijk gewoon te weinig km voor die diesel, hoewel deze 147 echt geweldig stuurt.
Daarnaast mis ik die dikke V6 die ik hiervoor had...
Wat is jou nickname eigenlijk op het Alfaforum?

Begint met een o en eindigt op Oz, maar ben er bijna niet meer te vinden.
Donderdag krijg ik waarschijnlijk te horen of ik een Seat Leon krijg, dan zal de Alfa de deur uit gaan :(

Ik kon je nick nog herrinneren omdat ik heel lang hebben zitten denken om je alfa te kopen destijds. Heb zelf de 8V versie (wel 150 pk en 360 NM), maar een 16V vond ik toch iets leuker.
 
Weet niet of dit zo'n goede keus is, kwamen als laatste uit de test in Motoplus :/

Slechte rijeigenschappen met nat wegdek en weinig feedback bij lage temperaturen.
Opvolger van de BT016 staat al in de startblokken.

Zomerbandje dus :)
Dat had ik ook gelezen nadat deze door de monteur waren aangeprezen. -O-

Reviews die ik op internet had gevonden waren overwegend positief. Ook met betrekking tot controle op nat wegdek.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal ik meld me bij deze ook weer in dit topic.
Heb vandaag toch maar weer een z1000 gekocht, en wat
heb ik die gemist zeg :P .
full
 
Begint met een o en eindigt op Oz, maar ben er bijna niet meer te vinden.
Donderdag krijg ik waarschijnlijk te horen of ik een Seat Leon krijg, dan zal de Alfa de deur uit gaan :(

Ik kon je nick nog herrinneren omdat ik heel lang hebben zitten denken om je alfa te kopen destijds. Heb zelf de 8V versie (wel 150 pk en 360 NM), maar een 16V vond ik toch iets leuker.
Oke, begin me weer wat te herinneren!
Geen slechte auto, zo'n Leon.
Maar de 147 stuurt echt wel een stukkie beter!
Suc6 ermee in ieder geval!
 
Weet iemand trouwens wat de originele spiegels kosten van de z750 uit 2010?
Ik kom er net achter dat mijn rechterspiegel kapot is, twijfel nog om originele te vervangen of meteen een Rizoma setje te halen.
Heb je geen garantie meer dan? Of heb je hem door eigen schuld kapot? :o
 
Leuk hoor die pup! Ik heb zaterdag onze engelse bulldog pup opgehaald. 8 weekjes oud en bijdehand als de .....

Maar even back on topic. Heeft iemand met de witte versie uit 2010 (dus met gedeeltelijk zwarte tank) ook last van het vaal worden van de zwarte lak door het schuren van een leer pak?

En misschien een n00b vraagje, maar als ik een ander piepske er op zet wat doet dit met de prestaties van de motor. Blijft hij zijn lekkere soepele rij karakter behouden?

Leuk forum trouwens en lekker actief!!
Mijn neef heeft ook een 750 uit 2010, maar hij heeft net als ik met mijn rode 1000, boeklon op die plaats geplakt waar je knieën de tank raken. Dit is de snelste en goedkoopste oplossing. En als je het weer wil verwijderen dan pak je de föhn en maak je het warm, dan haal je het er zo weer af zonder lijm resten. :P
 
Maar even back on topic. Heeft iemand met de witte versie uit 2010 (dus met gedeeltelijk zwarte tank) ook last van het vaal worden van de zwarte lak door het schuren van een leer pak?

En misschien een n00b vraagje, maar als ik een ander piepske er op zet wat doet dit met de prestaties van de motor. Blijft hij zijn lekkere soepele rij karakter behouden?

Leuk forum trouwens en lekker actief!!

Vaal worden ze allemaal, of ze nou wit, zwart of groen van kleur zijn. Het beste is folie plakken, doe het zelfen met boeklon kan, maar dan krijg je het niet zo straks als met een op maat gemaakte folie. Heb zelf deze besteld Passgenaue Lackschutzfolie für Motorräder en hier heb ik nog even beschreven hoe het me bevalt.

Andere uitlaat op de motor loopt die juist nog soepeler van. Hij pakt vaak wat mooier op lager in de toeren.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal ik meld me bij deze ook weer in dit topic.
Heb vandaag toch maar weer een z1000 gekocht, en wat
heb ik die gemist zeg :P .
[afbeelding]

Hey die Nickname komt mij bekend voor, dacht ik. Lees nog wel eens af en toe mee in het GSR forum, vrouwlief heeft een K8, vandaar.

Weer back to the roots, en tevens welkom back.

GSR verkocht?
 
Heb je geen garantie meer dan? Of heb je hem door eigen schuld kapot? :o

Ik vermoed dat hij door de warmte kapot is gegaan, plastic leek gesmolten.
Nu is dat plastic ding eraf gesprongen en heb ik geen bewijs. Maar ik ga toch maar even langs dealer. Jullie horen over een uur de uitkomst.
 
boeklon is dus wat ik nodig heb, zeker te koop bij de betere bruna boekenwinkel toko zeker.

Trouwens is het niet een keer een idee om een meeting te doen voor alle Z rijders ergens bij Utrech, zodat iedereen een beetje normale aanrijdtijden heeft?
 
Hoi Henky hoe is het ermee. :) :W



Hoi Mannie, alles onder controle hier in Purmerend.

We zijn laatst nog een paar dagen het gebied in geweest wat jij ons hebt laten zien.
Met twee overnachtingen bij Paul & Pien in het Hexenhaus in Bullay was het een geweldig weekendje sturen.8-)

Eind augustus komen we weer een paar dagen jullie kant op om te genieten van
het bochten-feest.

Gr. Henky
 
Vaal worden ze allemaal, of ze nou wit, zwart of groen van kleur zijn. Het beste is folie plakken, doe het zelfen met boeklon kan, maar dan krijg je het niet zo straks als met een op maat gemaakte folie. Heb zelf deze besteld Passgenaue Lackschutzfolie für Motorräder en hier heb ik nog even beschreven hoe het me bevalt.

Andere uitlaat op de motor loopt die juist nog soepeler van. Hij pakt vaak wat mooier op lager in de toeren.

Super bedankt!!! :}

Ga ik meteen even bestellen. Heb jij gewoon die bovenste genomen? Die 2 stickers aan de zijkant? En kan je alleen via paypal kopen? Want dat gaat anders een probleem worden :P

En nu moet ik dus nog harder gaan sparen voor een andere uitlaat :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat hij door de warmte kapot is gegaan, plastic leek gesmolten.
Nu is dat plastic ding eraf gesprongen en heb ik geen bewijs. Maar ik ga toch maar even langs dealer. Jullie horen over een uur de uitkomst.

Ben inmiddels weer terug, ik was niet de eerste die zich melde met dit probleem.
En omdat ik niet de eerste was word het gewoon onder garantie vervangen, het is namelijk best wel een vreemd euvel. Wel moet ik volgens dealer 2 weken wachten gezien levertijd in de vakantie periode (Bullshit vind ik dit dus). Morgen even naar Motoport Veldhoven dan maar, wellicht dat hun het wel op voorraad hebben.
 
In z'n eerste volgasgeven, tot 4000toeren ong gas los en gelijk erweer op.
Als ie dan niet omhoog gaat is er volgens mij iets niet goed.
En in 2e volgas niet 3/4, koppeling half in en gelijk weer terug, gaat ie bij mij altijd.
Wel proberen um niet te hard neer te laten komen ;)
Maar dan bij 6000rpm ;) Op de koppeling is het mij nog helemaal niet gelukt....een enkele keer een hopje als je bij een verkeerslicht aan komt rijden en terugschakeld, vol gas en koppeling laten schieten. Ik zal wel gewoon het gevoel er niet voor hebben (en misschien scheelt het ook dat ik 100+kg weeg :o )
 
Super bedankt!!! :}

Ga ik meteen even bestellen. Heb jij gewoon die bovenste genomen? Die 2 stickers aan de zijkant? En kan je alleen via paypal kopen? Want dat gaat anders een probleem worden :P

En nu moet ik dus nog harder gaan sparen voor een andere uitlaat :9~~

Ik heb alleen de twee stickers voor de zijkant gekocht ja. Ik weet niet meer hoe ik toen betaald hebt. Paypal zou wel kunnen. Altijd handig, ook met Ebay e.d.
 
Vaal worden ze allemaal, of ze nou wit, zwart of groen van kleur zijn. Het beste is folie plakken, doe het zelfen met boeklon kan, maar dan krijg je het niet zo straks als met een op maat gemaakte folie. Heb zelf deze besteld Passgenaue Lackschutzfolie für Motorräder en hier heb ik nog even beschreven hoe het me bevalt.

Andere uitlaat op de motor loopt die juist nog soepeler van. Hij pakt vaak wat mooier op lager in de toeren.
Bij mij kun je bijna niet zien dat er boeklon opzit. Als je maar geduld hebt en heel veel water met veel afwasmiddel erin gebruikt. Dan is het heel goed te doen hoor. En wellicht een stuk goedkoper dan die stickers. :9
 
boeklon is dus wat ik nodig heb, zeker te koop bij de betere bruna boekenwinkel toko zeker.

Trouwens is het niet een keer een idee om een meeting te doen voor alle Z rijders ergens bij Utrech, zodat iedereen een beetje normale aanrijdtijden heeft?
Lijkt me leuk!
 
boeklon is dus wat ik nodig heb, zeker te koop bij de betere bruna boekenwinkel toko zeker.

Trouwens is het niet een keer een idee om een meeting te doen voor alle Z rijders ergens bij Utrech, zodat iedereen een beetje normale aanrijdtijden heeft?


Als je wijs bent.....en dan hoop ik ook echt dat je dat bent.....zeg je heel zachtjes.......






Zondag 25-7-2010

Het Grote Zetjes Mid Summer Meet

Locatie AC de Meern

Eventueel bij interesse en kleine toertocht door het mooi Utrechtse landschap!!


De meet start om ±11:00u en duurt tot ?????



En dan hoor je vanzelf wel hoeveel mensen er komen.....je kan zelfs hier een WieWatWaar Waar is wat te Doen topic van maken :Y





Succes *O* :W ;)
 
Laatst bewerkt:
Kan ik heel goed begrijpen, alleen een boxer met staart is ook niet alles, wens je veel succes en hoop dat je niet vel breekbare spullen op staarthoogte heb...( sluit tevens een verzekering voor de hond af....denk dat je regelmatig bij de dierenarts zal zitten ivm de staart ;) )

der staat niet veel hier in huis dat breekbaar is gelukkig :)

maar wat bedoel je met regelmatig naar de dierenarts ivm zijn staart???
 
der staat niet veel hier in huis dat breekbaar is gelukkig :)

maar wat bedoel je met regelmatig naar de dierenarts ivm zijn staart???

Dat is het enige nadeel van een boxer, het is een dermate enthousiaste hond die helaas vaak zn staart kapot slaat door het kwispelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan