Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal hier ook eens overleggen met m'n liefie, of ik zondag de stoute schoenen aan kan trekken naar De Meern. :]

adjuh

misschien een optie om ergens af te spreken om samen die kan op te rijden???
 
Laatst bewerkt:
een maat van me heeft een duke... mag die zondag ook mee?
ik zal het eerst maar is vragen... anders staat ie dadelijk zo alleen daar :+


Heb 1 of 2 onwetende maten? Of vraag je het expres dubbel om de kans te vergroten dat hij ook mag komen kijken naar echte motoren? :+
 
Leuk hoor die pup! Ik heb zaterdag onze engelse bulldog pup opgehaald. 8 weekjes oud en bijdehand als de .....

Maar even back on topic. Heeft iemand met de witte versie uit 2010 (dus met gedeeltelijk zwarte tank) ook last van het vaal worden van de zwarte lak door het schuren van een leer pak?

En misschien een n00b vraagje, maar als ik een ander piepske er op zet wat doet dit met de prestaties van de motor. Blijft hij zijn lekkere soepele rij karakter behouden?

Leuk forum trouwens en lekker actief!!

Doe toch maar ff een piccie van je bulletje 8-) (wij hebben er ook 1)

Zet hem anders ff op je Z, dan ben je toch on-topic ;)
 
Hallo allemaal ik meld me bij deze ook weer in dit topic.
Heb vandaag toch maar weer een z1000 gekocht, en wat
heb ik die gemist zeg :P .
[afbeelding]

Gefeliciteerd met Zedje :)

Deze komt mij heel bekent voor :Y

full
 
Gisteren tevens ook mijn rimstriping geplakt. Wat een K*t werk zeg. Maar wel met resultaat.
20100720165109.jpg
 
Hallo..
Hier ben ik weer met een vraag.. bedankt voor het op weg helpen met het kiezen van een uitlaat.
Het wordt denk ik een MIVV, misschien een dubbele :)

Weet iemand ook hoe ik dat doe met een undertail of heb ik deze niet nodig?
Ik heb nu een plastic gevaarte achter aan de motor hangen.. aan mijn z750 bj 2005.
Kan iemand mij inlichten.. hoe krijg ik mij knipperlichten en kentekenplaathouder onder het kontje? Met of zonder undertail?
Groeten Joost
 
Hallo..
Hier ben ik weer met een vraag.. bedankt voor het op weg helpen met het kiezen van een uitlaat.
Het wordt denk ik een MIVV, misschien een dubbele :)

Weet iemand ook hoe ik dat doe met een undertail of heb ik deze niet nodig?
Ik heb nu een plastic gevaarte achter aan de motor hangen.. aan mijn z750 bj 2005.
Kan iemand mij inlichten.. hoe krijg ik mij knipperlichten en kentekenplaathouder onder het kontje? Met of zonder undertail?
Groeten Joost

Hier ff klikken.....





Volgende keer zelf proberen hé......je weet wel, google of de zoekknop op het forum :W
 
Ja ik!! :)

112 pk en 87 nm achterwiel!

P.s Volgende week vrijdag de nieuwe z1000 proberen! :P
Full system? Wat heb je nog meer voor mods om tot dat vermogen en koppel te komen? Mijne heeft momenteel 106pk en 78Nm met Akrapovic slip-on, DNA filter met stage 2 filter deksel en PCIII. Maar daar moet toch meer uit te halen zijn lijkt me
 
nog mensen uit Zeeland Vlissingen naar de Zetjes Mid Summer Meet leuker met een paar te rijden laat het ff weten :] :] :] :] :] :]
full
 
Laatst bewerkt:
iemand van jullie nog heen ? vanaf Purmerend of zo?? dan gaat ik wel mee, wil niet alleen rijden verdwaal ik weer :P

of ergens anders uit noord-holland?
 
Laatst bewerkt:
Het is iets meer dan een uurtje rijden vanaf Den Helder.
Als jij de boot van 9 uur pakt ben je half tien hier, kunnen we rustig aan die kant op rijden.
Dan zorg ik dat ik rond half tien bij de Mac bij de Kooij sta.

vind ik prima :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan