Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.


he niet in mijn qoute zitten _O- _O- _O- _O-

baba baalde wel ja ... andre kent me wel langer als vandaag ;)
maar goed ik ben tenslotte maar een 600 rr rijder dus :P

@ baba alvast de felicitaties *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
:Y Klopt precies. Hij (mijn maat) heeft een eigen bedrijf en heeft een brief naar de officier gestuurd dat hij zonder rijbewijs zijn zaak wel kan sluiten.. Officier was er kennelijk toch gevoelig voor, en kon hem dus na een week terug krijgen.
Heeft vervolgens inderdaad 4 maanden moeten wachten om op de zitting te verschijnen, en kreeg toen te horen dat de officier 1.450 euro eiste, en de rechter tikte het vervolgens af op 1.400 euro... :(

Is dan ongetwijfeld rekening mee gehouden dat de normale straf in de vorm van rijbewijs kwijt hierin grotendeels is omgezet in een financiële straf.
 
iemand een idee of de voorste schijven van een 08 blade op een 07-08 600RR passen :? Dat die in diameter ook groter zijn weet ik, maar dat is gemakkelijk op te lossen door spacers tussen de klauwen te steken. Dus help please :)
 
iemand een idee of de voorste schijven van een 08 blade op een 07-08 600RR passen :? Dat die in diameter ook groter zijn weet ik, maar dat is gemakkelijk op te lossen door spacers tussen de klauwen te steken. Dus help please :)
Durf ik je niet te zeggen :N
Lijkt me een mooie vraag voor Mario :Y *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan