Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.

laat eens een plaatje zien. :9


full
 
Bevallingen duren zelden minder dan een paar uur, dus te laat ben je bijna nooit hoor. In het slechtste ( lees: het beste :X ) geval mis je wat gepuf en gezaag :)
:^ _O-

Maar ik begrijp wel als hij thuis wil blijven, vrouwen zijn namelijk slecht in dingen vergeten :X
 
hehe een paar van de weinige foto's dit jaar.



full

full



verder ga ik nu zwaaien ben de kroeg . :P
 
Trouwens over afdingen gesproken, bel ik een toyota dealer voor een mooie Avensis, vraag ik naar de 2de prijs - Zegt ie ja daar kunnen we goed over praten kom maar langs bla bla bla. Dus ik bel nog es, luister ik wil nu de 2de prijs want ik wil meteen zaken doen FLIKKERT IE ER 1000 EURO BOVEN OP rijklaar maken van de auto en trekhaak... B|
Dus ik, ja das grappig ik ben gewend dat een 2de prijs lager is... Hij; nou de auto is scherp geprijsd en ik denk dat we hem zo ook wel verkopen :')


Denk dat ik handiger ben in andere dingetjes :+

1000euro??

Ja wat verwacht je dan? Ik reken op het werk ook gewoon 350,- rijklaarmaakkosten en 600 voor een trekhaak.

Voor niets gaat de zon op hoor. Mag de dealer blij wezen dat als die er nog een paar honderd euro aan verdient. :/
 
Laatst bewerkt:
Het wordt aangeraden als je echt een openuitlaat wilt hebben ;)
(en ook meer geluid wilt.)

Je boort er wat gaatjes bij en dan kan je dat dingetje er zo uit halen. Ik heb het helemaal weg geboord. :Y
Je ziet dus niet meer bij mij dat daar een dingetje gezeten heeft.


Zit inderdaad vast maar alles kan los he :9

Maar ik laat 'm lekker zitten, pijp is luid genoeg :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan