Kawasaki er6 (N) & (F) Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, het lijkt er toch op dat of ik moet verhuizen of het idee van tassen / koffers uit mijn hoofd moet zetten :D Vanmorgen toch maar eens gekeken hoeveel ruimte ik maximaal over zou houden link/rechts, maar dat gaat hem niet worden.

Dus toch maar eens opzoek naar een grotere camera tas :D
 
Ja, da's wel handig enzo, maar ook wel redelijk afschuwelijk :X Dat mot ik niet hoor :P Het moet er wel een beetje redelijk esthetisch uit blijven zien he.

Nog een kofferfoto - keep your goggles ready _O-

full
 
_O-

Mooi is het inderdaad niet echt, maar in het echt ziet het er niet zo dramatisch uit hoor ;)

En voor 1 à 2 keer per jaar een weekje te gebruiken heb ik niet zo gelet op het esthetische... Had vooral opslagruimte nodig :Y


Je hangt die dingen toch niet aan die Duc he? _O- Anders wil ik daar ook wel ff een fotootje van zien })
 
Hmm, het lijkt er toch op dat of ik moet verhuizen of het idee van tassen / koffers uit mijn hoofd moet zetten :D Vanmorgen toch maar eens gekeken hoeveel ruimte ik maximaal over zou houden link/rechts, maar dat gaat hem niet worden.

Dus toch maar eens opzoek naar een grotere camera tas :D


Da's wel heel krap dan, als die tassen in de weg zitten :X Je hebt ook van die tassen die je op je buddyseat vastzet. Ze zijn bij Louis.de te koop, maar wij zagen een mooie bij Rob's Accessoires
Deze is wel prijzig, maar het mooie is dat er een soort uitsparing aan de onderkant zit, waardoor hij mooi past op je buddy, hij valt er als het ware omheen. We willen deze misschien kopen voor mijn man voor op zijn Versys. Er kan behoorlijk veel in.
 
Da's wel heel krap dan, als die tassen in de weg zitten :X

Yep krap is het zeker, het pad is ongeveer een meter breed. Opzich zou dat nog wel passen met tassen aan de zijkant. Maar de twee bochten kom ik niet dan echt niet om, ik krijg het nu al voor elkaar om met het voetstepje te blijven hangen als ik niet dicht genoeg langs het hek ga met insturen :)

Edit een foto zegt meer en het was een goede reden om weer even op de motor te zitten :D
full
full
 
Laatst bewerkt:
Yep krap is het zeker, het pad is ongeveer een meter breed. Opzich zou dat nog wel passen met tassen aan de zijkant. Maar de twee bochten kom ik niet dan echt niet om, ik krijg het nu al voor elkaar om met het voetstepje te blijven hangen als ik niet dicht genoeg langs het hek ga met insturen :)

Edit een foto zegt meer en het was een goede reden om weer even op de motor te zitten :D
[afbeelding][afbeelding]

Ja, da's krap. -O-
 
FF vraagje; gisteren rijbewijs gehaald, en wil even het 25kw setje erin bouwen.
Het setje bestaat uit een schroefje en een klein schakelaartje.
Ik weet waar ik het schroefje moet doen, maar wat moet ik met dat dingetje? en waar is ie voor :P
 
Die moet toch bij de computer van je injectie aangesloten worden?
Maar waarom laat je het niet gewoon doen door de dealer dan weet je het zeker, of vraag het even aan hun. En je kenteken papieren staan wel op 25kw?

Er zijn trouwens ook tassen waarvan je de bassis kan laten zitten, en de tas zelf eraf kan ritsen.
 
Die moet toch bij de computer van je injectie aangesloten worden?
Maar waarom laat je het niet gewoon doen door de dealer dan weet je het zeker, of vraag het even aan hun. En je kenteken papieren staan wel op 25kw?

Omdat ik het setje er los bij kreeg, zodat me pa nog effies vol vermogen mag.

En papieren zijn wel 25kw ja
 
Ah ok, maar dan is je pa dus niet verzekerd aangezien het kenteken bewijs niet overeenkomt met je motor.. Als dan de verzekering heel lullig wilt doen en dat kunnen ze.. dan mag je het zelf gaan dokken.
 
Ah ok, maar dan is je pa dus niet verzekerd aangezien het kenteken bewijs niet overeenkomt met je motor.. Als dan de verzekering heel lullig wilt doen en dat kunnen ze.. dan mag je het zelf gaan dokken.

Ja sorry hoor maar dit snapte ik zelf ook wel.. Motor hebben we net 1 maand en hij heeft er 4x op gereden.. 25kw set komt er deze week in.. En bovendien; hoeveel motoren rijden er wel niet op vol vermogen terwijl er nog 25kw op kenteken staat?
 
@Noser: Schitterende fiets hoor :Y

En bij deze ff een foto van mijn bagagesysyteem :P

2vj9z4j.jpg


Een paar zadeltassen van Oxford 1 á ≈ 25 liter per tas. Voor 50 euries op MP
 
@Noser: Schitterende fiets hoor :Y

En bij deze ff een foto van mijn bagagesysyteem :P

[afbeelding]

Een paar zadeltassen van Oxford 1 á ≈ 25 liter per tas. Voor 50 euries op MP

Mooi man! Zoiets zoeken wij ook nog voor de Versys. Of anders gecombineerd met een 'tailpack', een tas die je op je buddy vastzet. Of alleen deze:

full
 
Volgens mij heb ik water laten branden vandaag, althans zo keek de verkoper bij de halfords me aan toen ik vroeg om een houder voor mijn tomtom :X

Hij liet me uiteindelijk een houder zien waarvan ik dacht, dat gaat hem niet worden.
Vooral niet omdat het een plaatje was met 4 opstaande pennen waar je dan ook nog een keer een mount bij moest kopen.

Na de halve avond prutsen met google kwam ik op deze uit:
http://www.pdaplus.nl/nl/waterproof-bike-case-3-5.html?___from_store=nl
 
@Noser: Schitterende fiets hoor :Y

En bij deze ff een foto van mijn bagagesysyteem :P

[afbeelding]

Een paar zadeltassen van Oxford 1 á ≈ 25 liter per tas. Voor 50 euries op MP

Je tassen zitten er verkeerd op 8-)

Dit model zijn de sport tassen, die horen andersom erop, dus het dikke eind voor _O-
 
FF vraagje; gisteren rijbewijs gehaald, en wil even het 25kw setje erin bouwen.
Het setje bestaat uit een schroefje en een klein schakelaartje.
Ik weet waar ik het schroefje moet doen, maar wat moet ik met dat dingetje? en waar is ie voor :P

Misschien weet Monomuis het wel (van het ER-5 topic) hij runt namelijk deze website:

http://www.25kilowatt.nl/
 
Hey Culater, ik had jou laatst nog een mail gestuurd, maar heb nog niets teruggekregen. Ging over wat accessoires voor mn ER6N''etje... Zou je mij jou mailadres kunnen PM''en ?
 
Oehh weet niet zeker of ik kom we hebben lekkage gehad dus huis is een puinhoop. B|
Leiding onder de grond is kapot gegaan en de buren beneden hebben een zeik natte plafond.

Zal daar wel een tijd druk mee bezig zijn. -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan