Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Full system? Wat heb je nog meer voor mods om tot dat vermogen en koppel te komen? Mijne heeft momenteel 106pk en 78Nm met Akrapovic slip-on, DNA filter met stage 2 filter deksel en PCIII. Maar daar moet toch meer uit te halen zijn lijkt me

Milenko heeft het antwoord al gegeven maar nog even op een rijtje zetten:

Volledig akrapovic systeem, k&n luchtfilter met aangepaste luchtfilterbox en een rapidbike 3 helemaal afgesteld op de motor.
:)

Ik ga volgende week proefrijden op de nieuwe Z1000 en als dat hem word komt er waarschijnlijk een akra volledig systeem met dubbele uitlaat! en dan de rapidbike er weer op en dan heb ik weer een beest met net weer wat meer Pk's en vooral meer NM :P
 
Heeft iemand toevallig een pdf handleiding voor model 2007 ?

gaat mij vooral om het dashboard gedeelte, maar een hele handleiding is ook prima.
 
Zo dan alweer op pagina 16. Nog ff zwaaien.

Was er toevallig iemand van hier laatst bij de Shell in Zmeer. Er stond ineens een zwarte Z naast die van mij op de parkeerplek. Maar heb niemand gezien en na een uurtje ofzo was ie weer weg. Was een zwarte 07-09, met beessies (van de AH) op het stuur.
 
maar bij deze neem ik dus 2 maten mee voor zondag....
helaas zonder Z maar ze zijn wel gezellig :+
 
Milenko heeft het antwoord al gegeven maar nog even op een rijtje zetten:

Volledig akrapovic systeem, k&n luchtfilter met aangepaste luchtfilterbox en een rapidbike 3 helemaal afgesteld op de motor.
:)

Ik ga volgende week proefrijden op de nieuwe Z1000 en als dat hem word komt er waarschijnlijk een akra volledig systeem met dubbele uitlaat! en dan de rapidbike er weer op en dan heb ik weer een beest met net weer wat meer Pk's en vooral meer NM :P
Duidelijk....toch ben ik er van overtuigd dat er meer uit mijn Zedje te halen valt met de huidige setup. Ik had een tijdje terug nog een mail gestuurd naar MAD Racing maar nooit wat op terug gehad. Iemand nog suggesties voor een expert in het afstellen van een PCIII? Ik woon zelf in Den Haag maar voor een goede zaak wil ik best een stukkie rijden.

Nu ik er zo over nadenk, waar zit de cat bij een Zed? Zou het nog helpen om die er tussenuit te slopen?
 
Duidelijk....toch ben ik er van overtuigd dat er meer uit mijn Zedje te halen valt met de huidige setup. Ik had een tijdje terug nog een mail gestuurd naar MAD Racing maar nooit wat op terug gehad. Iemand nog suggesties voor een expert in het afstellen van een PCIII? Ik woon zelf in Den Haag maar voor een goede zaak wil ik best een stukkie rijden.

Nu ik er zo over nadenk, waar zit de cat bij een Zed? Zou het nog helpen om die er tussenuit te slopen?

Dynojet vd Meer in Uithoorn.


www.dynojetvdmeer.nl
 
Laatst bewerkt:
maar bij deze neem ik dus 2 maten mee voor zondag....
helaas zonder Z maar ze zijn wel gezellig :+

Heeeeeel misschien ga ik zondag ook wel mee, is het dan goed als ik jullie tref bij de MAC in Best? Zit dat weekend in Son, of ik kom is even afhankelijk of ik al mijn vakantiespullen en de motor in Son krijg, Ga na dat weekend op vakantie namelijk en wil toch nog even mijn eerste motormeet meepikken.
 
Milenko heeft het antwoord al gegeven maar nog even op een rijtje zetten:

Volledig akrapovic systeem, k&n luchtfilter met aangepaste luchtfilterbox en een rapidbike 3 helemaal afgesteld op de motor.
:)

Ik ga volgende week proefrijden op de nieuwe Z1000 en als dat hem word komt er waarschijnlijk een akra volledig systeem met dubbele uitlaat! en dan de rapidbike er weer op en dan heb ik weer een beest met net weer wat meer Pk's en vooral meer NM :P


Als je proef gaat rijden met de nieuwe Z1000, gooi dan eens vol het gas maar ook direct vol het gas erop bij 140km
Kijk eens of die motorfiets wil gaan slingeren.

Ik heb een nieuwe Z1000 zie foto hieronder. Ik heb hier op het forum al over geschreven en meerdere nieuwe Z1000 eigenaren hebben hier last van.

21-06-2010008.jpg


Ik ben er nog niet uit dit probleem op te lossen.
Heb de demping al aangepast en voorvork al 1,5cm laten zakken maar het is er nog steeds.

Als ik er niet uit gaat komen dan gaat deze fiets de deur uit!
 
Als je proef gaat rijden met de nieuwe Z1000, gooi dan eens vol het gas maar ook direct vol het gas erop bij 140km
Kijk eens of die motorfiets wil gaan slingeren.

Ik heb een nieuwe Z1000 zie foto hieronder. Ik heb hier op het forum al over geschreven en meerdere nieuwe Z1000 eigenaren hebben hier last van.

[afbeelding]

Ik ben er nog niet uit dit probleem op te lossen.
Heb de demping al aangepast en voorvork al 1,5cm laten zakken maar het is er nog steeds.

Als ik er niet uit gaat komen dan gaat deze fiets de deur uit!


Heb je nou de achterveer ook opnieuw afgesteld? Of heb je dit nog niet gedaan?
 
Ik heb het bij MAD racing laten doen en dat was netjes geregeld.

En die CAT scheelt best veel hoor, maar je moet dan wel meteen de bochten vervangen, omdat die eraan vast zitten.
Ik heb MAD racing dus al een hele tijd geleden gemaild maar nooit een reactie mogen ontvangen. Dan is het graag of niet hoor.
 
Wie o wie kan mij helpen ik heb een z750 uit 2007 en er hangt een ixil hyperlow(2 korte kleine pijpjes) onder,
nou wil ik het geluid dempen door middel van db killers is dit mogelijk en heeft iemand een merk of site met db killers die het geluid goed dempen?????????

word gek hiero
 
Wie o wie kan mij helpen ik heb een z750 uit 2007 en er hangt een ixil hyperlow(2 korte kleine pijpjes) onder,
nou wil ik het geluid dempen door middel van db killers is dit mogelijk en heeft iemand een merk of site met db killers die het geluid goed dempen?????????

word gek hiero


even op de ixil site gekeken,

L2X
DUAL HYPERLOW SYSTEM

Technical information
Reference: XK7371V
Material: AISI304 Stainless steel
Shape: Dual round (45mm)
Length: 305 mm.
Weight: 1,4 Kg.
Type approval: No (Not for road use) <-.
Removable dB-reducer system: No <---- ik denk dat je pech hebt
 
Laatst bewerkt:
Als je proef gaat rijden met de nieuwe Z1000, gooi dan eens vol het gas maar ook direct vol het gas erop bij 140km
Kijk eens of die motorfiets wil gaan slingeren.

Ik heb een nieuwe Z1000 zie foto hieronder. Ik heb hier op het forum al over geschreven en meerdere nieuwe Z1000 eigenaren hebben hier last van.

[afbeelding]

Ik ben er nog niet uit dit probleem op te lossen.
Heb de demping al aangepast en voorvork al 1,5cm laten zakken maar het is er nog steeds.

Als ik er niet uit gaat komen dan gaat deze fiets de deur uit!


als je de voorvork laat zaken wordt de wielbasis korter dus nog nerveuzer
dus denk dat , dat niet echt een oplossing is.
bandenspanning kan je nog wat met doen wil ook wel eens helpen :] :] :] :] :] :]
 
Heb je nou de achterveer ook opnieuw afgesteld? Of heb je dit nog niet gedaan?


Yep!!!!!!
wel gedaan.

We gaan gewoon het rijtje af:

Volgende stap is andere achterveer, en voorvering (inwendig veren voorvork)
Daarna voorvork weer 1,5 cm laten zaken.
Daarna andere banden.
Daarna als dit nog niet het beoogde resultaat geeft.
Motor naar mijn vriendin *O* en overstappen op een BMW S1000RR
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan