CB 350 Café / Classic Racer

Inderdaad een lamellen schijf :Y
Trouwens dikke pluspunten voor het gebruik van tie-wraps en die foto van je tuin *O*
 
hehe, alles staat ondertussen netjes in het tuinhuis opnieuw, en die tieraps is omdat het zitje dus duidelijk nog moet gelast worden, voorheen was het ducktape, nu dus tieraps eens proberen ^^

omer, als die maat van mij dit niet kan lassen, kan ik eventueel bij jou terecht?
 
voor zulk dun plaatmateriaal zal ik ook weinig kunnen betekenen
met mijn elektrode laspost,
hiervoor heb je een tig, een vaste hand en wat meer ervaring nodig vrees ik.

Maar heb wel een maat die professioneel lasser is
en in bijberoep ook wel wat klusjes erbij neemt voor weinig ...
dus mocht het niet lukken wil ik wel eens verder informeren.
 
die maat van me heeft ook gewoon elektrode aparaat, zou je dus eens willen horen bij die vriend van je?
het is gewoon stukje staal op de tank lassen (deel van andere tank) en het zitje aaneenlassen.

verder, weet iemand meer over de voorvork? ik wil graag verder vandaag met de motor
 
TIG is overrated. Dit soort klusjes kunnen prima met een MIG/MAG apparaat hoor. Als je bereid bent half België en Nederland te doorkruisen dan wil ik het wel voor je in elkaar bakken :+ ;) .
 
als laatste wil ik echt weten voor welke 3cilinder deze uitlaat bestemd is
er staat "marchall" op de demper, dat is het merk neem ik aan, en dan nog eens "jawa original"

[~[url="http://img809.imageshack.us/img809/9509/p0901111708.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[~[url="http://img197.imageshack.us/img197/1644/p090111170801.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[~[url="http://img59.imageshack.us/img59/3052/p090111170802.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Wat zijn de maten, diameter van de buis, hart op hart afstand van de aansluiting en de hoogte (hart van aansluiting en hart van het gedeelte wat weer onder het blok doorloopt)
Kan ik even kijken of het van een Yamaha XS750 is, zo ja dan heb ik misschien wel intresse als je hem wegdoet.
 
hey sacco, als wat die maat van omer vraagt meer is dan de benzinekosten om tot bij jou te rijden heb ik het er wel voor over ;)
waar is het ergens?
 
Soest, bij Utrecht en Amersfoort in de buurt. Laat maar weten of het rendabel is.
 
uitlaat: 110mm hart tot hart tussen uitlaatbochten
hoogte: 440mm hoog ongeveer
diameter binnen: 31mm
diameter buiten 35mm

chroom ziet er nog goed uit maar moet wel goed opgekuist worden :)
 
uitlaat: 110mm hart tot hart tussen uitlaatbochten
hoogte: 440mm hoog ongeveer
diameter binnen: 31mm
diameter buiten 35mm

chroom ziet er nog goed uit maar moet wel goed opgekuist worden :)

Ik zal vanavond even kijken, En hij zal er beslist beter aan toe zijn dan mijn huidige, die heb ik maar zwart gespoten om de grote roest plekken te verbergen.
 
net even gekeken en het gaat niet passen :( , bij mij is de hart afstand ongeveer 90mm en de buiten diameter 40mm, zou het dan toch iets engels zijn? zoveel veel andere drie cilinders zijn er niet, eventueel nog een laverda misschien.
 
Laatst bewerkt:
ik zou het echt niet weten, maar ik wil hem verkopen maar wil weten hoe ik hem moet aanbieden
maakte marchall ook uitlaten voor engelse fietsen?
 
OPzich is de standaar tank van een CB350f ook al een hele mooie basis voor een caferacer zonnder hem eerst te verlengen. Zie GN400 caferacer topic, hier heb ik een GN400 met een cb350f tank staan.
 
van model is hij zeker goed, maar hij mag voor mij een stuk langer zijn, zo'n 65cm gaat die worden denk ik.

zijn er mensen die meer weten ivm de voorvorkvraag? ik wil echt verder met monteren?
 
Sacco, als het goed is voor jou wil ik wel eens langskomen :) maar wanneer past voor jou?

en weet er aub iemand het antwoord op mijn voorvorkvraag? ik wil heeeel graag morgen verder sleutelen
 
dit weekend lukt helaas niet meer sacco, volgende zondag anders?

verder: zijn er nog mensen die mij kunnen verder helpen? ik heb weer wat tijd maar zie echt geen oplossing
naar mijn meting zal als ik de stuuraanslag eraf slijp er nog steeds niet genoeg plaats zijn om te passen, dus hoe los ik dit op?
 
No problem! geef maar een gil in de loop van de week, dan weet ik wat de weekend planning gaat worden.

Wat betreft de kroonplaat, weet je zeker dat het lager er goed in zit? Want volgens mij hoort hij er inderdaad niet zo diep in te vallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan