Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn :( Kom je goed weg zeg... maar je maat is mooi de sigaar '(

Overigens, een vriend van me moest tijdje terug voorkomen voor een zelfde vergrijp, reed toen 74 km te hard.. (en je mag daar 100 op de doorgaande weg, en ze pakten hem met 174 in een undercover Volkswagen Golf R32).. meteen rijbewijs inleveren, na 1 week had hij het terug, en mocht toen dus voorkomen bij de rechter.. resultaat € 1.400,- boete, 2 jaar voorwaardelijk met in het vooruitzicht 4 maanden rijontzegging...

En dit was de eerste keer dat hij gepakt was met zo'n grote snelheidsoverschrijding '(

Ik hoop voor je maat dat het mee valt, maar ik heb de indruk dat ze tegenwoordig een stuk strenger straffen...
Dat gaat echt nergens meer over :( |(
 
Zal wel goed komen hoor, het is de eerste keer dat hij zo'n grote overtreding maakt.
nou reken daar maar niet op .
vriend van mij is al jaren terug bij 103 /hard 3 maanden motor bij domeinen lang zijn rbw weg en nog een flinke boete en dit was cker 3 a 4 jaar terug,
 
Dan heeft hij met de correctie denk ik net geluk gehad. Met snelheden met meer dan 70 km te hard is er geen vervroegde teruggaaf van rijbewijs mogelijk, ook al is het de eerste keer. De rechter bepaald of hij het terugkrijgt. Zitting rechtbank is na 4 maanden!!! Zelfs brieven van de werkgever etc. Mogen niet baten. '(

Jeronimerel weet er momenteel alles van, zit met een werknemer opgescheept die zoiets is overkomen. :)
dus die haal jij nu iedere dag op en brengt hem ook weer thuis.

u bent tegoed voor deze wereld ;)
 
2011 blade ???? or bullshit

cbr2011.jpg
 
Dan heeft hij met de correctie denk ik net geluk gehad. Met snelheden met meer dan 70 km te hard is er geen vervroegde teruggaaf van rijbewijs mogelijk, ook al is het de eerste keer. De rechter bepaald of hij het terugkrijgt. Zitting rechtbank is na 4 maanden!!! Zelfs brieven van de werkgever etc. Mogen niet baten. '(

Jeronimerel weet er momenteel alles van, zit met een werknemer opgescheept die zoiets is overkomen. :)


:Y Klopt precies. Hij (mijn maat) heeft een eigen bedrijf en heeft een brief naar de officier gestuurd dat hij zonder rijbewijs zijn zaak wel kan sluiten.. Officier was er kennelijk toch gevoelig voor, en kon hem dus na een week terug krijgen.
Heeft vervolgens inderdaad 4 maanden moeten wachten om op de zitting te verschijnen, en kreeg toen te horen dat de officier 1.450 euro eiste, en de rechter tikte het vervolgens af op 1.400 euro... :(
 
:Y Klopt precies. Hij (mijn maat) heeft een eigen bedrijf en heeft een brief naar de officier gestuurd dat hij zonder rijbewijs zijn zaak wel kan sluiten.. Officier was er kennelijk toch gevoelig voor, en kon hem dus na een week terug krijgen.
Heeft vervolgens inderdaad 4 maanden moeten wachten om op de zitting te verschijnen, en kreeg toen te horen dat de officier 1.450 euro eiste, en de rechter tikte het vervolgens af op 1.400 euro... :(
Wat een idioot hoog boetebedrag. :(
 
:Y Klopt precies. Hij (mijn maat) heeft een eigen bedrijf en heeft een brief naar de officier gestuurd dat hij zonder rijbewijs zijn zaak wel kan sluiten.. Officier was er kennelijk toch gevoelig voor, en kon hem dus na een week terug krijgen.
Heeft vervolgens inderdaad 4 maanden moeten wachten om op de zitting te verschijnen, en kreeg toen te horen dat de officier 1.450 euro eiste, en de rechter tikte het vervolgens af op 1.400 euro... :(
Dat heeft ie, ondanks de hoge boete, toch redelijk mazzel gehad :Y
 
Ik heb gister horen fluisteren dat Red in de markt is voor een vervangingsdemper, misschien dat je hem even een PM moet sturen ;)
Oud wijf, ik kan jou ook niets vertellen ;) }) Was verder wel gezellig hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan